Nainen: Miten mones valinta olit miehellesi?
Monesko olit (tai olet) miehesi preferenssijärjestyksessä? Montako naista miehesi valitsisi ennemmin kun sinut (jos saisi)?
Kommentit (34)
Siis kaikista maailman naisista? Luultavasti valitsisi noin
puolet heistä ennen minua:P mutta meilläon tosi hyvä
suhde :)
No kyllä minä olen miehelleni preferenssijärjestyksessä ihan ehdoton ykkönen. Ei halua muita naisia vaikka edelleen "tarkkailee tarjontaa". :D Sitten en tiedä, jos ei oltais yhdessä, miten sitten ois asian laita. Ja tästä ollaan siis keskusteltu miehen kanssa monestikin, ei tarvitse kommentodea, että "oikeesti noi kuvittelet" :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:22"]
No kyllä minä olen miehelleni preferenssijärjestyksessä ihan ehdoton ykkönen. Ei halua muita naisia vaikka edelleen "tarkkailee tarjontaa". :D Sitten en tiedä, jos ei oltais yhdessä, miten sitten ois asian laita. Ja tästä ollaan siis keskusteltu miehen kanssa monestikin, ei tarvitse kommentodea, että "oikeesti noi kuvittelet" :D
[/quote]
"Voi kultsi, oli minulla useampikin jonka kanssa olisin ollut ja muutama mihin vaihtaisin vielä tänäkin päivänä jos olisi mahdollisuus. Sinuun tyydyin ja sinun kanssa olen kun en saa muuta ja vaihdan sinut toiseen kun löydän parempaa."
:D
Tiedän ainakin etten ole ykkösvaihtoehto ja se kalvaa ja myös kyl kaikes huomaa. Mies sössi suhteen vaimonsa kanssa, jonka kans olisi kyl ennemmin vieläkin. Sitten mies olis mielummin ennen mua todellisen huoran kanssa, mut mies ei kestänyt kun nainen petti kokoajan. Olen ties kuinka mones huono vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:29"]
"Voi kultsi, oli minulla useampikin jonka kanssa olisin ollut ja muutama mihin vaihtaisin vielä tänäkin päivänä jos olisi mahdollisuus. Sinuun tyydyin ja sinun kanssa olen kun en saa muuta ja vaihdan sinut toiseen kun löydän parempaa."
:D
[/quote]
Googlaapa huviksesi mitä tarkoitetaan preferenssillä. Preferfenssiehdoista ei ole siis ollut mitään puhetta.
En tiedä. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja hyvin menee:). En tiedä eikä kiinnosta hänen suhteensa ennen sitä . Eikä häntäkään mun suhteet. Kummallakaan ei avioliittoa takana, emmekä itsekään ole aviossa. Olimme kai tän av:n mukaan "vanhuksia", kun tavattiin, minä 31v. ja rakas mieheni 35v. Ja lapsiakin saatiin ja ihan terveitäkin vielä vanhoilla päivillä. Hyvää äitienpäivää kaikille!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 16:54"]
Miehelläni on ollut ennen minua muutama yhden illan juttu ja yksi pidempi seksisuhde
[/quote]
Uskotko ihan oikeasti tuohon?
[/quote]
Uskon. Ollaan tunnettu mieheni kanssa pidempäänkin yhteisen harrastuksen kautta. Mieheni ehti olla pari vuotta minuun ihastunut, ennen kuin näytin vihreää valoa. Ollaan puhuttu läpi kaikki menneisyyden asiat, joita ei kovin paljon ollut kertynyt. Olin ja olen edelleenkin miehelleni se ykkösvaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:57"]
Miehelläni on ollut ennen minua muutama yhden illan juttu ja yksi pidempi seksisuhde
[/quote]
[/quote]
Uskon. Ollaan tunnettu mieheni kanssa pidempäänkin yhteisen harrastuksen kautta. Mieheni ehti olla pari vuotta minuun ihastunut, ennen kuin näytin vihreää valoa. Ollaan puhuttu läpi kaikki menneisyyden asiat, joita ei kovin paljon ollut kertynyt. Olin ja olen edelleenkin miehelleni se ykkösvaihtoehto.
[/quote]
Joidenkin sitä on vaan vaikea uskoa, että jossain parisuhteissa vaan oikeasti luotetaan toisiinsa ja pystytään rehellisesti puhumaan kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö liioittele saavutuksiaan?
jos Penelope Cruz olisi mieheni saatavilla niin olisin kakkonen.... ; )
Hmm.. Olenko ainoa jonka mies on seurustellut aikaisemmin? Mun miehellä peräti 3 pitkää suhdetta (2-3 vuotta kestänyttä) takana kun aloimme seurustella, eikä ikää ollut kuin 30v kun tapasimme. Lisäksi on ollut lyhyempiä juttuja varmaan pitkästi toistakymmentä.. Mutta kaikki ovat päättyneet syystä tai toisesta. Suurimmaksi osaksi kai vielä naisen aloitteesta.
Joten mitä näistä nyt pitäisi ajatella? Olin miehelleni kahdeskymmenes vaihtoehto? Ei, en ajattele ihan niin. Elämä ei ole niin mustavalkoista. Ehkä mieheni ei ole vaan ollut kovin fiksu/ turhan tarkka valinnoissaan, siksi suhteet kaatuneet...
Olimme molemmat pitkään ihastuneita toisiimme ennen kuin kumpikaan uskalsi tehdä aloitetta, joten emmeköhän molemmat olleet (ja ole edelleenkin) toisillemme se ykkösvaihtoehto :)
Siis kaikista maailman naisista? Luultavasti valitsisi noin
puolet heistä ennen minua:P mutta meilläon tosi hyvä
suhde :)