Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa ”valonkantaja”?

Vierailija
11.07.2020 |

Ovatko he valaistuneita ihmisiä? Tunnetko tällaista henkilöä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifer.

Vierailija
2/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molook, belzebub, Soros - Arto Lauri YouTube tilaa kaverille kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse Lucifer, hän tuo tiedon ja valon tuoja ihmisille. Siis sen minkä Jumala kieltää saamasta. Kehottaa ihmisiä rakastamaan itseään. Jumala ei halua sitä, vaan Jumala haluaa , että häntä rakastetaan. Siitä sitten skisma näiden kahden välillä ja Jumalahan karkoitti Luciferin hovistaan tämän näkemyksen vuoksi ja leimasi pahaksi.

Vierailija
4/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molook, belzebub, Soros - Arto Lauri YouTube tilaa kaverille kans.

Ei kai lauri valonkantaja vaikka betasoihtu palaakin??

Vierailija
5/19 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kaikkien sanojen merkitys on pohjimmiltaan kaksinainen: se, mitä käyttäjä tarkoitti/ajatteli ja miten se tulkittiin.

Itse en vielä parikymppisenä tiennyt tähän sanaan liittyvistä omasta näkökulmastani negatiivisista merkityksistä. Esimerkiksi kappale "Valonkantaja" ei tuonut mieleeni tällaisia paholaisen liittyviä merkityksiä. Ajattelin, että kyseessä on ihminen, joka tuo valoa, valoisuutta.

Eli kaikessa on kyse siitä, miten haluaa tai tietää tulkita, ja tätä voi käyttää myös väärin. Kun toinen on tulkinnut sanan täysin viattomasti, toinen voi eri merkityksestä käsin väittää sanan käyttäjästä päinvastaista.

Vierailija
6/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samael....myös

Vierailija
7/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukua Aisankantajalle?

Vierailija
8/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luciferhan se, tai siis olisi, jos vuohipaimenten taikauskoiset höpinät olisivatkin jostain syystä totta.

Vierailija
9/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egon sytyttäjä, minän korottaja. Lucifer. 

Vierailija
10/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilopilleri porukassa

Vierailija
11/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on itse Lucifer, hän tuo tiedon ja valon tuoja ihmisille. Siis sen minkä Jumala kieltää saamasta. Kehottaa ihmisiä rakastamaan itseään. Jumala ei halua sitä, vaan Jumala haluaa , että häntä rakastetaan. Siitä sitten skisma näiden kahden välillä ja Jumalahan karkoitti Luciferin hovistaan tämän näkemyksen vuoksi ja leimasi pahaksi.

Jumalaa kutsutaan VT herraksi, käännös on väärä, saatana hallitsee herrana. Jumala esitteli itsensä Moosekselle, minä olen. Jumala on oleva, ainoa joka on. Kaikki muu oleminen on Hänestä riippuvaista. Tästä näkökulmasta on aivan absurdi ajatus että joku voisi kääntää selkänsä Jumalalle. On yksinkertaisesti mahdotonta ihmisen olla olemassa ja kääntää selkänsä olevalle josta kaikki oleminen on 100% riippuvaista.

Jumalan nimi paljastettiin vasta paljon myöhemmin ja se nimi on Jeesus.

Vierailija
12/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala vaikuttaa persoonallisuushäiriöiden arkkityypiltä ainakin mitä Raamatun perusteella asiasta voi päätellä.

Vierailija
14/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se valonkantaja saattaa tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Itse ajattelisin että se voisi tarkoittaa ihmisiä jotka haluavat edistää yhteiskuntaa positiivisella tavalla henkilökohtaisesti. Ei tarkoita valaistunutta ihmistä.

Vierailija
15/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvavalo päässä kulkeva hörhö.

Vierailija
16/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukunkantaja= Sipilän kutsuvieraiden laukkujen kantaja.

Vierailija
17/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valonkantaja olisi siis Lucifer? Vai onko hän kääntynyt Jumalan puoleen jälleen? Vai onko Jumala päättänyt Lufiferin saavan kulkea sutena lampaan vaatteissa jonkin tehtävän äärellä? Jumala päättää kaikesta joten ei kannata pelätä sen suhteen tätä asiaa.

Vierailija
18/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kirjoittaja on itse vastuussa tekstistään. On kirjoittajasta itsestään kiinni, kuinka hän valonkantajan haluaa ymmärrettävän. 

Tässä nyt ehkä halutaan väkisin ymmärtää "valonkantajuus" summaten mainintoja eri teksteistä.

Vierailija
19/19 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.  "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan