Voiko 20v tyttö olla yhtä haluttava kuin 30v nainen?
Itse ainakin olin parikymppisenä fyysisesti keskeneräinen finninaamainen tyttönen. On niin ihanaa olla kolmekymppinen Aikuinen Nainen.
Kommentit (11)
No, tuo on sinun näkemyksesi asiasta, ap.
Minulle sopisi vaikka 15-vuotias nainen. 30-vuotiaskin käy, jos on pysynyt yhtä kokemattomana ja mieleltään leikkisänä.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 21:26"]
Minulle sopisi vaikka 15-vuotias nainen. 30-vuotiaskin käy, jos on pysynyt yhtä kokemattomana ja mieleltään leikkisänä.
-Mies 28v-
[/quote]
YÄK, teini ikäinen lapsi 15 vuotias!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 21:28"]
-Mies 28v-
[/quote]
[/quote] Yritin vain puolustaa teini-ikäisiä tyttöjä. Ruotsissa, joka on Suomea kehittyneempi maa, saa myös seurustella sen ikäisen kanssa.
Ikiksen uusi näkökulma asiaan, vai tervettä itseluottamusta?
Luultavasti olin haluttavampi kuin nyt näin 29 vuotiaana. Olen epävarmempi itsestäni kuin koskaan ikinä, paskapuhetta, että ikä tuo itsevarmuutta. Peilistä tuijottaa kaikkea muuta kuin ihana aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 21:28"]
-Mies 28v-
[/quote]
[/quote] Yritin vain puolustaa teini-ikäisiä tyttöjä. Ruotsissa, joka on Suomea kehittyneempi maa, saa myös seurustella sen ikäisen kanssa.
[/quote]
Eikä se Suumessakaan ole kielletty.
No riippuisikohan ihan ihmisestä? Toiset ovat parikymppisinä kauneimmillaan, itsevarmoja, positiivisia, avoimia jne. Mutta kokevat myöhemmin niin isoja elämänmuutoksia ja vastoinkäymisiä, että ulkonäkö ja itsevarmuus muuttuvat huonommaksi. Toiset ovat vielä parikymppisinä keskenkasvuisia sekä ulkoisesti että sisäisesti, ja puhkeavat kukkaan vasta myöhemmin. Toisilla on "se jokin" joka pitää heidät haluttavina nuoresta asti ja aina läpi elämän, toiset eivät lyödä sitä puolta itsestään koskaan. Ei ole olemassa mitään määriteltyä ikää tuohon asiaan.