Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilykypärä päähän kun pyöräilette!

Vierailija
12.05.2013 |

Niin äidille, isälle ja lapsille! Koska se on helppo tapa edes hieman turvata elämää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm

Vierailija
2/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kypärää moottoripyöräillessä, se riittää. Tavallista pyöräilykpärää en omista ja toisaalta pyöräily on niin perseestä, etten harrasta sitä kuin pakon edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt edes lapset käyttäisi, aika moni lapsikin pyöräile ilman kypärä

Vierailija
4/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kypärät päähän!

On edesvastuutonta antaa pienen lapsen pyöräillä ilman kypärää. Se, että antaa lapsen pyöräillä ilman kypärä, on vanhemman alitajuinen viesti: lapsi on minulle samantekevä enkä välitä hänestä tipan vertaa.

Vierailija
5/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se aikuisenkaan pää ole kummoisista aineksista tehty - juuri tässä todistin omin silmin,kuinka pyöräilijä viiletti vimpan päälle upealla pyörällä ja kaikki pyöräilyreleet kohdillaan ilman kypärää rinnettä alas. Se vaatii vain muutaman irotkiven sinne asfaltin ja renkaan alle,niin pyörä lähtee alta ja mies lensi kamalassa kaaressa maahan iskien päänsä pahan näköisesti..Ambulanssia odoteltiin sitten tovi,toivottavasti hän siitä toipuu - ja muistaa seuraavalla kerralla sen kypärän..

Vierailija
6/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ne lapset oppii käyttämään kypärää jos oma äiti/isä ei käytä? Miksi lasten pitäisi käyttää jos oma äiti/isä ei käytä? Itse käytän ja lapsenikin käyttää. En halua kuolla jos kaadun ja lyön pääni. Talvellakin tapasin yhden äidin joka sai aivotärähdyksen kaatuessaan pyörällä.

Vierailija
7/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös, että kypärän alla ei saa käyttää lippistä. Kypärän pitää suojaa otsaa ja lippis nostaa sen liian korkealle.

Sama pätee toki siihen, että lippistä ei ole. Kypärä ei saa nousta otsalla.

Välillä näkyy niin karmeita hölskyviä kypäriä lapsilla, että tekisi mieli sanoa mukana olevalle vanhemmalle. :-/

Vierailija
8/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrasta huvipyöräilyä, vaan pyörä on mulle kulkuväline. Kypärä ei mahdu käsilaukkuun eikä sitä yleensä pysty kuljettelemaan mukana koko päivää. Siksi se jää kotiin. Minä en tosin ole kenenkään äiti.

Vierailija
9/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 20:29"]

Mä harrasta huvipyöräilyä, vaan pyörä on mulle kulkuväline. Kypärä ei mahdu käsilaukkuun eikä sitä yleensä pysty kuljettelemaan mukana koko päivää. Siksi se jää kotiin. Minä en tosin ole kenenkään äiti.

[/quote]

Mikset jätä sitä pyörän päälle/koriin/lukkoon kiinni?

Vierailija
10/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla. Kyllä tässäkin asiassa darwinismi hoitaa kypärättömät pois kuvioista ennen pitkää ja geenejään pääsevät levittämään vain turvallisuudestaan huolehtivat :)

Vierailija
11/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miten ne tytöt voivat joita päin joku mies törmäsi ja tytöt joutui sairaalaan??? En muista kaupunkia mutta toivottavasti heillä on kaikki hyvin. 

Vierailija
12/14 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Ilman kypärää ei liiku pyörät minulta, mieheltä, eikä myöskään lapsilta 6-15v.

Vierailija
13/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 20:29"]

[/quote]

Mikset jätä sitä pyörän päälle/koriin/lukkoon kiinni?

[/quote]

Koska en usko sen pysyvän siinä.

Vierailija
14/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uutta hiuslakkaa, sillä tärkkään aamulla tukan niin tiukkaan nutturaan että suortuvakaan ei vastatuulessa irtoa. Uskon että ajaa saman asian kuin halpa pyöräilykypärä.

Lapset on aikuisia ja niillä ei ole kuin pyöräilykypärät, pyörät on varastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä