Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni exä varoitti minua

Vierailija
11.05.2013 |

Minulle täysin tuntematon nainen tuli juttelemaan baarissa, jossa olin yhdessä miesystäväni kanssa. Hän varoitti, että miesystäväni on hankala ihminen ja saan vielä sydänsuruja. Nainen vaikutti olevan ihan tosissaan, mutta toisaalta en voi uskoa syytöksiä miehestäkään. Kumpaa pitäisi uskoa? Oliko nainen vaan mustasukkainen exästään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:25"]

Minulle täysin tuntematon nainen tuli juttelemaan baarissa, jossa olin yhdessä miesystäväni kanssa. Hän varoitti, että miesystäväni on hankala ihminen ja saan vielä sydänsuruja. Nainen vaikutti olevan ihan tosissaan, mutta toisaalta en voi uskoa syytöksiä miehestäkään. Kumpaa pitäisi uskoa? Oliko nainen vaan mustasukkainen exästään?

[/quote]

Tuskin oli mustis, ehkä hän halusi vilpittömästi varoittaa sinua itse vahingostaan oppineena. Toki eroissa pitää aina olla vähintään se kaksi henkilöä, mutta nyt voit olla herkällä korvalla liikkeellä ja jos alkaa miehessä olemaan niitä oireita mitä nainen kertoi, tiedät mitä on tulossa.

Vierailija
22/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt pitäisikö eksäni nykyistä varottaa, mutta en ole uskaltanut. Mies ei ole juoppo tai väkivaltainen mutta narsistinen ja henkistä väkivaltaa käyttävä hirviö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kysyit, että millä tavalla mies on hankala. Jos sanoi vain, että on hankala, niin se nyt voi vaikka tarkoittaa vain sitä, että heillä kahdella ei kemiat käyneet yhteen. Mutta jos sanoi jotain tarkempaa, kuten että ei ole avoin omissa asioissaan, puuhailee juttuja selän takana, alistaa kumppania, vähättelee toisen tunteita, tms. spesifimpää, niin olisin jo varovaisempi.

Vierailija
24/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:34"]

Minä olen miettinyt pitäisikö eksäni nykyistä varottaa, mutta en ole uskaltanut. Mies ei ole juoppo tai väkivaltainen mutta narsistinen ja henkistä väkivaltaa käyttävä hirviö.

[/quote]

Varoita! Itse jouduin narsistin kynsiin eikä helppoa ollut!

Vierailija
25/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselikö mies mitään, että mitä te juttelitte?

Vierailija
26/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitin väkivaltaisesta eksästäni hänen uuttaan mutta sain neidon silmilleni; huusi ja haukkui, että olen mustasukkainen jne. 

siinä vaiheessa kun ekän minuun kohdistamaa väkivaltaa puitiin oikeudessa ei neitoa enää ollut kuvioissa. en tiedä, saiko hänkin nyrkistä vai mihin suhde kaatui; toivon, että johonkin muuhun kuin väkivaltaan.

Tuon purkauksen jälkeen päätin, että en eksäni uusia varoittele hänen väkivaltaisuudestaan, koska sen verran tuli tuosta yhdestä kerrasta paskaa niskaan eli en oikein usko, että kukaan huvikseen varoittelee.

Vierailija
27/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse tykkäisit, jos oma exäsi tai joku sen kaveri kävisi varoittamassa uutta miestäsi sinusta ja kertoisi, mikä kaamea bitch olet? Hullunahan sä sitä pitäisit. Niinpä.

Vierailija
28/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sellainen exä, josta ihan puolituntematon nainen katsoi asiakseen varoittaa, mutta en uskonut ja kielin miehellekin tästä. Puoli vuotta myöhemmin tapaus kävi käsiksi ja kuristi ja uhkasi tappaa, minä en vieläkään uskonut, yritin vain parantaa miestä huonolla menestyksellä. Nyt lähestymiskielto haussa, kun vihdoin mennyt myös omaan päähäni se, että tyyppi on psykopaatti ja kaikki naisensa hakannut, vainonnut ja panetellut melkoisilla kalajutuilla syypäiksi.Sairaita miehiä on ihan oikeasti olemassa ja kaikki varoitukset eivät ole turhia. Kysy mieheltä vaikka ja kerro asiasta, valehtelijan moni tuntee siitä, että se haukkuu muut valehtelijoiksi, katkeriksi tai hylätyiksi a la Tauski.

Vierailija
29/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset usko koskaan että itse tulee pettymään vaikka ottaakin kiertopalkinnon, vrt. Maria ja Mikael.

Vierailija
30/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vaan kouluaikanani käynyt monesti niin, että olen menettänyt ystävän siksi, että joku on puhunut minusta pahaa eikä se ystäväni ole edes kysynyt minulta, että onko se totta. On vaan sitten ruvennut kylmäksi ja ilkeäksi minua kohtaan ja tilanne on avautunut minulle, kun näistä kahdesta on sitten tullut bestikset. Eli jotkut on tehneet tätä silkkaa pahuuttaan ja halunneet viedä kaverin minulta. Mahtaako aikuisetkin tehdä näin?

Sen takia en haluaisi heti ajatella pahaa, jos se onkin vaan tämä exä, joka on sekopää. Ainakin itse haluaisin, että kaveri/mies olisi minun puolellani eikä sen tuntemattoman, joka selittää mitä sattuu. Toisaalta on pakko miettiä, että voisiko näissä jutuissa olla perää.

ap

Vierailija
31/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:25"]

[/quote]

Kannattaa ottaa vakavasti. Tiedän tapauksen, jossa kaikki me ystävätkin mentiin lankaan tämän narsistiukon kanssa. Exä varotti, mutta meistähän se oli vain mustasukkainen eksästään:(.

Vierailija
32/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt mieheltäsi, niin varmasti eksä on sekopää. Niinhän ne aina ovat niissä jutuissa. Sitten myöhemmin yleensä selviää, että ihan asiasta varoitettiin ja sinusta tulee sitten ex, jota kuvataan uudelle sekopäänä.

Vierailija
33/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on mielenkiintoinen!

Up

Vierailija
34/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä varoitti nykyistä aviomiestäni minusta! Olin kuulemma mahdoton tapaus ym, en oikein edes muista tarkalleen mitä avautui... No, en ehkä olekaan helpoimmasta päästä, mutta nykyisen kanssa ollaan oltu jo lähemmäs 10 vuotta (onnellisesti) yhdessä, joista suurin osa naimisissa ja on 2 lastakin näiden vuosien aikana siunaantunut.

Mun exä oli siis vaan katkera, kun olin onnellinen jonkun muun kun hänen kanssaan. Oli muuten täys hullu itse...

Vierailija
35/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noin 95-prosenttisesti nainen on naiselle nainen, niin en todellakaan uskoisi mitään tuollaisia siirtoja tekeviä naisia. Pyytäisin kohteliaasti häippäämään. Minä muodostan itse ajan kanssa omat mielipiteeni, enkä todellakaan siltä pohjalta mitä joku kolmas osapuoli tulee visertämään vaikuttaakseen voimakkaasti siihen, mitä minun pitäisi ajatella. Motiiveja kun on niin monia, eikä aina edes tarvitse olla sellaista, naisten ollessa kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi