Mitä ruokaa tilaisit juuri nyt, ilman mitään rajoituksia
Sinulla olisi lahjakortti, jolla saisit ovellesi tuotuna täyden kattauksen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan sellaista mestaa edes olemassa, joka toisi kasvisversion kaalilaatikosta puolukkasurvoksen kanssa? Ja jälkkäriksi vastapaistettuja munkkeja.
Miksi sun piti kysyä tämmöistä. Toissapäiväisen pastan tähteet tuolla just odottaa lämmittämistä ja nyt sitä ei tee enää yhtään mieli. :DDD
Unohdin kaalilaatikon olemassaolon! Mulle siihen tulee jäiset puolukat. Vaihdankin tilaukseni siihen. Kirjoittaa 20. Tai voin ottaa molemmat tilaukset, toisen syön huomenna.
Ap olisi varmasti maininnut jos valintaa voisi muuttaa. Tulee hyvin pitkä ketju jos kaikki muuttavat valintojaan. Kokille hyvin tuttua.
Koittakaa jo uskoa että se Ananas hamppari tulee yllätys yllätys ananaksen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan sellaista mestaa edes olemassa, joka toisi kasvisversion kaalilaatikosta puolukkasurvoksen kanssa? Ja jälkkäriksi vastapaistettuja munkkeja.
Miksi sun piti kysyä tämmöistä. Toissapäiväisen pastan tähteet tuolla just odottaa lämmittämistä ja nyt sitä ei tee enää yhtään mieli. :DDD
Unohdin kaalilaatikon olemassaolon! Mulle siihen tulee jäiset puolukat. Vaihdankin tilaukseni siihen. Kirjoittaa 20. Tai voin ottaa molemmat tilaukset, toisen syön huomenna.
Ap olisi varmasti maininnut jos valintaa voisi muuttaa. Tulee hyvin pitkä ketju jos kaikki muuttavat valintojaan. Kokille hyvin tuttua.
Koittakaa jo uskoa että se Ananas hamppari tulee yllätys yllätys ananaksen kanssa
Ok. Otan yhden Ananaan ilman hampparia.
Kotitekoisia lihapullia kermakastikkeessa perunamuusin kanssa. Oheen haudutettua kukkakaalia, jonka pinnalla voisulaa. Lisäksi porkkanaraastetta sekä suolakurkkuja.
Ruokajuomaksi kylmää sihisevää kotikaljaa.
Jälkiruoaksi tuhti pala sacherkakkua kermavaahdolla ja ruusunmarjateetä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No en tilaisi yhtään mitään.
Ei kiitos
Onpas hauska ajatus!
En ole ikinä syönyt sellaista fine dining -ruokaa jossa annokset ovat tosi pieniä mutta makuyhdistelmät ovat (ilmeisesti) upeita. Uskoisin että käyttäisin lahjakorttini johonkin sellaiseen.
Teen valtaosan syömästäni ruoasta itse, ja silloin tällöin syön eineksiä. Harvoin käyn edes hakemassa pikaruokaa. Ravintolakäynnit ovat enemmänkin luksusta, ja silloinkin kyse on useimmiten "vain" hyväksi todetun sushi-ravintolan buffetista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkä, söin viimeksi torstaina. Joten tilaisin sushia, riisiä ja tulista tofua. Ja perhepitsan, smetana pitsan.
Ähky tulis jo sushin kohdalla. Mutta syötyä tulisi kaikki.
,Miksi ähkyyn ja miksi sushin lisäksi riisiä? (Ja pitsa?)
Koska mä haluan. Ei syitä kyselty.
Japanilaista tai korealaista jonkun ison valikoiman pieniä annoksia
Maksalaatikkoa, pinaattikeittoa purjoa, parsakaalia, ruusukaalia, juustoa ja tomaattimehua.
Lihapiirakkaa levynä. Sitä saa harvoin.