Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä esimieheksi ylennyt

Vierailija
13.05.2013 |

Koetko nyt esimiehenä ollessasi olevasi työntekijä vai ns. "firman edustaja"? Oletko onnistunut pitämään jalat maanpinnalla? Vai oletko huomannut, että sinulla olisi alkanut kusi nousta päähän? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin juridisestihan esimies on työnantajan edustaja ja sen mukaan on toimittava.

Esimiehen homma ei kuule ole niin herkkua että siinä pääsisi mikään päähän nousemaan. Vai mistä kuvittelit että näin kävisi?

Vierailija
2/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työnantajan edustaja mutta myös ihan palkkatyöläinen. Minulla on enemmän oikeuksia kuin muilla työntekijöillä mutta niin on myös velvollisuuksia. Ei tämä niin helppoa ole että kauheasti kadehtia kannattaisi; palkka toki on nyt parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että omille esimiehilleni olen työntekijä, omille alaisilleni taas edustan työnantajaa. En siis ole missään tapauksessa osa kaveriporukkaa, mutta kihtelen silti tietysti kaikkia hyvin enkä pysy etäisenä vaan kerron asioita omasta elämästäni kuten alaiseni kertovat omistaan. Kaikkia kohtelen tasapuolisesti.

Vierailija
4/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vihannut esimiehenä olemista. Siinä ei yksinkertaisesti SAA olla yksi työntekijöistä, on oltava työnantajan edustaja. Mulla siis alaiset - entiset työkaverit - on käyttäneet hyväksi jokaista pientä inhimillisyyttä mitä olin näyttänyt. Kantapään kautta olen oppinut että esimiehenä on eristäydyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi