Onko mitään järkevää tapaa kysyä tyttöystävän vannhemmilta onko nainen mielisairas?
Vai pitääkö vain luottaa omaan arvostelukykyyn? Tapaan näitä vanhempia noin kerran viikossa. Heidän tytär muuttuu koko ajan oudommaksi
Kommentit (15)
Luultavasti jotain on joka tapauksessa meneillään jos nainen käyttäytyy oudosti, oli sitten kyse mielenterveyden häiriöstä tai huumeista tai jostain muusta. Jos ette ole kauaa olleet yhdessä niin suosittelisin droppaamaan. Muussa tapauksessa suosittelisin kysymään vanhemmilta tyyliin "Olen huomannut että (nainen) on alkanut käyttäytymään eri tavalla kuin yleensä ja olen huolissani, oletteko huomanneet samaa?" Ja sitten siitä eteenpäin katsoa minkä vastauksen saat. Sanaa "mielisairas" ei todellakaan kannata käyttää.
Kerro joku sairas vitsi ja katso nauravatko. Jos nauravat, ovat mielisairaita joten tytärkin on mielisairas.
Itsellenikin tulee usein sama mieleen.
NOT!!
Kukahan tässä on se sekopää.
"Minkähän takia tuo Emmi..." ja sitten selostat mitä outoa Emmi on taas tehnyt.
Voi ristus näitä juttuja. Oletko varma, että se muuttuja et ole sinä?
Minun tuttavaperheessä teinin vakava masennus paljastui vanhemmille kun poikakaveri kertoi. Vanhemmat eivät olleet huomanneet mitään.
Kysy, onko hän holhouksen alainen.
Tietenkin menet ja hihkaiset: "Onko suvussanne laajaltikin mielenvikaisuutta?"
"Syöttekö koko perhe samoja mt-lääkkeitä?"
mielisairaaksi nyt voi luokitella kaiken mitä oma pikkupikku pääkoppa ei jummarra.
🤯
Ystävälläni oli kasvain päässä. Älä ihmettele liian pitkään, jos huomaat jotain outoa.
Kerro lisää. Millä lailla on outo?