Aviomieheni unohti yliopistosta valmistumiseni
Valmistuin yliopistosta ja sanoin tästä miehelleni alkuviikosta. Oletin, että mieheni muistaa/juhlistaa asiaa jotenkin. Turhaanpa odottelin.
Tänä iltana postin kotiinkuljetus toi valmistujaislahjan kaverilta minulle. Mieheni sanoi unohtaneensa valmistumiseni, pyysi anteeksi ja jatkoi tietokoneensa näpyttelyä. Minulla on tosi paha mieli.
Kommentit (44)
Toiset miehet tarvitsevat selvät ohjeet; eli olisit sanonut miehellesi suoraan, että valmistut ja odotat kukkia, korttia, leivoksia, kuoharia yms tai että menette esim. yhdessä ravintolaan juhlimaan saavutustasi.
Oma mieheni on juuri tällainen, kun on merkkipäiväni, muistutan häntä ajoissa ja usein olemme menneet yhdessä ostamaan lahjani, jonka hän maksaa.
Itse muistelen saaneeni FM-todistuksen postiste, eikä se johtanut minun kohdallani minkäänlaiseen juhlintaan. En sitä itse noteerannut sen kummemmin eikä perhekään. Tavallaan siitä puuttuu sellainen rituaali, joka on olemassa yo-juhlissa, ripille pääsyssä jne. Mieheni ei yleensäkään hoksaa juhlia ja lahjoja. Ei ilkeyttään, vaan koska ajattelee muita juttuja. Ehkä sellainen rituaali olisi hyvä... toisaalta minua vähän ahdistaa isot juhlat, joten olin ihan tyytyväinen saavutukseeni ja jatkoin opiskelua kohti tohtorin tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet tarvitsevat selvät ohjeet; eli olisit sanonut miehellesi suoraan, että valmistut ja odotat kukkia, korttia, leivoksia, kuoharia yms tai että menette esim. yhdessä ravintolaan juhlimaan saavutustasi.
Oma mieheni on juuri tällainen, kun on merkkipäiväni, muistutan häntä ajoissa ja usein olemme menneet yhdessä ostamaan lahjani, jonka hän maksaa.
Miksi te otatte tollaisia mieslapsia, joilla ei ole normaaleja käytöstapoja.
Voi jeesus mitä mieslapsen hyysäämistä. Itse ostettu lahja ja muistettu, ja normaalia vastavuoroisuutta pitäisi kerjätä ja kertoa että muistaisitko lahjalla.