Kumpi on miehellesi tärkeämpi huomenna sinä vai äitinsä?
Kumpi saa enempi huomiota?
Kommentit (22)
Noo, ei se taida kumpaakaan muistaa muuta kuin velvollisuudentunnosta ne minimit...
Minä luonnollisesti koska olen tässä ihan läsnä ja äitinsä 150km päässä. Soittaa varmaan äidilleen ja oisko kortin laittanut.
ÖÖ...mitähän tuohon sanoisi. Äitinsä on ollut kuolleena 20 vuotta, hauta 700km päässä meiltä kotoa, mutta huomisaamuna mies (ja lapsemme) on viemässä haudalle tuoreita kukkia eikä keittämässä mulle aamukahvia.
Ilmeisesti siis äitisnä on tärkeämpi?
Kasvakaa aikuisiksi!
ÖÖ...mitähän tuohon sanoisi. Äitinsä on ollut kuolleena 20 vuotta, hauta 700km päässä meiltä kotoa, mutta huomisaamuna mies (ja lapsemme) on viemässä haudalle tuoreita kukkia eikä keittämässä mulle aamukahvia.
Ilmeisesti siis äitinsä on tärkeämpi?
Kasvakaa aikuisiksi!
Huomio molemmat. Laittaa aamiaisen pojan 6 v kanssa. En
kyllä tahdo itse aamiasista sänkyyn. Kattaa kauniisti pöydän
jne. Tekee ruuan ja ruusut sain tänään jo.
Käy äidillään poikani kanssa ja vie kukat.
Äitinsä tietysti. Kuten minulle oma äitini. Lapset sitten ovat mulle äitienpäivää laittaneet "salaa":). Ja mennään isoäidille (mieheni) syömään, kun varta vasten vaati, kiva juttu sinänsä.
Minä olen joka päivä miehelleni tärkeämpi, kuin hänen äitinsä. Samoin mieheni on minulle tärkeämpi kuin esim. isäni, elänhän tätä arkeani mieheni kanssa. En kuitenkaan odota mieheni muistavan minua huomenna millään tavalla, olen hänen puoliso en äiti.
Tuskin meistä kumpikaan huomenna huomiota juurikaan saa. Mies lähtee kuudelta töihin ja tulee iltakymmeneltä nukkumaan. Mutta se, kumpi meistä ehtii, viitsii, innostuu laittamaan miehelleni ruokaa, saa kyllä kiitollisuuden siitä.
Kiireaika on, joten ei ehditä paljon äitienpäivää viettää. Mutta onhan lapsilla askartelunsa, ja se on kyllä ihanaa, kun ne tuo ne aamukuuden jälkeen innoissaan. Ovat vähän aamuvirkkuja :-)
Minä.
Olen tehnyt hänet isäksi ja hän minut äidiksi.
Lapsena juhlittiin omaa äitiä ja nyt juhlitaan tätä perheonneamme.
Mies tuo joka äitienpäivä aamiaisen ja lahjan sänkyyn ja vie äitienpäivälounaalle kivaan ravintolaan.
Nämä "en ole hänen äitinsä" vastaukset ovat aina naurettavimpia ja typerimpiä ikinä! :D :D
Joo en ole mieheni äiti. Olen hänen LAPSENSA ÄITI. Ja juhlimme mua äitienpäivänä :-)
Miehen äiti noteerataan muutama päivä ennen äitienpäivää ja minut äitienpäivänä. Olen lastemme äiti joten äitienpäivän juhlakalu tietysti.
Kyllä se minä taidan olla, äitinsä on reissun päällä eli saattaa mies laittaa äidilleen tekstarin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:23"]
Nämä "en ole hänen äitinsä" vastaukset ovat aina naurettavimpia ja typerimpiä ikinä! :D :D
Joo en ole mieheni äiti. Olen hänen LAPSENSA ÄITI. Ja juhlimme mua äitienpäivänä :-)
[/quote]
Samaa mieltä. Ne mammat sanoo noin jotka ovat oikeasti kateellisia sille ystävälleen jonka mies tuo aamupalan sänkyyn ja viel kalliiseen ravintolaan syömään. Ja tietenkin ostaa lahjan ja kukkia.
Minä olen aina tärkeämpi miehelleni kuin hänen äitinsä. Miehenikin on minulle tärkeämpi kuin minun vanhempani. Äidilleen hän on lahjan laittanut postissa menemään ja minulle aikoo kakun tehdä ja aamupalan laittaa. Korttiakin ovat vissiin tytön kanssa tekemässä kun äsken kuului keittiöstä että: Missä liima? :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:23"]
[/quote]
Samaa mieltä. Ne mammat sanoo noin jotka ovat oikeasti kateellisia sille ystävälleen jonka mies tuo aamupalan sänkyyn ja viel kalliiseen ravintolaan syömään. Ja tietenkin ostaa lahjan ja kukkia.
Minä olen aina tärkeämpi miehelleni kuin hänen äitinsä. Miehenikin on minulle tärkeämpi kuin minun vanhempani. Äidilleen hän on lahjan laittanut postissa menemään ja minulle aikoo kakun tehdä ja aamupalan laittaa. Korttiakin ovat vissiin tytön kanssa tekemässä kun äsken kuului keittiöstä että: Missä liima? :)
[/quote]
Höh... en ole mieheni äiti, mutta tottakai isä auttaa lastaan juhlan valmistelussa, koska lapsi ei siihen vielä pysty. Eskarilainen toki osaa jo tehdä paljon aamupalan eteen, mutta kukkakauppaan hän ei meidän nurkilla yksin pääse, eikä taida olla rahaakaan. Eli mies ei minua muista, mutta auttaa lasta.
Minulla on ensimmäinen äitienpäivä, joten mies on siitä erityisen tohkeissaan :) Olen kuitenkin pitänyt huolen, että hän muistaa oman äitinsä ja tällä olevan ensimmäisen isoäidinpäivän. Vietämme osan päivästä yhdessä, meidän perhe ja miehen vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:55"]
Kumpi saa enempi huomiota?
[/quote]
Onpa helvetin tyhmä kysymys. Tietääkseni huomenna on äitienpäivä ja minä en ole hänen äitinsä.
Onko pakko olla mustasukkainen miehen äidillekin? Ettei vaan kukaan muu saa huomiota kuin se AV-mamma...huoh