Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen lihonut kasvoista?

Vierailija
13.05.2013 |

Viimeisen puolen vuoden aikana olen läskiytynyt reilusti kasvoista, poskipäistä alaspäin tullut oikein kunnolla läskiä, ettei alakasvojen muoto enää erotu. Mistä tämä voi johtua, kun muuten paino on hiukan pudonnut? Ja valokuvista huomasin, että ero ei ole mikään pieni, vaan näytän melkein eri ihmiseltä kasvoista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, oletko käynyt lääkärillä?

Mun mielestä ihmiset yleensä kaventuu kasvoista vanhetessaan kujn läski ikään kuin "valuu" kropassa alaspäin. Toki jos sulla on ollut esim. korkeat poskipäät ja kasvosi ovat nyt vain vanhemmiten valahtaneet?

Toinen syy voisi olla se, että vaikka painosi on pudonnut, se ei ole läskin vähenemistä, vaan mm. lihaksista lähtenyttä painoa. Onko vaatekokosi myös pienentynyt? Ellei, niin veikkaan että olet ikään kuin löystynyt.

Oletko äitisi näköinen? Miten vanheneminen on häntä kohdellut?

Vierailija
2/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin sairaudet aiheuttavat ns. kuukasvoisuutta. Mm. Cushingin tauti ja mikä se toinen nyt oli...

Saattaa johtua myös siitä, että narskuttelet hampaitasi ja leukalihaksesi ovat vahvistuneet.

Sylkirauhasten tulehdus on myös mahdollinen, varsinkin bulimikoilla jotka oksentelevat ja oksennus aiheuttaa tulehduksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko alkoholia, syötkö lääkkeitä? Ne saattaa aiheuttaa turvotusta kasvojen alueella.

Vierailija
4/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttänyt kortisonia? Onko kuukautishäiriöitä?

Vierailija
5/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 10:52"]

Ohoh, oletko käynyt lääkärillä?

Mun mielestä ihmiset yleensä kaventuu kasvoista vanhetessaan kujn läski ikään kuin "valuu" kropassa alaspäin. Toki jos sulla on ollut esim. korkeat poskipäät ja kasvosi ovat nyt vain vanhemmiten valahtaneet?

Toinen syy voisi olla se, että vaikka painosi on pudonnut, se ei ole läskin vähenemistä, vaan mm. lihaksista lähtenyttä painoa. Onko vaatekokosi myös pienentynyt? Ellei, niin veikkaan että olet ikään kuin löystynyt.

Oletko äitisi näköinen? Miten vanheneminen on häntä kohdellut?

[/quote]

Vanhenemisesta ei varmaan ole kyse, olen parikymppinen...:D Ja liikkunut olen ajallisesti enemmän kuin aiemmin, tosin laji muuttunut, ennen crossfit-tyyppistä voimaharjoittelua ja vauhtikestävyyttä/maksimikestävyyttä sisältävää treeniä, nyt juoksua ja juoksemisenhan pitäisi vaikuttaa päinvastaisella tavalla kuin löystyttää. :O Stressiä on ollut tänä aikana paljon, mutta ei kai sekään voi kasvoja lihottaa?

t.ap  

Vierailija
6/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 10:53"]

Juotko alkoholia, syötkö lääkkeitä? Ne saattaa aiheuttaa turvotusta kasvojen alueella.

[/quote]

En kumpaakaan.

t.ap

Vierailija
7/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 11:39"] Stressiä on ollut tänä aikana paljon, mutta ei kai sekään voi kasvoja lihottaa?

t.ap  

[/quote]

Jos stressin myötä tulee joko unissaan tai hereillä kiristelleeksi leukojaan, pahimmillaan jopa hampaita yöt narskutellen, niin sitten kyllä tulee leukalinjalle lisää lihasta niin että alkaa näyttää pullealta.

Vierailija
8/9 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelet vaan

Vierailija
9/9 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tollanen oo mahdollista tuossa iässä.