Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako naisia iso mies kumppanina?

Vierailija
11.07.2020 |

Mies jolla raamit 190cm ja 130kg, harrastuksena punttisali eli voimaa ja lihastakin löytyy. Ei tarvis naisen nakkikiskalla pelätä kun iso mies turvana yön pimeillä tunneilla. Ei tavalliset alle satakiloset mieskandidaatit pärjäis isolle miehelle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ulkomuodolla niin väliä ole, kunhan ei ole reilusti ylipainoinen. Pääasia, että on hyvä yleissivistys, osaa käytöstavat ja huomioi muut ihmiset.

Vierailija
2/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy öisin nakkikiskalla, joten mulle ei tuo myyntipuheesi toimi.

Mä luulen että saisit enemmän arvostusta "raameillesi" tuolta poikarakkauden puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ukko hermostuu ja nakkaa sen naisystävän pari kertaa seinään ja käy dumppaamassa järveen. Ei kiitos.

Vierailija
4/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys kiinnostaa, ei pituudella ja kuntosalilla flexailu.

Vierailija
5/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti naisen kannattaa pelätä ennemmin omaa kumppaniaan kuin tuntemattomia.

Vierailija
6/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kiinnostaa

Vierailija
7/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, jos noi mitat tarkoittaa sellaista sikaniskaa joka puuskuttaa istuallaankin. Vielä pahempi turn off on uhoaminen ja väkivallalla uhkailu.

Vierailija
8/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin hyvinkin ihastua isokokoiseen mieheen. Viehätyn monen näköisistä miehistä, mieluiten kuitenkin normaalipituisista ja -kokoisista tai isommista. Itse ihastun ennen kaikkea ja ensimmäiseksi älyyn, käytökseen, tapaan huomioida minua ja muita ihmisiä, katseeseen, puhetapaan yms. Jos näiden lisäksi ulkoinen olemus viehättää, on suhteella potentiaalia kehittyä romanttiseksi.

Vierailija
9/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on veitsi kotelossa joillakin jopa pistooleja. On aivan yhdentekevää miten iso mies on se putoaa yhdestä pistosta oikeaan kohtaan. Lisäksi lihakset eivät tee kenestäkään haavoittumatonta ihmisessä on useita paikkoja joita lihas ei suojaa eikä bodarin pää kestä iskuja yhtään sen paremmin kuin muidenkaan.

Vierailija
10/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse enemmän pienikokoisista miehistä, ettei minun tarvitse olla "pikkurouvana" polvella, se on minusta kurja rooli. Mutta monelle on oikein iso mies aivan unelmien täyttymys 🤗 eli tottakai löytyy muija myös kaltaisellesi! Varo kuitenkin niitä, jotka etsivät nimenomaan sitä snägäriturvamiestä, koska silloin on suhde väkivaltaan ja fyysiseen voimankättöön ehkä vähän hankala, eikä kunnioiteta muita saati sitten itseään ihan niin paljon kuin olisi syytä. Mutta ei viehtymys köriläisiin vielä automaattisesti mitään psyykkistä fibaa tarkoita, yksi mieltymys muiden joukossa. Tsemppiä 😁

Vierailija
11/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on veitsi kotelossa joillakin jopa pistooleja. On aivan yhdentekevää miten iso mies on se putoaa yhdestä pistosta oikeaan kohtaan. Lisäksi lihakset eivät tee kenestäkään haavoittumatonta ihmisessä on useita paikkoja joita lihas ei suojaa eikä bodarin pää kestä iskuja yhtään sen paremmin kuin muidenkaan.

Jos ei ole aseita mukana niin mites sitten käy?

Vierailija
12/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ne. Ihailevat salaa leveäharteisia miehiä

mies52v

Vierailija
13/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan vääränlainen.

Vierailija
14/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa jos olet muutenkin hyvä tyyppi ja kiinnostusta ja harrastusta riittää muihinkin juttuihin, kuin pelkästään salilla käyntiin.

Vierailija
15/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Uunissa on melanzane ja yöt nukun, en tarvitse nakkikioskiturvaajaa.

Vierailija
16/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää ne. Ihailevat salaa leveäharteisia miehiä

mies52v

Leveät hartiat on eri asia kuin se, että koko mies on potentiaalinen hazardi.

Vierailija
17/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yöllä menossa nakkikiskalle, olen nimenomaan menossa tappelemaan, joten ei kiitos täältäkin. En halua ilonpilaajaa.

Vierailija
18/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole aseita mukana niin mites sitten käy?

Et taida osata lukea oikein kunnolla kyllä se selviää kun ajatuksella tavaa.

Vierailija
19/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuo "iso mies" pari kertaa liikaa.

Vierailija
20/28 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa asuu iso kaveri, mukava on ja kohtelias todella. Eikä kehuskele lihaksillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi