Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko kauppaan jotenkin pukeutua?

Vierailija
14.05.2013 |

Olen ostamassa korin kaljaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jollain tavalla pukeudun, ja vähän kaupan ja sään mukaankin.

Täällä pienemmässä kaupungissa ihmisiä näkyy kyllä käyvän kaupassa ihan verkkareissakin, toisin kuin edellisessä asuinpaikassa, jossa hävetti kun olin reippaillut kauppaan toppatakissa ja urheiluhousuissa rattaita työntäen.

Ostoksiasi tosin voisit muuttaa. osta mieluummin vaikka maitoa tai mehua! Alkoholi tuhoaa pikkuhiljaa aivosi, tiesitkö?

Vierailija
2/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne myy sitä kaljaa jos olet alasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn usein ruokakaupassa kävelylenkin tai jumpan jälkeen hikisenä, ei tulisi mieleenkään pukeutua. Vaate- tai huonekalukauppa on sitten eri asia.

Vierailija
4/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alasti liikkumistahan ei pidetä suositeltavana suurimmassa osassa maailmaa... Suomessa pitää myös huomioida ilmastollsiet realiteetit, ettei vilustu.

Vierailija
5/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo..mä en jaksa kantaa kaljakoria kotiin.Sitä varten lastenvaunujen alaosa ritilän päälle.

Vierailija
6/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin ennen, koska asuttiin ihan keskustassa, eikä siellä kukaan missään verkkareissa ilman meikkiä lähtenyt mihinkään. 

Nykyään voin aivan hyvin lähteä ihan minkä näköisenä tahansa, kunhan perusasiallinen ja ihmismäinen ulkonäkö. Likaiset hiukset pipon tai lippiksen alle jne.

Vierailija
7/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vartijoiden kanssa juttusille niin ei tartte mitään laittaa päälle. Mutta jos haluaa jotain ostaa niin ei ihan aataminasussa kannata mennä.

Vierailija
8/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 12:39"]

Olen ostamassa korin kaljaa..

[/quote]

Täällä päin maata pidetään suotavana, että julkisilla paikoilla liikutaa pukeutuneena.

Vierailija
9/9 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Kyllä voit tulla pyjamassa ja reinoissakin. Hauskaltahan se aina näyttää ja piristää meidän päivää.

t: kaupan täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi