Kun tuntuu ettei ikinä löydä ketään
Ja sit se oma senhetkinen ihastuskin löytää toisen, ja olet vielä tilanteessa että joudut sitä katselemaan enemmän tai vähemmän, koska tyyppi kuuluu sun arkeen.
Miksi edes kidutan itseäni yrittämällä yhtään mitään. Kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään kyllä hiukan hankalaa, kun tuntuu, että joka halvatun ihminen pelailee niitä pelejään kaikkialla eikä ihan _"normi"_ suhde kelpaa kellekään.
En kyllä itse edes etsi ketään, viihdyn ihan hyvin itsekseni - siis parisuhdemielessä.
Itsekään kun en niin mikään ruusu ole ("kukkiihan se perunakin"), niin en viitsi edes vaivautua, kun aina kaikki täytyisi tehdä alussa itse. 🙂
Olen ollut kyllä jokseenkin järkyttynyt siitä pelailun ja huonon kohtelun määrästä mitä tinderin myötä saa osakseen. Siis täyttää p*skaa. Tinderin ulkopuolella taas ei ole mitään sutinaa, vain näitä minun ykspuolisia ihastumisia silloin tällöin. Ap
Olen ujo enkä kovin paljoa ota kontaktia muihin ihmisiin, mutta silti miehet ovat silloin tällöin lähestyneet. Kaikki suoraan puskista ilman, että olen antanut mitään merkkejä kiinnostuksesta, joten kyllä miehet osaavat niitä merkkejä ilmankin lähestyä, jos nainen on tarpeeksi kiinnostava. Kaikki lähestyneet miehet vaan ovat olleet - ylläri ylläri - jotain ihan muuta kuin toivoisin. Kiinnostavia miehiä näen kyllä aina välillä, mutta en todellakaan kehtaisi alkaa tuomaan itseäni mitenkään tykö ja antamaan merkkejä kiinnostuksesta. Olen nimittäin varma, että just se mies josta minä olisin kiinnostunut, ei tuntisi mitään kiinnostusta minuun ja näyttäisin hänen silmissään ihan pelleltä.