Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tahditonta ehdottaa vaimolle, että alkaisi syödä eineksiä?

Vierailija
11.07.2020 |

Minulla on niin erilainen maku, että tuntuu, etten saa mitään hänen kokkauksistaan. Oikeastaan olen väsynyt tappelemaan vastaan ja syön hänen pöperöjään vaan hyvän hyvyyttäni.

Hän esim. laittaa ranskanperunat uuniin ja sitten jotain kalaa tai lihapullia, joskus makkaraa. Itse tein juuri naudan pihjejä paistinpannulla, kermakastike. Uudet perunat, höyrytettyjä kasviksia.

Jos hän siirytyisi eineksiin niin saisin itsekin vapaammat kädet kokata. Ei olisi aikataulua jne.

Mites teillä?

Lapset lentäneet pesästä ja niinpäin pois.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ottaisit itse kokkausvastuun aina?

Vierailija
2/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et ota kokonaan ruokahuoltoa omalle vastuullesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sä aina ruokaa ja osta eineksiä. Ihmettelen aina einesten kauhistelua täällä, kyllä niitäkin löytyy terveellisiä ja lisäaineettomia nykyään.

Vierailija
4/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsi lentänyt pesästä, joten kokkaukseen on vihdoin aikaa. Tänään tattaripaneroituja kanafileitä sitruuna-inkivääridipillä, melanzane ja bataattikiekkoja.

Vierailija
5/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos hän haluaa syödä tuollaista ruokaa ja tekee sen itse niin miksi hänen pitäisi alkaa syömään eineksiä? Hänhän voi jatkaa tuon oman ruokansa tekemistä ja sinä aloitat tekemään itse itsellesi sellaista ruokaa kuin haluat.

Vierailija
6/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi juustokyyhkysiä ja lämmitä vaimolle saarioisen mikropitsoja, oppiipahan olemaan

Vierailija
7/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ottaisit itse kokkausvastuun aina?

Ei kiitos.

ap.

Vierailija
8/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sitten syö sun tekemää ruokaa vai mikä tässä jutussa nyt mättää?

Vierailija
9/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin lapsi lentänyt pesästä, joten kokkaukseen on vihdoin aikaa. Tänään tattaripaneroituja kanafileitä sitruuna-inkivääridipillä, melanzane ja bataattikiekkoja.

Ja mä en pistäisi miestäni syömään eineksiä, tykkään kokkaamisesta ja vastaan koko ruokahuollosta, no problem.

Vierailija
10/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on kuusinkertaiset tulot, kuten miehillä yllättävän usein on hyvinkin vaatimattomassa tehtävässä eikä hänellä ole varaa pihveihin, kuten sinulla. 

Vierailija
11/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ehdotus ihan tulisen tangon tahtiin ainakaan menisi.

Vierailija
12/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua.

Ajattelin leipoa pitaleipiä ja syödä niitä seuraavan viikon. Valitettavasti jaksan leipoa vain itselleni.

ap

Vierailija
13/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kokkaa aina koko perheen ruuat. Minullekin. Toistaiseksi on ollut niin tahdikas.

Vierailija
14/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs.

Vierailija
15/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuseri.

Vierailija
16/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua.

Ajattelin leipoa pitaleipiä ja syödä niitä seuraavan viikon. Valitettavasti jaksan leipoa vain itselleni.

ap

Eroa. Vaimosi ansaitsee parempaa.

Vierailija
17/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä en pistäisi miestäni syömään eineksiä, tykkään kokkaamisesta ja vastaan koko ruokahuollosta, no problem.

Siis mikä niissä eineksissä niin kauheeta on? Nykyään löytyy terveellisiä eineksiä, ei niitä voi kaikkia niputtaa yhteen "kamalaeines"-kasaan. Orgaaninen pakastepizza on eines, onpa hirvee.

Vierailija
18/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua.

ap

No se on sit just niin. Niin makaat kuin petaat.

Vierailija
19/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos hän haluaa syödä tuollaista ruokaa ja tekee sen itse niin miksi hänen pitäisi alkaa syömään eineksiä? Hänhän voi jatkaa tuon oman ruokansa tekemistä ja sinä aloitat tekemään itse itsellesi sellaista ruokaa kuin haluat.

Koska hänelle näyttää olevan yksi ja sama mitä syö, joten varmaan eineksetkin maistuisi.

ap

Vierailija
20/33 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä niissä eineksissä niin kauheeta on? Nykyään löytyy terveellisiä eineksiä, ei niitä voi kaikkia niputtaa yhteen "kamalaeines"-kasaan. Orgaaninen pakastepizza on eines, onpa hirvee.

Minä olen crohnikko, mies gluteeniton moniallergikko. Useimmat eivät käy jommallekummalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän