Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatulehdukseen apuja!

Vierailija
11.07.2020 |

Itse saan aika helposti hiivatulehduksen tai virtsatientulehduksen. Onko antaa hyviä neuvoja ennaltaehkäisyyn, kellä kokemusta?:) N19

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canesten apteekista ja turhat sokerit ja vaaleat viljat pois. Juo riittävästi vettä, karpalomehua tai puolukka mehua päivittäin. Löytyy myös vitamiinilisänä jos mehuja ei ole oppinut käyttämään.

Vierailija
2/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mutta ei liian runsas alapesu. Kerran päivässä riittää. Itse käytän intiimipesuun tarkoitettua pesunestettä ja suihkusaippuanakin käytän tuotteita joiden oh alle 7.

Nukun ilman alushousuja ja käytän muutenkin harvoin hautovia/tiukkoja housuja.

Pidän huolta ruokavaliosta. Liika makeansyönti altistaa hiivalle.

Myös kumppanin hygienia tärkeää, jos seksikumppaneita useita, kannattaa käyttää kondomia bakteerien kasvun estoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohappobakteerien syönti, ei välttämättä tabletteina, vaan myös esim kreikkalainen jogurtti tai piimä ruokavalioon! Ehkäisee tulehduksien ja bakteerien syntyä.

Vierailija
4/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sokeri pois. Itseltäni loppui, kun niin tein. Vaaleaa viljaa syön kyllä, toisinaan, mutta se ei aikaansaa oireita, sokeri saa, heti. Nauti tarpeeksi myös vettä päivän mittan.

Vierailija
5/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeenkö? Seksin jälkeen heti pissille.

Vierailija
6/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canesten apteekista ja turhat sokerit ja vaaleat viljat pois. Juo riittävästi vettä, karpalomehua tai puolukka mehua päivittäin. Löytyy myös vitamiinilisänä jos mehuja ei ole oppinut käyttämään.

Canesten ei auta hevon kukkua. Diflucan parempi.

Samoin tuo karpalomehujargon on niin turhaa. Ei toimi eikä auta varsinkaan enää, jos on yhtään oireita päällä. Antibiootit ovat silloin ainoat mitkä auttavat.

Ehkäisyssä sokerin, höttövehnän ja muutenkin roskaruoan välttäminen auttaa. Samoin ylirasitusta ja vajaakuntoisuustilaa kropassa sekä stressiä kannattaa välttää mahdollisuuksien mukaan. Seksin välttäminen auttaa myös.

Vierailija
7/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja miehen siemenneste ja bakteerit altistavat aina naisen tulehduksille. Bakteerivagignoosi ja hiiva tyypillisimmät. Lisäksi ruokavalion liika sokerisuus. Myös pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Ei liian kireitä housuja pitkiä aikoja päällä.

Maitohappobakteerien syönti hyvä.

Vierailija
8/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kauhea kutina, raavin eilen verille...olen jumis ilman autoa mökillä enkä pääse apteekkiin...

Vierailija
9/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin tuo karpalomehujargon on niin turhaa. Ei toimi eikä auta varsinkaan enää, jos on yhtään oireita päällä. Antibiootit ovat silloin ainoat mitkä auttavat.

Ehkäisyssä sokerin, höttövehnän ja muutenkin roskaruoan välttäminen auttaa. Samoin ylirasitusta ja vajaakuntoisuustilaa kropassa sekä stressiä kannattaa välttää mahdollisuuksien mukaan. Seksin välttäminen auttaa myös.

Miksi juuri Diflucan?:) ap

Ja itse en oikeastaan syö sokeria, valkoistavehnää ikinä. Urheilen paljon ja stressiä ehkä on. Kiitos vastauksistanne!

Vierailija
10/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina tiukkoja housuja mutta koskaan ei ole hiiva ollut. Syön sokeria ja vehnää eipä ole hiivaa. Miten teillä aina on näitä vaivoja???

Vierailija
11/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pullaa

Vierailija
12/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö pullaa

Tungepa sinä raastinrauta ahteriisi... tekee höpöä <3

Vierailija
13/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin vaihto tai kokonaan seksistä pidättäytyminen. Vieraissa käyvä vakikumppani laukaisee usein bakteerivaginoosin tai hiivatulehduksen. Sama juttu, jos itsellä vaihtuu kumppanit tiuhaan tahtiin.

Vierailija
14/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamalla puolukalla ja karpalolla on tutkitusti tehoa, jos ne sun mehut ovat jotain sokeri vettä niin ei ihme jos ei toimi...

Vierailija
15/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamalla puolukalla ja karpalolla on tutkitusti tehoa, jos ne sun mehut ovat jotain sokeri vettä niin ei ihme jos ei toimi...

Nuo mehut - happamatkin - ovat ihan höpöhöpöä. Minulla toimii ainoastaan tosi vahva C-vitamiini (1000 mg) ja ihan aluillaan olevaan kirvelyyn voi virtsaputken suuta penslata Septidinillä. Mutta jos tulehdus on jo äitynyt pahemmaksi, siihen ei auta kuin antibiootit.

Vierailija
16/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaviinietikka, laimennettuna. Tamponin kastaa tähän ja nopeasti sisään, ennenkuin turpoaa.

Vierailija
17/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän aina tiukkoja housuja mutta koskaan ei ole hiiva ollut. Syön sokeria ja vehnää eipä ole hiivaa. Miten teillä aina on näitä vaivoja???

Minulla sama juttu. Syön normi ruokaa, myös vehnää ja sokeria. Olen 55v ja yhden kerran on ollut hiiva ja kaksi kertaa virtsatientulehdus. No, kai se on yksilöllistä.

Vierailija
18/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt lääkärissä.Koskaan aikaisemmin ei ole ollut. Söin epätavallisen paljon keksejä,karkkeja .Nyt ollut viikkoja oireita hiivatulehduksesta. Alussa pahoja.

Olen yrittänyt itsehoitaa: valkosipulia ,karpalo,omenaviinietikka,hapanmaitotuotteita.Ei paljoakaan makeata.

Oireet vähissä tai ei ollenkaan.Toivon että riittäisi ja paranisi kokonaan.?

Maitohappobakteeria (sellaista jääkaapissasäilytettävää) kokeilen vielä kun saan luontaistuotteista.

Vierailija
19/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäapuna (mökillä olevalle) maustamatonta jugurttia teelusikallinen tai pari levitetään emättimen ja virtsaputken suulle tai miten sen nyt sanoisi: koko toosaan... ;) Kutinaan apu ja saattaa tehota jo alkaneeseen tulehdukseenkin.

*Kokemusta on ja jätin itsekin hiivasyndrooman takia sokerin ja vaaleat jauhotuotteet pois moneksi vuodeksi, nyt alkanut sietää niitä jo hieman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän