Koko 46 syksyllä, nyt menee koko 42!
Olen niin onnellinen!!!
Kommentit (12)
Onnea! :)
Pisän kuienkin paremmaksi, syksyllä koko 46-48, ny koko 38 :p Minä myös tosi onnellinen mutta houkuttelis nyt tuo 36 jo...
Vau. Hienoa. Loistavaa.
On tuttu tunne. 14kk sitten oli kokoni 46 ja nyt 38. Joissan 40. Ja en aio palata sinne mistä aloitin. On niin hyvä olla näin. Mieli ei vaan meinaa pysyä perässä. Edelleen sitä tuppaa näkemään itsensä ryhävalaana sovituskopissa. Siinä on urakoitavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 15:00"]
Olen niin onnellinen!!!
[/quote]
Aivan syystä! Onneksi olkoon!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 15:11"]
Mulla yhä sama koko vaikkahetki sitten painoin 16 kg enemmän.
[/quote]
Miten tuo on mahdollista? Ap
Mullakin on sama koko n. 15 kg:n sisällä. Alle 40:n en pääse koskaan, kun lantio on niin leveä.
Ei munkaan koot paljon pienene, vaikka laihtuisin 14 kiloa. ??? 40 numerosta vaihtuis 36.ksi, mut ne on armotta aivan liian lyhyitä (helmasta, hihoista, lahkeista), ja hartioistakin usein tiukkoja, eli siihen 38 jää. Et jännää, et jollain menee heti kokonumerot uusiksi noin.
Olen laihduttanut viimeisen kahden vuoden aikana yli 40 kg. Nyt olen loppusuoralla, enää hieman yli 5 kiloa ja tavoite on sitten saavutettu.
Onnellisempi en tosin ole vaan päinvastoin. Joudun noudattamaan nykyään orjallista ja tosi rankkaa dieettiä ja on jatkuvasti valtava nälkä. Ei mukava olotila tosiaankaan.
onnea vaan!