Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako vielä moottoripyörän taakse?

11.07.2006 |

En ole koko kesänä ehtinyt nauttimaan moottoripyörän kyydissä istumisesta. Viimeinen mahdollisuus istua pyörän kyydissä olisi huomenna(sitten myydään). Uskaltaako vielä pyörän kyytiin eli voiko takana istumisesta olla jotain haittaa...On nyt raskausviikkoja 30+päiviä. Elikkä onko kenelläkään mitään tietoa. Vatsani vielä suht pieni, joten sen koko ei olisi esteenä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte ajan ja istun takana edelleen ja rv on37+5. Tuskin haittaa mitään. Ei mulla ainakaan ole tullu mitään kun olen/ollaan mennä viiletetty. Töyssyjä väistellään ja varotaan koska ne ei tunnu kivoilta. Nyt vaan ei enää pitkään jaksa istuskella ja housut sekä takki pitää olla löysät kun muuten puristaa massua alhaalta.

Eikun kyytiin vaan ja nauttimaan maisemista ja vauhdista!

SurinaS

Vierailija
2/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysessä millainen pyörä? On eriasia " maata peffa" pitkällä kyykkypyörän kyydissa kuin jonkun " tavallisen" pyörän kyydissä. Sekä myös se penkki antaa aika hyvin osviittaa onko se mallia pehmustettu lauta vai oikea mukavasti istuttava penkki.( Tuntuuko töyssyt yms. kuinka hyvin täräyksinä peffaan ja siitä eteenpäin.)

Omalta äijältä löytyy tonninen kyykkypyörä ja ahkerasti ollaan ajeltu vielä kun pystytään. Tosin nyt alkaa olla viimeiset metrit meilläkin edessä. =( LA vasta helmikuussa,mutta makaavan istumaasennon takia alkaa ahdistamaan kyydissä olo. Eikä kyykkypyörän penkitkään ole siitä pehmeimmästä päästä...

Mutta eiköhän oma olo kerro jo aika paljon? Tehkää pieni lenkki lähistöllä niin eiköhän sitä huomaa mitkä on fiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika alkuraskaudessa olin mp:n kyytissä. Ei tehnyt minulle yhtään hyvää. Masun seutu tuli kipeäksi ja selästäkin otti. Siksi en ole nytten uskaltautunut kyytiin :/ Tosin eihän välttämättä tällä kertaa tuntuisi samalta.

Olen kuullut tapauksen, jossa odottaja oli viimeisillään ja otti varta vasten äitiyskortin mukaan, jos synnytys sattuu käynnistymään :) että kyllä jotkut uskaltaa koko raskauden ajan ajella kaksipyöräisillä.

Muistelen kyllä lukeneeni, että mp kuten ratsastus on tärinän takia " kiellettyjen" listalla.