Onko normaalia että kaikkien asioiden tekeminen pelottaa?
Kyllä kai? Esimerkiksi huolsin tänään yhden pikkuvempaimen. Olin nähnyt aiemmin miten se tehdään. Tiesin että mulla on siihen yksityiskohtaiset helpot ohjeet ja työkalu. Tein huollon ja se onnistui. Fiduttaa kun pitää jatkuvasti pelätä elämässä kaikkia tämmösiä yksinkertaisia hommia.
Kommentit (6)
Ei ole normaalia. Tai no, riippuu pelon asteesta. Itse en kutsuisi peloksi, että mielessä käy kysymys, että meniköhän kaikki oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Tai no, riippuu pelon asteesta. Itse en kutsuisi peloksi, että mielessä käy kysymys, että meniköhän kaikki oikein.
Ei mielessä käynyt kysymys menikö kaikki oikein. Vaan kun tuota yksinkertaista kahden minuutin hommaa tein viisiportaisesta selvästä ohjeesta, hengitys tiheni, rintaa puristi, olo oli hyvin epämukava. Ap
Sitten ei ole normaalia kyllä. Onko elämäsi kovin rajoittunutta, ja jos on, niin kumpi on muna ja kumpi kana? Mökkihöperyys vai pelokkuus?
Jos ap on vielä linjoilla, kiinnostaisi mitä hän tarkalleen ottaen pelkää? Mikä on se kauhuskenaario?
Jos olet ap yksin, eikä siellä ole ketään nauramassa sinulle ja arvioimassa suoriutumistasi, mikä on pahinta mitä voi vekotinta räplätessä tapahtua?
Yleensä pelätään nimittäin nolaantumista muiden silmissä.
t. pro-pelkuri
Ei ole normaalia. Se on hyvä, ettet tuossa mielentilassa varmaankaan hutiloi siinä hommassasi, mutta raskastahan se on noin kovasti jännittää, että suorastaan pelottaa.