Miksi useimmat eronneet naiset haluavat nopeasti uusperheen?
Mikä vimma on nopeasti muuttaa yhteen? Kaikki viime vuosien suhteeni ovat tyrehtyneet tähän kuvioon. Itse en välttämättä lainkaan halua enää jakaa kotia, lasten takia. Kiinnostaako ketään rehellinen erillissuhde?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään., joten johtunee sosiaalisesta piiristäsi ja yhteiskuntaluokastasi.
Olen akateemisesti koulutettu ja hyvin pärjäävä mies. AP
En todellakaan halua mitään uusperhettä. Olen elänyt lapseni kanssa 8 vuotta kaksin. Voin seurustella miehen kanssa mutta pesänrakennukseen en ala enää kenenkään kanssa. Haluan että minulla ja lapsellani on oma tila eli oma koti, mikä on vain meitä varten.
Nainen40
En tunne juuri muita eronneita, mutta erillissuhteita on yhtä paljon vähintään. Itse en mistään hinnasta halua muuttaa yhteen lasten asuessa vielä kotona, jos välttämättä sen jälkeenkään. Omissa mielikuvissani uusperhe-elämä on lähinnä puolihelvetti ja ne kuvitelmat ovat syntyneet siitä, että lähes kaikki uusperheissä eläneet tuttuni ovat sitä katuneet. Rahako sit syynä yhteenmuuttoon?
Toistaiseksi pysyvässä erillissuhteessani olen erittäin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua mitään uusperhettä. Olen elänyt lapseni kanssa 8 vuotta kaksin. Voin seurustella miehen kanssa mutta pesänrakennukseen en ala enää kenenkään kanssa. Haluan että minulla ja lapsellani on oma tila eli oma koti, mikä on vain meitä varten.
Nainen40
Mistä sinun kaltaisia voi löytää PK-seudulla? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään., joten johtunee sosiaalisesta piiristäsi ja yhteiskuntaluokastasi.
Niin minäkin ja 100+ henkilön työpaikalla en tunne yhtään naista, joka olisi perustanut nopealla tahdilla uusperheen.
No jaa. En aio pyytää anteeksi sitä että lapseton mies rakastui minuun, 3 lapsen yh äitiin 3v eroni jälkeen.
Hän halusi ja sai koko paketin. 24v tuli juuri täyteen.
Kumpikaan meistä ei ole kouluttamaton eikä tuilla eläjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ja 100+ henkilön työpaikalla en tunne yhtään naista, joka olisi perustanut nopealla tahdilla uusperheen.
Tapailen ilmeisesti täysin vääränlaisia naisia. AP
Millaisia naisia ap sitten tapailet?
Ehkä pk-seutu tekee osansa, asuminen on siellä muuta maata niin paljon kalliimpaa. Itse tingin mieluummin muusta kulutuksesta ja asun lasten kanssa kolmin vanhaa kotiamme (muu iso kaupunki), mielenrauhaa ei saa rahalla! Ei ole lapsenuskoa, että oma elämä olisi jotenkin maagisesti erilaista kuin muiden ja uusperhe onnela, kun tilastot näyttävät ihan muuta. Luojan kiitos miesystävä on yhtä epäromanttinen!
Tai siis, oikeastihan erillissuhteessa on helpompi vaalia myös romantiikkaa. Toista arvostaa ihan eri lailla kun näkemiseen nähdään vähän vaivaa eikä arkirumbaa tarvitse tuoda parisuhteeseen. - n36
En minäkään tunne ketään eronnutta, joka olisi nopeasti perustanut uusperheen - paitsi eksäni, ja hän on mies.
Minä olin kolme vuotta sinkkuna, ja sen jälkeen reilupari vuotta seurustelin ennen uusperhettä. Kaverini oli seitsemän vuotta sinkkuna ennen sen perustamista. Kaikki loput eronneet kaverini ovat sinkkuja.
N51
Olen itsekin miettinyt asiaa, ihmiset on hirveän hätäisiä, sekä miehet että naiset. Pitäisi sitoutua heti ja sitten erotaan kuitenkin muutaman vuoden päästä kun ei olla tutustuttu kunnolla. Kai se johtuu yksinäisyyden pelosta ja halusta näyttää ex-kumppanille, sekä taloudellisista kysymyksistä. Minä olen myös eronnut kolmekymppinen nainen ja saan kuulla koko ajan siitä, että pitäisi hankkia uusi mies. Haluaisin kyllä tulevaisuudessa vielä uuden kumppanin, mutta lapseni on vasta viisivuotias ja tarvitsee äitiään kovin. Haluaisin löytää jonkun jonka kanssa tutustua rauhassa, ilman paineita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pk-seutu tekee osansa, asuminen on siellä muuta maata niin paljon kalliimpaa. Itse tingin mieluummin muusta kulutuksesta ja asun lasten kanssa kolmin vanhaa kotiamme (muu iso kaupunki), mielenrauhaa ei saa rahalla! Ei ole lapsenuskoa, että oma elämä olisi jotenkin maagisesti erilaista kuin muiden ja uusperhe onnela, kun tilastot näyttävät ihan muuta. Luojan kiitos miesystävä on yhtä epäromanttinen!
Tai siis, oikeastihan erillissuhteessa on helpompi vaalia myös romantiikkaa. Toista arvostaa ihan eri lailla kun näkemiseen nähdään vähän vaivaa eikä arkirumbaa tarvitse tuoda parisuhteeseen. - n36
Naiset ovat olleet ihan tavallisia naisia. Esim opettaja tai sairaanhoitaja yms.
En ole tuollaista huomannut. Eksäni tosin etsi heti uuden, ei vissiin pärjää yksin. Tällä naisella on kyllä lapsi ja hän oli vähän aiemmin eronnut. Itse olen näin 1,5v erosta vielä sinkku ja ei mikään kiire parisuhteeseen. On kyllä "vakkarihoito" jota tapaan kun lapset ovat isällään. Riittää minulle, saa sitä läheisyyttä ja seksiä. Ketään en todellakaan halua tähän asumaan tällä hetkellä. En voi sanoa, ettenkö ikinä. Ehkä joskus. Lapset asunee tässä vielä n. 10 vuotta ja vaikea sanoa että haluanko siinä ajassa ketään tähän. En ainakaan miestä jolla on myös lapsia. Korkeintaan jos on jo teinejä, eli ei montaa vuotta enää siinä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat olleet ihan tavallisia naisia. Esim opettaja tai sairaanhoitaja yms.
Omaan korvaan molemmat ovat aika konservatiivisia ammatteja. Heitän lonkalta, että deittailet ns klassisen feminiinisiä naisia, jotka mielellään viihtyvät perinteisemmän perheen muodossa, joten ottavat rinnalle uuden kumppanin. Etsi joku uranaisempi vaihteeksi tai esim. taiteilija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan korvaan molemmat ovat aika konservatiivisia ammatteja. Heitän lonkalta, että deittailet ns klassisen feminiinisiä naisia, jotka mielellään viihtyvät perinteisemmän perheen muodossa, joten ottavat rinnalle uuden kumppanin. Etsi joku uranaisempi vaihteeksi tai esim. taiteilija?
Taiteilijoiden en usko itsestäni kiinnostuvan, mutta joku uranainen voisi tykätäkin. AP
Olen eronnut kahden pienen lapsen äiti ja seurustelen miehen kanssa, jonka lapset nuoria aikuisia + äidillään asuva teini. Ei tulisi mieleenkään muuttaa yhteen. On ihanaa kun vihdoin saa elää omannäköisessä kodissa omannäköistä elämää. Mieskään ei halua yhteen. Eron jälkeen hän muutti yh-äidin luo, joka taloudellisesti käytti miestä hyväkseen ja samalla määräsi koko arjesta. Miehen lapset eivät olleet tervetulleita naisen kotiin. Kuvio oli perinteinen: hyvin tienaava johtajamies ja pienipalkkainen sairaanhoitaja. Itse olen akateeminen, hyvin päällikkötehtävässä tienaava nainen. Opiskelu- tai työkavereista kaikki eronneet elävät kumppaniensa kanssa erillisiä huusholleja.