Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi kokemusta vain puolisostasi ja jäisit sinkuksi

Vierailija
11.07.2020 |

,odottaisitko seksin harrastamista, kunnes löytäisit ihmisen jonka kanssa harkitsisit vakavaa suhdetta? Entä jos olisit ihastunut, katsoisitko siinä tapauksessa, tuleeko jutusta jotain vai hakisitko seuraa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava kysymys.

En harrasta irtosuhteita.

Vierailija
2/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jotain yhden illan juttuakin kokeilla jos olisi joku luotettavan oloinen mies ja tulisi luonteva tilanne.

Ei ole tullut. Kuudetta vuotta sek sittä. Tosin läheisyyden puute on isompi ongelma itselleni, eipä sitä vuosiin ollut liitossakaan, en tiedä osaisinko edes olla lähellä vai tuntuisiko olo vaan vaivaantuneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jotain yhden illan juttuakin kokeilla jos olisi joku luotettavan oloinen mies ja tulisi luonteva tilanne.

Ei ole tullut. Kuudetta vuotta sek sittä. Tosin läheisyyden puute on isompi ongelma itselleni, eipä sitä vuosiin ollut liitossakaan, en tiedä osaisinko edes olla lähellä vai tuntuisiko olo vaan vaivaantuneelta.

Samanlaisia tunteita. Läheisyyden kaipuu on suuri. Viimeiset vuodet seksi oli pelkkää panemista ilman tunteita. Kaipaisin kosketusta, mutta todennäköisesti yhden illan jutuissa läheisyys olisi "vain panemista".

Vierailija
4/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin voisiko ihastuksesta tulla jotain, jos sellainen on.

Vierailija
5/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa jossitelua. Sen tietää sitten miten se elämä menee. Turha murehtia tulevaa.

Vierailija
6/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin seksikokemuksia ja vasta sen jälkeen sitoutuisin. Jos olisin ihastunut, itseni "säästäminen" ihastukselle riippuisi siitä, olisiko ihastus yksipuolista vai ei.

Itseltäni löytyy seksikokemuksia useamman kanssa ja olen ihan tyytyväinen että näin on. Suhteessa ollessani tiedän mitä tarjolla olisi, ja mitä itse olen saanut.

Vierailija
7/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti odottaisin. Noin muutenkaan en mene sänkyyn ihmisen kanssa, jota en haluaisi vakavaan suhteeseen.

Jos olen ihastunut, en edes pysty ajattelemaan sillä hetkellä ketään muita kuin sitä ihastusta, joten en hakisi muualta seuraa. Katsoisin ensin voisiko sen ihastuksen kanssa tulla jotain.

Vierailija
8/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan menisi miesten kanssa sänkyyn vain sen takia, että saisin kokea miltä tuntuu olla jonkun muun kuin eksäni kanssa. Kyllä jotain tunteita pitäisi olla ennen kuin rupeaisin hommiin, mutta en välttämättä odottaisi kunnes olen varma että haluan vakavaa suhdetta ko. henkilön kanssa. Vaikea sanoa tarkkaan, mutta todennäköisesti en edes tapaisi pitkään aikaan ketään, johon tuntisin vetoa, joten kysymys on hyvin teoreettinen.

Vierailija
9/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselläni oli tällainen tilanne. Mutta iän myötä itsetuntoa ja itsetuntemusta oli karttunut sen verran, ettei tuollaisia tullut mietittyä. Irtosuhteita en harrasta, siis seksiä tuntemattomien kanssa, mutta on minulla ollut lyhyitä juttuja ja yhden illan juttuja tuttujen kanssa - sellaisten, joiden kanssa jotain kemiaakin oli, vaikken varsinaista suhdetta halunnut silloin, kun ei se omaan elämäntilanteeseen sopinut. En välttämättä enää halua mitään yhdessä asumisia tms, joten jos pitäisi oikein tosi vakavaa suhdetta odottaa, niin voisi olla etten sitten voisi harrastaa seksiä koskaan.

Vierailija
10/10 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. odottaisi.

Mitäpä jos se ei olisi ollenkaan sopiva vastine sängyssä ? Sit harmittaisi hukata siihen pitkiä aikoja ..

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän