Jos 10-lapsisen perheen lapset olisivat lapsi- ja suurperherakkaita:
Ja tekisivät yhtä paljon lapsia kuin vanhempansa, näillä vanhemmilla olisi 100 lastenlasta.
Ja jos nämä lastenlapset myös rakastavat suurperhe-elämää ja jatkaisivat hyväksi kokemaansa käytäntöä ja suvun perinnettä, se tekisi 1000 lastenlastenlasta.
Siis aivan ihanaa, kokonainen kylä omaa sukua!
Kommentit (6)
Minä olen lapsi- ja suurperherakas, mutta minulla on vain yksi lapsi. Enempää en ole toiveista ja yrityksestä huolimatta saanut. Ei ne suurperheidenkään lapset niitä lapsia tuosta noin vaan tee.
t: yhdeksän lapsisen perheen keskimmäinen
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 16:23"]
Minä olen lapsi- ja suurperherakas, mutta minulla on vain yksi lapsi. Enempää en ole toiveista ja yrityksestä huolimatta saanut. Ei ne suurperheidenkään lapset niitä lapsia tuosta noin vaan tee.
t: yhdeksän lapsisen perheen keskimmäinen
[/quote]
Juuri näin. Vaikka äiti saattoikin olla hedelmällinen niin se ei tarkoita että kaikki lapset saati lapsenlapset sitä olisivat, Hauska ajatus kumminkin.
Kyllähän noita sukuja on. Mutta tosiaan kaikki eivät elä täsmälleen samanlaista elämää, joku löytää puolison vähän vanhempana, joku ei mene naimisiin ollenkaan, joku ei saa lapsia, joku sairastuu, eikä voi saada lapsia enää jne.
Ei kai toi ap ihan tosissaan ole, kunhan leikitteli ajatuksella, että ko. toimintamalli todella periytyisi.
Minä olen kymmenlapsisesta perheestä, samoin mieheni. Ja ei, kummankaan perhe ei ole uskovainen. Lapsillamme on serkkuja (vain) nelisenkymmentä, en nyt jaksa alkaa laskea tarkkaa lukua. Minulla on neljä sisarusta, joilla ei ole ollenkaan lapsia, yhdellä veljellä sensijaan kuusi. Itselläni on kolme. Mieheni sisaruksilla on kaikilla lapsia, kahdesta viiteen.
Minun lapsistani kaksi on sanonut, etteivät tee lapsia ollenkaan. Ovat aikuisia ja parisuhteessa.
Mietis sitä. Vieläkö ehtisit 1000 lapsen isoisoäidiksi?