Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin äiti viedään ABC.lle äitienpäivälounaalle

Vierailija
11.05.2013 |

Oumaigaad. Naurettiin miehen kanssa makeasti kun kuultiin. Mitä juntteja.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden huomenna perheen kanssa apsille syömään :)

Täällä on vaihtoehtoina vain apsi tai pizzeriat, tällä kertaa mennää apsille :)

Vierailija
22/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aika moni ei ansaitsisi edes sitä abc:n lounasta.Läpensä mätää ja ilkeää sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs tämä viesti hävisi? Eli tilaan meille joko pizzaa tai kepabia! Mitäs siihen sanotte? Teemme aina kotiruokaa emmekä käytä eineksiä.

Vierailija
24/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, täällä eräs ulkosuomalainen, jolla on maailmanluokan Michelin-ravintolat lähes kotiovella... mutta silti alkoi kuola valua kun ajattelen ABC:n ruokia! Kesällä sitten..

Vierailija
25/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on apsi?

Vierailija
26/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 22:51"]

Me perinteisesti tilataan ihan karvakäsipitsaa. :)

[/quote]

Haa, meillä on perinteenä äitienpäiväkebab :D 

Vierailija
27/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, ap?  Se voi olla kyseisen perheen perinteinen tapa viettää äitienpäivää ja antaa äidille vapaapäivä ruuanlaitosta.  Sitä paitsi ABC:llä on hyvää ruokaa, on meidänkin perhe siellä syönyt useasti.  Miksi sinulla on tarve toisten tekemisiä arvostella??  Vietä sinä äitienpäivää omalla tavallasi.

Vierailija
28/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lämmintä ja joku muu a) tekee sen ja b) siivoaa jäljet. Aikalailla mitä itse toivon äitienpäivälounaalta :D

Vierailija
29/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 22:43"]

[/quote]

Siis sun naapuri vie äitinsä abc:lle? No omg, tosiaan...

Vierailija
30/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin!

Minä menisin aika hiton paljon mieluummin ä-päivälounaalle ABC:lle kuin olisin kotona lasten kanssa samalla kun mies nukkuu viinahuuruissaan makkarissa. Piti hänen katsos "käydä" 40v.-juhlissa eilen. Kotiutui puoli kahdelta yöllä. Että sillä lailla.

Vierailija
31/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teenkin ihan tavallista kotiruokaa meillä, samalla kun siivoilen, pyykkään yms. Eilen oli pojan synttäripirskeet ja tänään sitten siivoan jäljet :) Äitienpäivä = maailman turhin päivä. Toki olin onnesta soikeana, kun poika oli askarrellut päiväkodissa minulle kortin ja pinssin. Sain halauksen ja suukon, mitään muuta en kaipaakaan!

Vierailija
32/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 22:43"]

[/quote]

Voi ressukka sua, eikö sinulle tarjota edes sitä ABC:n äitienpäivälounasta. :( Otan osaa.

Vierailija
33/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ehdotin miehelle, että mennään ABC:lle. Edullinen ja varma vaihtoehto, vaikkei kovin juhlava. Sen lisäksi lapset saa siellä "sikailla" rauhassa ja leikkiä leikkipaikalla. No, mies on kuulemma varannut pöydän jostain muualta.

Ekan kerran, kun kuulin äiteinpäivälounaasta ABC:lla, niin nauroin. Itseasiassa idea ei olekaan niin huono. Ei kaikilla ole niin paljoa rahaa ja tosiaan lapsille leikkipaikka on erinomainen.

Vierailija
34/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin naimisissa kymmenen vuotta, kertaakaan en saanut äitienpäivänä kakkua eikä koko avioliiton aikana mies vienyt minua ikinä syömään mihinkään. Minua itkettää ajatus siitä, että joku mies vie perheensä syömään edes jonnekin, kun en on sellaista kokenut koskaan. Absikin olisi ollut jo kuin paratiisi.

Vierailija
35/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. En mäkään ehkä abc:lle haluaisi syömään, mutta ehkä täällä kaupungissa se ei muutenkaan olisi ykkösvalinta. Tietysti jos asuu jossain sellaisella paikkakunnalla, jossa muutenkin asioidaan abc:llä (näitähän on esim. ykköstien varrella) niin mikä ettei. Ihan typerää arvostella toisten tapoja, ei se ap oo varmaan sulta pois.

Vierailija
36/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjottiin aamiainen sänkyyn korttien, halauksien, suukkojen ja kukkien kera.

Sain vanhimmalta tyttäreltäni hänen itse tekemänsä runon, joka oli muuten niin upea ja kaunis, että luulin hänen etsineen sen  jostain, mutta olikin keksinyt sen aivan itse. Itku tuli kun luin, niin kaunis oli.

Kakkuakin on luvassa, mukavaa yhdessäoloa ja tänään minun ei tarvitse tehdä mitään kotitöitä, tosin useimmiten muutenkin mieheni hoitaa ne, mutta jotain tulee tehtyä arkisin itse jokatapauksessa.

Tässä pitkää aamupalaa nauttimassa, yhä yöpaitasillaan surffailen netissä ja kohta voisin mennä pesulle ja sitten vaan köllöttelyä.

Ei edes huvittaisi lähteä minnekään muualle kun pienempien kanssa ulos keräilemään lisää kukkia ja nauttimaan aurinkoisesta ilmasta.

Syön mieluummin kotona, miehen laittamaa ruokaa. Tosin ymmärrän täysin heitä, jotka haluavat lähteä jonnekin ulos syömään, ihan sama minne, kunhan äidit hymyilevät ja mieli on aurinkoinen. Sellaista toivon jokaiselle äidille tänään. Eikö se ole tärkeintä?

Itse voin sanoa, että olen onnellinen, vaikka takapihan piknikillä tai naapuritalon kiinalaisessa ravintolassa tai, vaikka siellä ABC:llä, kunhan koko perhe on koolla ja saa nauttia yhdessäolosta ilman suorituspaineita tai mitään muutakaan stressiä.

Onneni ei ole kiinni paikasta, hienoudesta tms. vaan lähimmäisistä, rakkaudesta sekä lasten    

aidoista onnentoivotuksista. 

Sellaista toivon Ap sinullekin, että löytäisit onnen, aidon sellaisen. Onnellinen ja tyytyväinen ihminen kun ei etsi muista ja muiden tekemisistä virheitä, mitä kukaan on sanomaan kuinka pyhiä ym. juhlia tulisi viettää?

Toivon sinulle sellaista onnea ettet siltä näe muita arvostella. :)8

Vierailija
37/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä juorukerholaisia toiset on naapureiksi saaneet. Mulle on ainakin yks ja sama mihin naapurit menee vaikka sitten menisivät heinälatoon syömään kuivattua heinää. 

Me ennen vanhaan kävimme jossain laavulla grillaamassa makkaraa, ei ollut tungosta koskaan. Nykyään ei isot lapset enää lähde. Mukana oli yleensä jotain kahvileipää ja kahvia myös. Minä nautin siitä, mutta omaan napaan "minun mielipiteeni on ainoa oikea" -tyypit eivät sitä ymmärrä. Ei ole ehkä jostain muusta kivaa, ja sääliksi tai jotain, senkun. Nauttiko joku oikeasti täpötäydestä ravintolasta, missä on puoli ravintolaa täynnä kiljuvia kakaroita? Nauttii, joten antaa nauttia, minä nautin luonnon rauhasta. Nyt kuitenkin tyydymme tekemään ruokaa kotona ja käymään kävelyllä. 

Vierailija
38/38 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytiin perheen kanssa Rossossa ja siihen jäi. Maksaa liikaa ja en ole valmis maksamaan ruuasta liikaa ja varsinkin, kun se ei ole edes sen arvoista. ABC ruoka kelpaa meille. Myös hampparit kelpaa ja pizza. Ollaan sitten onnellisia juntteja, mutta AP se vasta törky onkin. Noi muille nauravat on niin säälittäviä moukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän