raskaana ja vauvoja lähipiirissä- maito alkaa tihkua?
onkos muilla samanlaisia kokemuksia?
meillä oli kylässä 6kk vanha vauva jota sain hoidella jokusen tunnin. äsken sitten huomasin että taitaa vauvalla olla vaikutuksensa naisen kehoon- maitoa tihkuu todella herkästi ja ekaa kertaa tässä raskaudessa. onkos muilla samaa ja pitäsköhän hankkia liivinsuojia kyläilijöiden varalle ;-)
mom rv22+4
Kommentit (4)
oli vauva kylässä ja minun sylissäni ollessa oli menossa jatkuvasti minun tissille. Muille ei sitä tehnyt. Eikä todellakaan ollut mitään sellaista että olisi äitiinsä sekoittanut, koska ollaan niin erilaisia ja aluksi vierasti minua.
Maitoa minulta ei tosin vielä siinä vaiheessa alkanut vielä tulemaan.
Täällä tihkuu myös jo pelkästä vauva-ajatuksesta. Esikoista odottaessa ei mitään tihkutteluja ollut, mutta tässä on ollut ihan 4. rv:lta alkaen. Suihkussa maitoa tihkuu myös.
Taitaa olla ihan normaali ilmiö, toisilla tihkuu maitoa jo raskausaikana ja toisilla ekat maitotipat bongataan vasta synnytyksen jälkeen.
Tuntuu hassulta, kun esim. kaverin vauvaa sylitellessä tuntui ihan siltä kuin maito olisi noussut kohinalla. Ei noussut oikeasti, mutta tunne oli ihan todellinen.
- Pomelo, rv 10+4
ja kun esim kaupassa joku ihan pikkuinen vauveli itkee nälkäänsä niin minulla rinnoissa tuntuu siltä kuin maito nousisi! :)
Maitoa tihkuu mm saunassa, sekstaillessa tai ihan vaan halaillessa miestä ja jo olemassa olevia lapsukaisiani.
Mayella rv 29
ja jo pelkästään vauvojen kuvien katselusta ja vauvojen ajattelemisesta!!!:)