Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä surullista kuolemassa on?

Vierailija
10.07.2020 |

varsinkin jos ihminen ei enää pidä elämästään, niin eikö muut voi iloita siitä, että hän pääsi pois? Ymmärrän kyllä sen, että jotkut elämästään nauttii, jolloin se on menetys, ja jos moni jää kaipaamaan niin sekin on surullista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se just on surullista että muut jää ikävöimään. Muuten ei ole. Odottelen omaa kuolemaa mielenkiinnolla, uskon että siirrytään hauskempaan ja helpompaan olotilaan.

Vierailija
2/5 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän potentiaali jää käyttämättä ja kuoleman jälkeen ei ole välttämättä mitään, joten menettää ikään kuin kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinnut, kun uskovainen vanhus, joka kärsi loppuvaiheilla paljon ja toivoi itsekin pääsevänsä pian Taivaankotiin, nukkui pois. En kuitenkaan sanonut enkä ikinä sanoisi kenellekään suremaan ja kaipaamaan jääneelle läheiselle, että tapahtumassa on iloinenkin puoli, ellei hän ala puhua siitä ensin.

Pitkään vakavasti sairastanut nuorempikin ihminen saattaa itse olla jo valmis lähtemään.

Vierailija
4/5 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ei siinä itse kuolemassa taida olla mitään surullista, mutta kaikki lieveilmiöt ovat surullisia.

Vierailija
5/5 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua surettaa, ettei se ihminen saa enää elää ja kokea kaikkea kivaa. Jos on kovin sairauden tai vanhuuden runtelema, niin ymmärrän että haluaa kuolla, mutta harmittaa silti ettei ollut enää terve ja elämänhaluinen ihminen joka olisi voinut nauttia elämästä.

Surettaa myös se, ettei itse enää koskaan näe rakasta ihmistä, vaan hän on lakannut olemasta ikuisiksi ajoiksi. Se on niin lopullista.

En siis ole uskonnollinen, en usko taivaaseen enkä jälleensyntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi