Kiinnostaako naisia iso mies kumppanina?
Mies jolla raamit 190cm ja 130kg, harrastuksena punttisali eli voimaa ja lihastakin löytyy. Ei tarvis naisen nakkikiskalla pelätä kun iso mies turvana yön pimeillä tunneilla. Ei tavalliset alle satakiloset mieskandidaatit pärjäis isolle miehelle.
Kommentit (28)
En käy öisin nakkikiskalla, joten mulle ei tuo myyntipuheesi toimi.
Mä luulen että saisit enemmän arvostusta "raameillesi" tuolta poikarakkauden puolelta.
Ja sitten ukko hermostuu ja nakkaa sen naisystävän pari kertaa seinään ja käy dumppaamassa järveen. Ei kiitos.
Älykkyys kiinnostaa, ei pituudella ja kuntosalilla flexailu.
Tilastollisesti naisen kannattaa pelätä ennemmin omaa kumppaniaan kuin tuntemattomia.
Ei kiinnosta, jos noi mitat tarkoittaa sellaista sikaniskaa joka puuskuttaa istuallaankin. Vielä pahempi turn off on uhoaminen ja väkivallalla uhkailu.
Kyllä voisin hyvinkin ihastua isokokoiseen mieheen. Viehätyn monen näköisistä miehistä, mieluiten kuitenkin normaalipituisista ja -kokoisista tai isommista. Itse ihastun ennen kaikkea ja ensimmäiseksi älyyn, käytökseen, tapaan huomioida minua ja muita ihmisiä, katseeseen, puhetapaan yms. Jos näiden lisäksi ulkoinen olemus viehättää, on suhteella potentiaalia kehittyä romanttiseksi.
Minulla on veitsi kotelossa joillakin jopa pistooleja. On aivan yhdentekevää miten iso mies on se putoaa yhdestä pistosta oikeaan kohtaan. Lisäksi lihakset eivät tee kenestäkään haavoittumatonta ihmisessä on useita paikkoja joita lihas ei suojaa eikä bodarin pää kestä iskuja yhtään sen paremmin kuin muidenkaan.
Pidän itse enemmän pienikokoisista miehistä, ettei minun tarvitse olla "pikkurouvana" polvella, se on minusta kurja rooli. Mutta monelle on oikein iso mies aivan unelmien täyttymys 🤗 eli tottakai löytyy muija myös kaltaisellesi! Varo kuitenkin niitä, jotka etsivät nimenomaan sitä snägäriturvamiestä, koska silloin on suhde väkivaltaan ja fyysiseen voimankättöön ehkä vähän hankala, eikä kunnioiteta muita saati sitten itseään ihan niin paljon kuin olisi syytä. Mutta ei viehtymys köriläisiin vielä automaattisesti mitään psyykkistä fibaa tarkoita, yksi mieltymys muiden joukossa. Tsemppiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Minulla on veitsi kotelossa joillakin jopa pistooleja. On aivan yhdentekevää miten iso mies on se putoaa yhdestä pistosta oikeaan kohtaan. Lisäksi lihakset eivät tee kenestäkään haavoittumatonta ihmisessä on useita paikkoja joita lihas ei suojaa eikä bodarin pää kestä iskuja yhtään sen paremmin kuin muidenkaan.
Jos ei ole aseita mukana niin mites sitten käy?
Tykkää ne. Ihailevat salaa leveäharteisia miehiä
mies52v
Kiinnostaa jos olet muutenkin hyvä tyyppi ja kiinnostusta ja harrastusta riittää muihinkin juttuihin, kuin pelkästään salilla käyntiin.
Ei kiinnosta. Uunissa on melanzane ja yöt nukun, en tarvitse nakkikioskiturvaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää ne. Ihailevat salaa leveäharteisia miehiä
mies52v
Leveät hartiat on eri asia kuin se, että koko mies on potentiaalinen hazardi.
Jos olen yöllä menossa nakkikiskalle, olen nimenomaan menossa tappelemaan, joten ei kiitos täältäkin. En halua ilonpilaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole aseita mukana niin mites sitten käy?
Et taida osata lukea oikein kunnolla kyllä se selviää kun ajatuksella tavaa.
Tuli tuo "iso mies" pari kertaa liikaa.
Meidän naapurissa asuu iso kaveri, mukava on ja kohtelias todella. Eikä kehuskele lihaksillaan.
Eipä sillä ulkomuodolla niin väliä ole, kunhan ei ole reilusti ylipainoinen. Pääasia, että on hyvä yleissivistys, osaa käytöstavat ja huomioi muut ihmiset.