Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrasopimuksen purkaminen(yksityinen)!

Vierailija
13.05.2013 |

Onko jollain tietoa vaikuttaako asunnosta löydetyt kosteusvauriot/home siihen, että voin purkaa vuokrasopimuksen ENNEN määräajan umpeutumista? Asunnon omistaja on takuu varmasti tiennyt asunnon ongelmista. Minulla on pienet lapset, joiden terveyteen aion vedota. Itse vuokrasopimuksen määräaika umpeutuu tämän vuoden marraskuussa, jonka jälkeen minulla siis normi kuukauden irtisanomisaika. Ja lisättäköön vielä, ettei itse omistaja ole osallistunut näihin kustannuksiin mitenkään (satoja euroja). 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaavassa tapauksessa vuokralaine joutui maksamaan vaurion korjaamisen, koska selvityksen mukaan hän oli sen aiheuttanut. Vuokrasuhteen purkamiseen tarvitaan muutakin kuin korjattava vaurio.

Vierailija
2/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut odottamaan korjausta, koska lain mukaan vuokranantajalla on oltava mahdollisuus virhe korjata. Tosin jos se virhe on sellainen, että sinun olisi pitänyt se vuokraushetkellä tajuta, niin korjauspakkoa ei ole.

Vierailija
4/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, vuokranantajat yrittävät jatkuvasti luistaa vastuustaan. Ikävä yllätys se tietty on kun asunto ei olekaan sellainen rahantekokone jota oli kuvitellut ja huomaa, että vuokranantajallakin on omat vastuunsa.

Vuokralaisella on oikeus purkaa vuokrasopimus välittömästi mikäli asunnossa asumisesta aiheutuu hänen terveydelleen vaaraa. Kannattaa lukea laki asuinhuoneiston vuokraamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme