Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki tehdään julkisesti?

Vierailija
13.05.2013 |

Huolestuttavan paljon on seuraavanlaisia ihmisiä: Parisuhderiitoja levitellään facebookissa ja blogeissa, jokainen ostettu rätti pitää valokuvata ja kuvat julkaista missä tahansa, tositeeveeohjelmaan olisi kiva päästä (formaatilla ei niin väliä kunhan pääsee TELKKARIIN), perhealbumit ovat siirtyneet nettiin...

Ennen pedofiilit metsästivät pikkulapsia. Nyt pikkutytöt laittavat herutuskuvia nettiin tajuamatta mitä tekevät siinä samalla. Ei tarvi metsästää enää. Myös vanhemmat laittavat lapsistaan sinänsä viattomia mutta väärissä käsissä ikävää käyttöä saavia kuvia nettiin lapsistaan.

Pettäminen tehdään julkisesti blogeissa, jokainen jumppa ja treeni raportoidaan blogissa ja facessa...

Tuntevatko nämä ihmiset etteivät ole olemassa jos jokainen teko ei ole dokumentoitu ja julkaistu? Tuksulle naureskellaan, mutta aika monet tekevät samaa itsensätyrkytystä hinnalla millä hyvänsä. HUOMATKAA MUT HEI HUOMATKAA!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro 13 ja suorastaan huvitti, miten aggressiivisesti kommenttini oli vastattu. Mulla ei todellakaan ole mitään sitä vastaan, jos joku elää toisin kuin minä. Jos koet, että olet muille tilivelvollinen ja tarvitset muiden vahvistukset kaikelle tekemisellesi, niin go for it. Mua ei kiinnosta sellainen. Ja enpä ole asiasta palstallakaan vaahdonnut, kuten epäilitte. Asia on sinänsä mulle yksi hailee, mutta tulipa nyt vain vastattua, kun mielestäni ap:n teksti oli osuva.

Vierailija
2/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nyt vain eivät enää ole monella kielellä vaikenevia juroja metsäläisjuntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nyt ovat avoimia juntteja vailla harkintaa siitä mitä kannattaa tunkea kaikkien nähtäville.

Vierailija
4/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 07:19"]

Joo. Nyt ovat avoimia juntteja vailla harkintaa siitä mitä kannattaa tunkea kaikkien nähtäville.

[/quote]

Jep. Kuten 95% muistakin länsimaalaisista.

Vierailija
5/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit siirsivät nettii small talkinsa. Suomalaiset siirsivät nettiin koko elämänsä.

Vierailija
6/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Miten se vähentää sinun olemassaolosi arvoa tai onnellisuuttasi?

Vierailija
7/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun noilla ihmisillä on tapana kertoilla ummet ja lammet ystävistään ja perheestäänkin netissä. Minulla on perhettä ja ystäviä. Nuo ihmiset eivät vaan tajua etteivät kaikki halua koko elämäänsä julkiseksi. Se kun on ihan itsestäänselvyys että "kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta".

Vierailija
8/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 08:52"]

Katsos kun noilla ihmisillä on tapana kertoilla ummet ja lammet ystävistään ja perheestäänkin netissä. Minulla on perhettä ja ystäviä. Nuo ihmiset eivät vaan tajua etteivät kaikki halua koko elämäänsä julkiseksi. Se kun on ihan itsestäänselvyys että "kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta".

[/quote]

Minä kerron ummet ja lammet elämästäni ja se avoimuus on tuonut paljon hyvää elämääni. Sinun elämästäsi en kerro , koska et ole minä, perhettäni etkä kertomiseen ok suhtautuva ystäväni. Lisäksi en rassaa itseäni sillä, että sinä elät toisin kuin minä.

Minulla siis menee kaikin puolin paremmin.

Vierailija
9/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katotaan meniskö sulla hyvin sitten kun sun henkilökohtaisia asioita olis netti pullollaan :D

Vierailija
10/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Täällä ei ole vastattu sanallakaan siihen, mitä tuo tavisten julkisuuspaistattelu antaa niille taviksille? Ap kun oikeasti haluaisi ymmärtää noita ihmisiä. Epäilemättä kukaan ei halua selittää vaan sen sijaan haistatella vain ja "jos et sä sitä ymmärrä niin en kai mä sitä sulle kerro". Tahtoisin oikeasti ymmärtää mitä tuollainen tarjoaa ihmisille? Joku kysyi miksi ei? Ap kysyi miksi, eikä saanut vastausta.

AP

Vierailija
11/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:00"]

No, katotaan meniskö sulla hyvin sitten kun sun henkilökohtaisia asioita olis netti pullollaan :D

[/quote]

Minun henkilökohtaiset asiani OVAT netissä. Olen pitänyt juhlista blogia yli 10 vuoden ajan. Ja yhä menee hyvin. 

Miksi sinulla ei mene?

Vierailija
12/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:03"]

Jaha. Täällä ei ole vastattu sanallakaan siihen, mitä tuo tavisten julkisuuspaistattelu antaa niille taviksille? Ap kun oikeasti haluaisi ymmärtää noita ihmisiä. Epäilemättä kukaan ei halua selittää vaan sen sijaan haistatella vain ja "jos et sä sitä ymmärrä niin en kai mä sitä sulle kerro". Tahtoisin oikeasti ymmärtää mitä tuollainen tarjoaa ihmisille? Joku kysyi miksi ei? Ap kysyi miksi, eikä saanut vastausta.

AP

[/quote]

Avoimuus tarjoaa uudenlaisia syvempiä kohtaamisia ja suojan stalkereita vastaan. Se myös kasvattaa itseä henkisesti kun oppii elämään sanojensa mittaisesti.

Vierailija
13/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin tuntuu nykymeno olevan kuin ap kirjoitti. Samaa ihmettelen todella. Mä en voi ymmärtää, miksi raportoisin tekemisiäni julkisesti. En tarvitse keneltäkään vahvistusta tekemisilleni ja itsetunnolleni. Kerron lähipiirille kasvokkain asiat joita haluan kertoa.

Vierailija
14/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:11"]

Juuri näin tuntuu nykymeno olevan kuin ap kirjoitti. Samaa ihmettelen todella. Mä en voi ymmärtää, miksi raportoisin tekemisiäni julkisesti. En tarvitse keneltäkään vahvistusta tekemisilleni ja itsetunnolleni. Kerron lähipiirille kasvokkain asiat joita haluan kertoa.

[/quote]

Ja kuset housuisi kauhusta, kun joku toinen päättääkin elää toisin?

Vierailija
15/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:11"]

[/quote]

Ja kuset housuisi kauhusta, kun joku toinen päättääkin elää toisin?

[/quote]

Ehkei nyt ihan kue housuihinsa, mutta av.llä kuitenkin vaikeroi.

Vierailija
16/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tottakai elää toisin. Kunhan antaa sellaisten olla rauhassa jotka niin haluavat. Aika puolustuskannalla tässä näyttää joku hugs n' blogs-ihminen nyt olevan taas.

Vierailija
17/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:16"]

Saa tottakai elää toisin. Kunhan antaa sellaisten olla rauhassa jotka niin haluavat. Aika puolustuskannalla tässä näyttää joku hugs n' blogs-ihminen nyt olevan taas.

[/quote]

En pidä blogia , mutta aloitus on silti mielestäni tyerää vaikerointai siitä, että "miksi kaikki eivät ajattele kuin minä".

Vierailija
18/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne saavat siitä "joo olet tärkeä" -palautetta, jos facebook-peukkuja ja blogikommentteja tulee. Sitähän sillä vain haetaan, tykätkää musta.

Vierailija
19/19 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:21"]

No ne saavat siitä "joo olet tärkeä" -palautetta, jos facebook-peukkuja ja blogikommentteja tulee. Sitähän sillä vain haetaan, tykätkää musta.

[/quote]

Ja sinusta tykätään vain jos kukaan ei tiedä miten elät?

Sitähän sinä elämäntavallasi haet, että et paljatsuisi siksi, mitä olet?

Vai voisiko sittenkin olla ihan muita syitä - niin sinulla kuin niillä muillakin?

Ehkei se surkein ja ilkein arvaus aina osu oikeaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi