Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikrokuituliina

Vierailija
11.07.2020 |

Suositelkaa mikrokuituliinaa, joka kuitenkin kohtuuhintainen. Tupperin on loistava, mutta järkyttävän kallis. Sini-tuotteen liinat ovat umpisurkeita. Löytyykö jostain Tupperin tasoista, mutta halvempaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen voi vähä satsata? Mikrokuitupyyhe kestää pitkään kun sitä käyttää oikein. Viledalla on hyviä.

Vierailija
2/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen voi vähä satsata? Mikrokuitupyyhe kestää pitkään kun sitä käyttää oikein. Viledalla on hyviä.

Haluaisin tiheän kierron liinoille niin ei ihan parila pärjää. Ei viitsisi konetta pyörittää puolityhjänä vaan kerätä rättejä ja pestä kerralla enemmän. Tuppereihin menisi satasia. On minulla niitä muutama ja ne toimivat kuin unelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tiheän kierron liinoille niin ei ihan parila pärjää. Ei viitsisi konetta pyörittää puolityhjänä vaan kerätä rättejä ja pestä kerralla enemmän. Tuppereihin menisi satasia. On minulla niitä muutama ja ne toimivat kuin unelma.

Ihan mielenkiinnosta: mikä on Tupperi?

Vierailija
4/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: mikä on Tupperi?

Tupperware, amerikkalainen tuotemerkki, muoviastioita ja siivousvälineitäkin ilmeisesti nykyään.

Vierailija
5/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Clas Ohslonilta ostettuja liinoja, ovat kestäneet hyvin monta vuotta ja kun alkavat kulua, ne menevät vielä pyöränkorjaustalliin.

Vierailija
6/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Clas Ohslonilta ostettuja liinoja, ovat kestäneet hyvin monta vuotta ja kun alkavat kulua, ne menevät vielä pyöränkorjaustalliin.

Komppaan, todella halpoja, usein tarjouksessa eikä mitään valittamista.

Vierailija
7/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan, todella halpoja, usein tarjouksessa eikä mitään valittamista.

Näitä olisin suositellut itsekin.

Vierailija
8/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Irtoaa mikromuovia luontoon jne.

Vierailija
9/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin vaalean sininen, vaikka en muutoin pidä tuotemerkistä, niin tämä ollut loistava, käyttämällä ei ole kulunut, tosin hankittu aikoja sitten, jotta liekö enää samoja myynnissäkään.

Vierailija
10/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivoustyössä erinäisiä liinoja vuosien saatossa käyttänyt. Ehdoton voittaja omasta mielestäni on ollut vohvelipintainen mikrokuituliina. Merkkiä en tiedä. Netistä löytää joitain vastaavia hakusanoilla mikrokuituliina vohveli. Kotikäyttöön itsekin mietin tätä muiden suosittelemaa Clas Ohlssonia.