Nainen: Miten mones valinta olit miehellesi?
Monesko olit (tai olet) miehesi preferenssijärjestyksessä? Montako naista miehesi valitsisi ennemmin kun sinut (jos saisi)?
Kommentit (34)
Jaa-a, pitäisi kysyä mieheltä. Minulle itselleni hän on nyt ykkönen, samoin kuin oli vuosia sitten eräs toinen mies, silloinen elämäni rakkaus. Ei kai asia ole niin kauhean mustavalkoinen? Tiedän että mieheni on rakastanut myös muita naisia, nyt toivottavasti olen hänelle se ykkösnainen. Ja toivonmukaan koko loppuelämän :)
No eihän sitä voi tietää kenet mies olisi ottanut jos olisi kaikista maailman naisista saanut valita. Minä tiedän että olisi paremmankin saanut kuin minut. Mies sanoi aikoinaan että minä olen hänelle liiankin hyvä, ei varmaan enää yli kymmenen vuoden jälkeen ajattele niin, mutta en usko että katuukaan valintaansa.
Periaatteessa tyhmä kysymys.
Vaikka olisi mikä elämää suurempi rakkaus/ihastus tms aikaisemmin, niin sehän on se ykkösvaihtoehto jonka kanssa mennään naimisiin.
Ykkösvaihtoehto ei voi olla se nainen, joka on kertonut ennemmin tai myöhemmin, että olet ihan hyvä tyyppi, mutta meistä ei tule paria koska .... . Kyllä siihen parisuhteeseen kaksi tarvitaan.
No en ole kysynyt, eikä edes kiinnosta, jos on kolmosvaihtoehtoon tyytynyt, niin omapa on elämänsä.
mä olen miehen eka valinta nyt ja aina.. :) love my sexy men ;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 16:54"]
Miehelläni on ollut ennen minua muutama yhden illan juttu ja yksi pidempi seksisuhde
[/quote]
Uskotko ihan oikeasti tuohon?
[/quote]
Uskon. Ollaan tunnettu mieheni kanssa pidempäänkin yhteisen harrastuksen kautta. Mieheni ehti olla pari vuotta minuun ihastunut, ennen kuin näytin vihreää valoa. Ollaan puhuttu läpi kaikki menneisyyden asiat, joita ei kovin paljon ollut kertynyt. Olin ja olen edelleenkin miehelleni se ykkösvaihtoehto.
[/quote]
Joidenkin sitä on vaan vaikea uskoa, että jossain parisuhteissa vaan oikeasti luotetaan toisiinsa ja pystytään rehellisesti puhumaan kaikesta.
[/quote]
On myös niitä, joiden mukaan vain uskovaisiin (hihhuleihin) voi luottaa ja kaikki ev.lutit sun muut ei-uskovaiset ovat epäluotettavia. Sisareni on tätä mieltä ja jaksaa minua aiheesta muistuttaa jatkuvasti, sillä mieheni ei ole näitä hänen ihannoimiaan uskovaisia.
Luottamus on jokaisen suhteen peruspilari. Jos toiseen ei voi luottaa, niin miksi olla sellaisessa suhteessa? Okei on vähän off topic, mutta piti sanoa.
Omalle miehelleni olen se ykkönen ja hän on minulle se ykkönen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 12:38"]
mä olen miehen eka valinta nyt ja aina.. :) love my sexy men ;)
[/quote]
Pakko viilata pilkkua, kuinka monta miestä sinulla on kun rakastat seksikkäitä miehiäsi = love my sexy men. (yksikkömuoto olisi man) :)
Ensimmäiset seurustelusuhteet oltiin toisillemme ja ensimmäistä kertaa harrastettiin seksiä toistemme kanssa. Rakkautta on riittänyt näille vuosille. :)
Olen mieheni kolmas seksikumppani ja pidempi suhde, hän on 49v. Ei ole syytä epäillä etteikö olisi totta. Ei ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja. No on kyllä käyttänyt naisia kotona ja hiplaillut mutta yhdyntää ei ole ollut.
Olen miehelleni ensimmäinen ja ainoa. En osaa sanoa kenet olisi maailmassa mieluiten halunnut mutta kenenkään muun kanssa ei ainakaan ole ollut. On kuitenkin mukava, hauska, raitis, urheilullinen ja komeakin, eli luulisi että olisi kyllä saanut jos olisi halunnut.
Olen mieheni ensimmäinen vakava suhde ja ylipäänsä ensimmäinen seurustelusuhde. Petikumppaneita hänellä on ollut alta viisi ennen minua. Aloimme seurustella miehen ollessa 36. Ei täällä maaseudulla niin hurjaa elämää vietetä kuin vanhojen Suomi-leffojen heinälatokuvauksista voisi päätellä.
Minulle taas mieheni on toinen aviomies (ensimmäinen oli paha nuoruudenhairahdus) ja kolmas vakava seurustelukumppani. Yhden yön suhteita en viitsi edes laskea - ehkä niitä on ehtinyt kertyä ennen tätä avioliittoa kolmisenkymmentä? Olin nuorempana vähän menevämpää sorttia.
Tärkeintä on, että olemme nyt sitoutuneet toisiimme loppuelämämme ajaksi. Mitä niitä vanhoja muistelemaan, ei niillä ole nyt merkitystä.
Tietääkseni edellisiin suhteisiin ja ihastuksiin verrattuna olen se ykkönen, tai niin hän on minulle itse tarkalleen sanonut, että olen se ykkönen verrattuna kaikkiin edellisiin. Sitä on varmaan turha spekuloida että valehteleeko, kyllä terveessä parisuhteessa mielestäni pitää olla ensisijainen oletus että toinen puhuu totta jos jotain päättää ihan omasta halustaan sanoa. Ja on se rehellisyyttään osoittanut jo kertomalla etten ole maailman kaunein vaikka minun naamaa mieluiten katteleekin :)
Mutta kaikista maailman potentiaalisista naisista en todellakaan tiedä, eikä varmasti tiedä mieskään kun heitä kaikkia ei ole tavannut. Ja mistäs sen tietää vaikka tulevaisuus toiskin eteen naisen joka ajaa mun eteeni. Mutta mulla on kyllä sen verran luottoa oman ukkoni itsetuntoon että niin kauan kun suhteemme jatkuu, niin olen hänelle se ykkönen. Jos joskus mieli muuttuu, niin tuskin jaksaisi päivästä toiseen minua katella, kun haaveissa olisi joku aivan muu. Sama pätee itseeni.
Ensimmäinen valinta.
Lopetti leikittelyn kun tapasi minut.
En halua edes ajatella. Olin nuori ja kokematon. Ja mies oli typerä, kun kertoi. Muttta kakkonen siis olin. Mitäpä sitä anonyymina kaunistelemaan.
Miehelläni on ollut ennen minua muutama yhden illan juttu ja yksi pidempi seksisuhde, jonka lopetti kun toinen alkoi liikaa ihastumaan. Olin ensimmäinen vakavampi seurustelukumppani miehelleni. Nyt ollaan oltu yhdeksän vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 16:54"]
Miehelläni on ollut ennen minua muutama yhden illan juttu ja yksi pidempi seksisuhde
[/quote]
Uskotko ihan oikeasti tuohon?
4 minusta tuo tarkoittaa, että olisiko joku muu ollut mielesempi/kiinnostavampi, mutta mies ei vaan saanut häntä/heitä. Eihän tuollaista edes välttämättä pysty tietämään. Ei muuten miehenikään ollut se ykkönen. T: Kolmonen
Täällä kysytään siis monenko naisen kanssa mies olisi mielummin kun oman vaimon jos olisi siihen mahdollisuus.
En minäkään sitten tyhmyyttäni ehkä ymmärrä kysymystä oikein, mutta väitän olevani miehelle ykkösvaihtoehto. =) En ensimmäinen nainen evö, itse asiassa aika mones, mutta aiemmat suhteet tai viritelmät ovat kaatuneet johonkin, joko miehen tai kumppaninsa aloitteesta, eikä mies ole kenenkään eteen mitenkään "taistellut". Kuitenkin tässä suhteessa olemme päässeet yli jutuista, joihin hän on muutaman aiemman suhteen päättänyt tai ollut alunperin edes ryhtymättä, eikä hän enää etsi mitään eikä ole jalka oven välissä, jos jotain muuta parempaa tulee. Jos tulee ja lähtee, niin selvä sitten, mutta ainakin toistaiseksi olen luottavaisin mielin. ;) Olemme itse asiassa eronneetkin kerran, mutta ensimmäistä kertaa elämässään mies oikeasti taisteli saadakseen minut takaisin, enkä kadu, että palasimme yhteen. =) Myös sen ansiosta uskon, että olen se ykkösvaihtoehto. On meillä tässä niin paljon hyvää ja kaunista, ja molemmat jo aiemmin eletystä elämästä johtuen tunnistamme sen niin hyvin.