Pyyhkiikö miehenne pippelinsä, kun käy vessassa?
Mun miesystävä ei pyyhi, vaikka olen maininnut asiasta. Puistattavan näköistä, kun housujen etumuksessa on kusitippoja!
Kommentit (18)
Pyyhkii ja pissaa istualtaan, jolloin ei tarvitse siivota kusta laittioita ja seiniltä.
Enpä tiedä mitään ällöttävämpää, kuin vessapaperin palaset kullissa.
En tiedä, mutta kai tuohon ihan vaan ravistelu riittää? En ole kusilaikkuja nähnyt.
Mitä väliä sillä on? Miksi sika kärsiköön? Mitä kärsittävää muutamissa kusitipoissa on. Paidalla on 1/4 tölkistä olutta. Enemmän se haittaa, kuin vaatimattomat tipat college housuissa ilman "pikkupöksyjä".
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:54"]
Enpä tiedä mitään ällöttävämpää, kuin vessapaperin palaset kullissa.
[/quote]
Etkö tosiaan? Minä tiedän jo pelkästään kullissa jokusen ällöttävämmän asian, kuten: tippuri, herpes, visvasyylä, klamydia, mitä muita sankkereita niitä nykypäivänä onkaan maailmantuliaisina.
Sitten noin yleensä elämässä tiedän satoja, ellei peräti tuhansia ällöttävämpiä asioita kun oikein rupee miettimään.
Kyllähän ne jotka ei pyyhi haisee kuselle. Ällöttävää.
Huutaa mut pyyhkimään, niin ykkösellä kuin kakkosellakin käydessään.
Ei käryäkään mutta luultavasti ei, koska välillä kalsareissa on pissatippoja.
Jynssään pulloharjalla puhtaaksi.
Enpä ole kysynyt, en kyttää sen kusemisia
No en ole vahtimassa, muttei ole tippoja näkynyt ikinä eikä mitään muutakaan.
Kusitipat eivät kuulu housuihin, vaan sitä varten ravistetaan ja vaihdetaan alushousuja. Mutta ei pyyhitä. Kukaan. Ikinä.
Pyyhin, ja kun hankkiuduin esinahastani eroon, on hygieniapuoli muutenkin ollut miellyttävämmällä tolalla.
toivottavasti et suostu pesemään hänen kalsareitaan. sika kärsiköön sikailustaan.