Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin nuoruudessa kilpaurheilua ja muistoksi jäi leveät hartiat ja isot reidet joita häpeän

Vierailija
10.07.2020 |

Olisi niin kiva olla siro nainen.. Olo on kuin kuulantyöntäjällä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on oikeasti leveät hartiat, se ei johdu yksinomaan urheilijataustastasi, vaan myös luuston rakenteella on merkitystä. Tiedän urheilijoita, joilla on kapeammat hartijat kuin minulla, vaikka minä en ole ikinä urheillut.

Eikä ne Heli Koivulankaan hartiat tainneet kolmiloikkaamalla kasvaa.

Vierailija
22/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön. Jos haluaa eroon lihaksesta, sen kun on fyysisesti passiivinen tai vaihtaa johonkin aerobiseen lajiin joka ei ylläpidä lihasmassaa. Nuoruudessa harrastettu urheilu ei muokkaa hartioita pysyvästi leveiksi tai reisiä paksuiksi. Kyse on luustostasi, ja reisien kohdalla mahdollisesti sinne kertyneestä rasvasta.

Tämä. Mulla katosi 5 vuoden salitreenien aikaansaannos kokonaan vain 6 kuukaudessa! Eli en ymmärrä miten joku 15 vuotta sitten hankittu lihasmassa pysyisi samana ellei sitä rasita tehokkaasti säännöllisesti eli treenaa jatkuvasti. Taitaa johtua vain luuston mallista ja rasvasta kuin lihaksikkaan leveästä selästä, joita muutenkin näkee lähinnä vain fitness-naisilla tai jollain kuulantyöntäjillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset on hottia, ihra ei

Vierailija
24/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi leveät hartiat, lihaksikkaat jalat kokonaisuudessaan eli pohkeet ja reidet sekä hyvä lihasmuisti. Pelasin tennistä, lentopalloa, uin kymmenen km viikossa, kävin salilla viisi kertaa viikossa, pituushypin ja juoksin pikamatkoja. Mies rakastaa lihaksikkaita jalkojani, en tiedä mikä perversio hänellä mahtaa olla. Pientä ja siroa minusta ei kuitenkaan koskaan tule.

Vierailija
25/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla siro

Vierailija
26/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ne kaikkien kammoavat ihrareidet. Selluliitti ei poistu millään. Olen siis iham hoikka/normaalipainoinen 172cm ja 63kg.

Vierailija
27/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voii

Vierailija
28/35 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ne kaikkien kammoavat ihrareidet. Selluliitti ei poistu millään. Olen siis iham hoikka/normaalipainoinen 172cm ja 63kg.

Ei niitäkään kaikki kammoa.

Vierailija
29/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenenkään kehuvan leveitä hartioita tai isoja reisiä naisella.

Ap

Ehkä et ole tavannut sitä oikeaa?

Vierailija
30/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole urheilua harrastanut ja on leveät hartiat ja hirveät reidet. Töitä tuli joskus tehtyä. Mutta nykyään tällä kropalla ei tee mitään, jopa marjanpoiminta on vaikeaa.

Vierailija
31/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks leveet hartiat oo vartalotyyppi kysymys eikä liity urheiluun?

Vierailija
32/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne jaksaa valittaa. Milloin on omassa ulkonäössä vikaa, milloin miehissä on vikaa. Ei ole tarpeeksi rahaa, on liian vanha, naapurin nainen on kauniimpi. Päläpälä pälä. Hanki Ap itsetunto ja lopeta ruikutus.

Vierailija
33/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=fatima+diame&source=lnms&tbm=isch&sa=X&…

Luuletko että miehet kammoavat Fatiman isoja reisiä? Huh huh mikä kroppa ja nainen muutenkin..

34/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenenkään kehuvan leveitä hartioita tai isoja reisiä naisella.

Ap

Mun leveitä hartioita on moni kehunut. Olen kuulemma kuin antiikin Rooman metsästyksen jumalatar, keihästä heittävä Diana.

Usko pois, leveät hartiat on kauniit myös naisella.

Vierailija
35/35 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kauneusihanne on muinaisjäänne, että pitäisi olla siro ja pieni. Nykyään ihanteena ei ole mitään yhtä tyyppiä. Hyvin monenlaiset naiset ovat viehättäviä ja kaikille ottajansa. Sama miehissä. Tämä ihan kansainvälisesti näin.