Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni exä varoitti minua

Vierailija
11.05.2013 |

Minulle täysin tuntematon nainen tuli juttelemaan baarissa, jossa olin yhdessä miesystäväni kanssa. Hän varoitti, että miesystäväni on hankala ihminen ja saan vielä sydänsuruja. Nainen vaikutti olevan ihan tosissaan, mutta toisaalta en voi uskoa syytöksiä miehestäkään. Kumpaa pitäisi uskoa? Oliko nainen vaan mustasukkainen exästään?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varoitin eksäni nykyistä, ja tietenkin mulle naurettiin ja eksän uusi suhtautui minuun mustasukkaisena paskiaisena. Nykyisin tuo nainen on kuollut, ja eksäni on sekaantunut siihen jollain lailla - kukaan vaan ei voi todistaa mitään.:( Rip, nainen, olit oikeasti viehättävä mutta iskit väärän ukon ja uskoit kaikki ylisanat alussa.

Vierailija
2/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tekisi mieli varoittaa exän uutta tyttöystävää, mutta todennäköisesti saan vaan itse paskaa niskaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen miettinyt pitäisikö eksäni nykyistä varottaa, mutta en ole uskaltanut. Mies ei ole juoppo tai väkivaltainen mutta narsistinen ja henkistä väkivaltaa käyttävä hirviö."

Itsekkin mietin samaa ja enkä ole uskaltanut. Tavattuani miehen, hän oli täydellinen ja mietin, voiko näin hyvä suhde olla edes totta. Mies halusi sitoutua ja palvoin ja auttoi kaikessa. Sitten kun hän sai minut koukkuunsa, helvetti oli irti - hän oli täydellinen narsisti. Olisi pitänyt ymmärtää, miksi hänen aikaisemmat naissuhteensa olivat päättyneet, niin kuin ne olivat päättyneet ja vika oli aina naisessa.

Vierailija
4/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap on linjoilla?

Vierailija
6/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysele tarkemmin, voi olla kumpaankin suuntaan vikaa päässä.  

Vierailija
7/35 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa uskoa, jos varottelee esim. päihteiden käytö. pettämisistä tai väkivaltaisuudesta (myös henkinen väkivalta). Tiedän monta narsististen miesten kanssa elänyttä naista, joiden mottona on "en tahdo kenenkään kokevan sitä, mitä minä olen joutunut kokemaan". Jollain naisilla on tarve suojella toisia naisla pahoilta mieheltä. Ja naiset voivat pitää myös toistensa puolia, kun samassa veneessä ollaan.

Minulla omakohtaisia kokemuksia. Minua varoiteltiin exästäni, pari naista tunnisti sen narsistiseksi yhden tai kahden pikkujutun perusteella. En uskonut, mutta parin vuoden päästä huomasin heidän olleen ihan oikeassa. Nyt itse varoittelen hyvää ystävääni tämän uudesta miesystävästä. Kaikki siinä miehessä ja heidän parisuhteessaan on kuin kopio exästäni ja parisuhteestani exän kanssa. Ehkä ystäväni huomaa sen aikanaan.

Vierailija
8/35 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista olisi tietää millä tavalla "hankala".

Vierailija
9/35 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskoa. Itse haluaisin lisätietoja exältä.

Vierailija
10/35 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mistä se ex on varoittanut. Väkivalta, mt-ongelmat, alhoholi/huumeongelmat, pettämiset..kannattaa ottaa vakavasti. Tuollaisista ei kukaan tule huvikseen varoittamaan.
Minua varoitettiin ex-poikaystävästä että on väkivaltainen ja ainakin epäilty raiskauksesta(!) ja muutenkin sekaisin päästään. Enkä tietenkään uskonut. Menin vielä kertomaan exälle että hänen ex-tyttöystävänsä varoitti minua ja herra haukkui exänsä hulluksi mustasukkaiseksi akaksi joka on katkera erosta. Joopa joo. Olisi pitänyt vaan uskoa niin olisin säästynyt TODELLA paljolta. Aivan kaikki mistä varoitettiin piti todellakin paikkansa, raiskausta myöten, jouduin sen itsekin kokemaan. Olin ihan uskomattoman tyhmä ja sinisilmäinen ja hävettää vieläkin etten kuunnellut muita aikoinaan.
Ap:lle, kuulostele miten mies puhuu exästään. Jos haukkuu sitä hulluksi tai miksi tahansa niin se valitettavan usein kertoo siitä että sinua ei ole turhaan varoitettu ja ongelmia voi olla tulossa. Fiksut ihmiset ei ala haukkumaan exiään vaikka suhde ja ero olisi ollutkin kova paikka.

Vierailija
11/35 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mielessä varoittaa eksän uutta, mutta en ole uskaltanut. Koska arvatenkin eksä väittäisi, että yritän tahallani pilata hänen uuden suhteensa.

Eksä tietysti myös onnistui aika hyvin pilaamaan itsetuntoni, joten vieläkin mietin, ehkä vika oli minussa, että tein kaiken väärin ja jatkuvat raivarit, käsiksi käyminen, sitä kautta jatkuva väkivallan uhka olivat minun syytäni.

Ehkä toivoisin, että nyksä olisi jotenkin parempi ihminen. (Hups, piti kirjoittaa "vahvempi" mutta huomaamatta kirjoitinkin noin - joo, eksä sai minut tuntemaan itseni todella huonoksi ihmiseksi.)

Vierailija
12/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintosta tietää onko tämä suhde vielä olemassa, eli oliko niissä varotuksissa perää!

Vierailija
13/35 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nyxä roikkuu suhteessa todistaakseen miehen exän olleen hullu, ja miehen olevan todellisuudessa väärinymmärretty kultakimpale. Tärkeitä vuosia saattaa mennä hukkaan. Olisipa eräs exä varoittanut minua. Vaikken ehkä olisi uskonut, tuskin uskoisi nyxäkään. Tuntuu pahalta seurata vieressä kun kaunis ja herkkä ihminen tuhotaan vähitellen. 

Vierailija
14/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin miehen exä varoitti, en tietenkään halunnut uskoa. Pari vuotta eteenpäin ja oikeassahan se oli. Nyt se mies on myös minun exä.

Vierailija
15/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko. Et voi tietää tilanteita. Aina, kun erotaan, siihen on joku syy, mutta ei se syy toistu jokaisessa suhteessa. Sen naisen kanssa ei miehelläsi onnistunut suhde, eikä se tarkoita, ettei onnistuisi sinun kanssasi. Toki voi myös olla, että nainen on tosi mustis, tai jostain muusta syystä katkera miestäsi kohtaan. Ite en menis kyllä eksän nykyisiä varoittelemaan vaikka "aihetta" olisikin, koska jokainen suhde on niiden suhteessa olevien ihmisten välinen asia.

Vierailija
16/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä "hankala" tai sydänsurut eivät ole kovin vakavia ja ne ovat aina parisuhdesidonnaisia.

Jos varoitettiin taas aggressiivisuudesta, alkoholin käytöstä, sairaalloisesta mustasukkaisuudesta tms. niin olisin todella varovainen ja ottaisin varoitukset todesta.

Vierailija
17/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä halua uskoa mitään pahaa uudesta kullastaan, jos on vasta tavannut. Silloin ollaan niin rakastuneita. Voihan mies tietenkin olla erilainen kanssasi. Itse varmaan jatkaisin suhdetta mieheen, mutta piettäisin varoituksen korvan takana :)

Vierailija
18/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin todella vakasti toisen naisen puheet. Mutta kai olen vain naiivi ja ajattelen, että naiset pitävät toistensa puolta.

Vierailija
19/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin uskonut samassa tilnateessa, olisin välttynyt vuosien parisuhdeväkivaltahelvetiltä. En uskonut, mies oli ihana... kunnes....

Vierailija
20/35 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varoitin ex-avokkini uutta. Ei tietenkään uskonut. Huusi päälle, että olen mustasukkainen raukka yms.

No, mies hakkasi hänet sairaalakuntoon pari kertaa. Omatuntoni oli puhdas, koska olin ainakin varoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi