Tytär haluaa riparilahjaksi pelikoneen.
Siis jonkinlaisen pöytätietokoneen, mikä maksaa hirveesti. On siis todella iso ja vielä epäkäytännöllinen, kun sille pitäisi löytää oma nurkka missä se surisee. Siis käyttääks tyypit vielä samankaltasia vanhoja laitteita - onko ne siis jotain muotia? En kyllä itse tiedä, miten tommonen sopisi meidän kirkkaalle sisustustyylille.
Eikö olis vaa parempi laittaa ne rahat suoraan säästöön? Ei nimittäin voi nostaa sieltä säästötililt niitä pariin vuoteen.
Kommentit (24)
Antaa tytön itse koota se pelikone, komponentteja saa edullisesti ja saa sitten juuri sellaisen tehomyllyn kuin haluaa. Selkeästi tytär on pelinaisia.
Kysy, voisiko tytär muuttaa meille. Löytyy pelikone ihan läppärinä, hinta himpun yli 1800 e. Itse en ennätä pelaamaan. Sisustus ei meillä ole mitenkään kirkas, mutta on siistiä.
Nimimerkillä minunkin äitini oli paskamainen.
Meidän 15 vuotias tyttö kasas just itelleen pelikoneen. Osat makso alle tonnin ja päivä meni askarrellessa, tosin sai hieman apuja isommilta sisaruksilta.
Tee investointi tyttäresi tulevaisuuteen ja osta se mylly !
Vierailija kirjoitti:
Kysy, voisiko tytär muuttaa meille. Löytyy pelikone ihan läppärinä, hinta himpun yli 1800 e. Itse en ennätä pelaamaan. Sisustus ei meillä ole mitenkään kirkas, mutta on siistiä.
Nimimerkillä minunkin äitini oli paskamainen.
Millä tavalla olen paskamainen? Ajattelen nuoren tulevaisuutta ja haluan, että hänellä on oikeasti rahaa kun hän joutuu lähtemään pois kotoa. Ei tommonen vehje oikeasti edistä mitenkään tulevaisuutta... Ja minkä ihmeen takia minun ketjuni alapeukutettiin alas?
Vierailija kirjoitti:
Tee investointi tyttäresi tulevaisuuteen ja osta se mylly !
No jos hän haluaa kelan asiakkaaksi, niin toihan on sitten "investointi".
NIIN MIKSI KAIKKI VIESTINI ALAPEUKUTETAAN??? OLETTE SAIRAITA!!
Ihan itkusilmässä täällä kirjoittelen kun olen ihan oikeasti huolestunut hänen tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillä minunkin äitini oli paskamainen.Millä tavalla olen paskamainen? Ajattelen nuoren tulevaisuutta ja haluan, että hänellä on oikeasti rahaa kun hän joutuu lähtemään pois kotoa. Ei tommonen vehje oikeasti edistä mitenkään tulevaisuutta... Ja minkä ihmeen takia minun ketjuni alapeukutettiin alas?
Pelaamisen edut, en jaksa kääntää suomeksi, mutta sehän opettaa myös englantia.
Improves coordination.
Improves problem-solving skills.
Enhances memory.
Improves attention and concentration.
It is a great source of learning.
Improves the brain's speed.
Enhances multitasking skills.
Improves social skills.
Lähde.
https://www.engadget.com/2017-02-09-8-cognitive-benefits-of-playing-vid…
OLETTE TYHMIÄ OLETTE TYHMIÄ, OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ, OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ OLETTE TYHMIÄ. OLETTE TYHMIÄ. OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ. OLETTE ILKEITÄ, OLETTE ILKEITÄ OLETTE ILKEITÄ
Miksi tyttö ei voisi saada haluamaansa konetta? Ehtii sitä parissa vuodessa säästää lisääkin rahaa. Lisäksi kyse on tytön lahjarahoista, joten ette voi oikein puuttuakaan tilanteeseen.
Ja sua varmaan alapeukutetaan, koska mainitsit teidän sisustuksen yhtenä syynä, ettei konetta voisi saada. Paskamainen äiti kieltää tyttäreltä koneen johonkin sisustukseen vedoten.
Onko tämä joku palstahullu, kun en vielä näitä kaikkia tunnista?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku palstahullu, kun en vielä näitä kaikkia tunnista?
Pelikonehullu. Vähän aikaa sitten itki täällä kun miehen pelikone pilaa sisustuksen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillä minunkin äitini oli paskamainen.Millä tavalla olen paskamainen? Ajattelen nuoren tulevaisuutta ja haluan, että hänellä on oikeasti rahaa kun hän joutuu lähtemään pois kotoa. Ei tommonen vehje oikeasti edistä mitenkään tulevaisuutta... Ja minkä ihmeen takia minun ketjuni alapeukutettiin alas?
Ihan pelaamalla voi tienata. Jos innostuu tekemään tai kehittämään pelejä niin mahdollinen ammatti. Tyttö voi olla siinä yhtä hyvä kuin poika. Oikeastaan parempi asema koska naisia on pelijutuissa vähemmän niin voi antaa uutta näkökulmaa.
Mä ostin pojalle pari vuotta sitten käytetyn ja vähän viritetyn pöytäkoneen pelikoneeksi. On itse ostanut siihen jotain lisää. Tiedän että auttaa muita kun kuulen puheluita kajari päällä. Tulevaisuus on yhä enemmän netissä ja koneissa. Voi vain arvailla kuinka monta ammattia botit korvaa lähitulevaisuudessa.
Osa varmaan sellaisia joita joku ohjaa kotoa käsin. Mailma muuttuu kuten se on tehnyt aina. Se että tyttösi tykkää pelata on pieni paha jos vähänkään asioita suhteutat. Anna tytön pelata. Siinä ei ainakaan tartu herpes ja muut inhat taudit.
Minä toivoin vanhemmilta 80-luvulla rippilahjaksi stereoita, sain kellon. Häälahjaksi toivoin rahaa häämatkaan, sain yleiskoneen.
Jep, pelikonehullu. Milloin on poika, milloin mies tai tytär kyseessä. Aina sama laulu. Blää blää blää.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/55459/ndrjn/Apple-Mac-Pro-tieto…
tossa ois aika kiva.
Vierailija kirjoitti:
tossa ois aika kiva.
Kaverini, joka on myyjänä, kertoo että on yhden ainoan tuollaisen myynyt. Sen osti kaksi maaahaanmuuttajaa Kelan maksusitoumuksella!
Vierailija kirjoitti:
tossa ois aika kiva.
Ei tosiaan kannata hankkia mäcciä pelikoneeksi!
Jo on aikoihin eletty. En tiennyt että rippilahjaksikin ostetaan nykyään tonnin koneita pelejä ja vehkeitä.. nykylapset tuntuvat saavan kaiken, tulee mieleen ihan se tyttö joka suuttui kun sai nimipäiväkahjaksi 20€, vähemmän rikkaalta sukullaiseltaan. Joo passka lahja ja haukut naurun seassa päälle niin saa toisen oikeen nolaantumaan, ois sille sukulaiselle itellääkin ollut varmassti käyttöä enemmän sille 20€ kun teinille joka nauraa passkasesti toisen antamalle lahjalle ja pitää antajaa nolona kun ei antanut 50€ ..
Mutta mukavaa jos on varaa ostaa pelikone ja sen haluat ostaa niin osta ihmeessä,kyllä sille oman sopen saa olihuoneeseen tai sitten laittaa tyttären huoneeseen?
Ostat sen koneen, lapsi ei ole sisustuselementti ja hänen elämänsä saa ja pitää näkyä kodissa. Voihan sille koneelle rakentaa vaikka jonkin oman nurkkaukseen mihin laitat sermit tuomaan rauhaa ja olemaan näköeste...