Nyt Madeleinea oikeasti etsitään kaivoista ja Portugalin poliisi puhuu todisteista, linkki
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8511639/Portuguese-police-laun…
Luuletteko, että juttu selviää?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vanhemmat eivät olisi tappaneet madeleinea niin silti he lääkitsivät kakarat ja jättivät heitteille. Osasyyllisiä kaikki tyynni.
Antoivatko he siis lapsille unilääkettä, vai oliko se vain legendaa?
Mutta miksi ruumiskoirat merkkasi vanhempien auton?
Miksi tätä yhtä lasta haetaan maailman tappiin?
Vierailija kirjoitti:
Joku on sanonut, että se oli virhe koirilta tai jotain tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä yhtä lasta haetaan maailman tappiin?
Onhan hänen avullaan tullut uudelleen tutkintaan monia muitakin lapsia, jotka ovat kadonneet.
Mutta tosiaan, miljoonia ilmeisesti laitettu hänen etsimiseensä.
Madde kuoli unilääkkeen, jonka vanhemmat antoivat ennen ravintolaan lähtemistään, vaikutuksesta. Kun vanhemmat huomasivat lapsen kuolleen, he piilottivat ruumiin. Heillähän oli koko yö muistaakseni aikaa piilottaa ruumis. Sitten kun kohu laskeutui, he lensivät yksityiskoneella Englantiin Madeleinen ruumis kassissa, jota ei tietenkään läpivalaistu, koska yksityiskone ja käsimatkatavara. Madeleinen ruumis saattaa hyvinkin olla perheen pihamaalla Englannissa, mistä kukaan puupää ei tietenkään tajua etsiä.
Tässä se.
Vierailija kirjoitti:
Madde kuoli unilääkkeen, jonka vanhemmat antoivat ennen ravintolaan lähtemistään, vaikutuksesta. Kun vanhemmat huomasivat lapsen kuolleen, he piilottivat ruumiin. Heillähän oli koko yö muistaakseni aikaa piilottaa ruumis. Sitten kun kohu laskeutui, he lensivät yksityiskoneella Englantiin Madeleinen ruumis kassissa, jota ei tietenkään läpivalaistu, koska yksityiskone ja käsimatkatavara. Madeleinen ruumis saattaa hyvinkin olla perheen pihamaalla Englannissa, mistä kukaan puupää ei tietenkään tajua etsiä.
Tässä se.
Tässähän se varsinainen dekkaristi löytyi.
Ja kaivoon ollaan voitu tuoda vaikka myöhemminkin, hyvin tekijät pääseät pälkähästä ikinä ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se.
Mikä tässä ei voisi pitää paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se.
Mikä tässä ei voisi pitää paikkaansa?
En haluaisi edes kommentoida tähän, mutta poliisihan hälytettiin heti kymmeneltä, kun ilmeni, että lapsi on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Madeleine on kuollut silloin vuosia sitten, niin eipä hänen jäännöksistään paljoa ole jäljellä.
Kyllähän sieltä luut löytyy
Jos ei ole syvällä maan alla, niin ei löydy luitakaan. Kyllä eläimet kerää pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pitänyt vanhempia syyllisinä, mutta nyt alkaa vahvasyi näyttämään siltä, että tilanne voisikin olla aivan toisenlainen.
Pidin erikoisena muun muassa sitä, kuinka Gerry pari päivää Madeleinen katoamisen jälkeen heitti vitsiä ja nauroi avoimesti asuntonsa parvekkeella. Itse en samaan pystyisi tuossa tilanteessa.
Minä nauroin terapiassa kun kerroin rai**kauksestani..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pitänyt vanhempia syyllisinä, mutta nyt alkaa vahvasyi näyttämään siltä, että tilanne voisikin olla aivan toisenlainen.
Pidin erikoisena muun muassa sitä, kuinka Gerry pari päivää Madeleinen katoamisen jälkeen heitti vitsiä ja nauroi avoimesti asuntonsa parvekkeella. Itse en samaan pystyisi tuossa tilanteessa.
Minä nauroin terapiassa kun kerroin rai**kauksestani..
Minä nauroin siskoni hautajaisissa ja samaisen siskon tapaturmaista kuolemaa käsittelevillä käräjillä. Eipä se surua tai traumaa miksikään muuttanut.
Kaikenlaisia uutisia on vuosien saatossa ollut. Että murtautuja olisi huumannut lapset, että vanhemmat olisivat huumanneet lapset ja niin edelleen. Mikä on totta?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vanhemmat eivät olisi tappaneet madeleinea niin silti he lääkitsivät kakarat ja jättivät heitteille. Osasyyllisiä kaikki tyynni.
2007: Their spokesman Clarence Mitchell said: “Kate and Gerry have never used sedatives on their children and any suggestion to the contrary is both offensive and defamatory.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestäkään lapsesta ei löytynyt mitään missään näytteissä ei hiuksistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sniffer dog evidence has been the subject of research questioning its reliability, and in one US court case, a judge agreed with analysis of three cadaver dogs’ performances which found they were wrong 78 per cent, 71 per cent and 62 per cent of the time.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sniffer dog evidence has been the subject of research questioning its reliability, and in one US court case, a judge agreed with analysis of three cadaver dogs’ performances which found they were wrong 78 per cent, 71 per cent and 62 per cent of the time.
Nämä olivat brittikoiria, joilla oli ymmärtääkseni aika kovat näytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, onko tämä todiste nyt se, mistä Saksan poliisi on puhunut, vai onko Portugalin poliisi löytänyt jonkin uuden todisteen.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, onko tämä todiste nyt se, mistä Saksan poliisi on puhunut, vai onko Portugalin poliisi löytänyt jonkin uuden todisteen.
On Saksan poliisin todiste joka on toimittu portugalilaisille.
Kyse on luultavasti videosta. Jo hyvin varhaisessa vaiheessa Saksan poliisi kertoi että ko. miehen kodin läheltä oli löytynyt maahan kaivettu piilo jossa oli lukuisia kuvia/videoita sisältävä ulkoinen tallennuslaite. Ko. mies on todistetusti videoinut muitakin rikoksiaan (mm. vanhan naisen ja teinitytön rais* kaukset, joista sai siis nimenomaan näiden videoiden vuoksi tuomiot).
Luultavasti poliisi on löytänyt myös videon jossa Madeleine-raukkaa hyväks* ikäytetään ja lopuksi hänen ruumi*insa kipataan kaivoon. Syytettä ei ole nostettu ko. miestä vastaan siksi että videossa ei näy hyväks* ikäyttäjän kasvoja (kuten joissain muissa videoissa näkyy). Näin ollen kuolema on varma mutta tekijä ei vaikka lähestulkoon varma onkin.
Tässä maailmassa on sairaita ja hyvin pahoja ihmisiä 😞
Se piilo oli hylätyn tehdasrakennuksen vieressä, jossa hän piti asuntoautoaan. Oli haudannut muistitikkuja, joissa oli 8000 kuvaa (!) kuolleen koiransa alle (!). Ehkä niissä sitten oli jotain, mikä liittyy Madeleineen?
Iso haloo on saattanut edesauttaa tytön nopeaa kuolemaakin.