Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa me miehet kiitämme naisia elämässämme

Vierailija
10.07.2020 |

Osoitetaan naisille miten paljon arvostamme heitä kumppaneina ja kiitetään niistä pienistä arjen jutuista, joista he eivät aina saa kiitosta.

AP aloittaa parilla:
- Naisten hyvä muisti, jota käyttävät esim. sukulaisten syntymäpäivien muistamiseen tai joulukorttien lähettelyyn. Miehenä en koskaan muistaisi tollaisia juttuja!
- Naisten kyky huolehtia muista, esimerkiksi suunnittelevat koko viikon ruoat tuosta noin vaan. Miehenä ostaisin varmaan pakastepitsaa pakastimen täyteen jos pitäisi muksuille suunnitella ruokavalio viikoksi!😅
- Naisten lämmin luonne, kun tuttavat, naapurit tai sukulaiset tulevat kyläilemään, ja itse ei ole sosiaalisella tuulella tai kiinnosta vieraiden kuulumiset; nainen ottaa aina ohjat käsiinsä ja viihdyttää vieraita juttelemalla heille,.

Muut Miehet jatkakaa!

Perheen-Isi44

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ne merkkipäivät voi kirjoittaa ylös sellaiseen ikuisuuspäivyriin.

2. Eineksiä ja puolivalmisteita on terveellisempiä kuin pitsa kaupat täynnä.

3. Älä ole tylsämies.

Terv. Nainen

Vierailija
2/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Älä ole tylsämies.

Terv. Nainen

No olipa tyly vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään. Pää ei osaa sanoa tähän mitään.

Vierailija
4/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap aidosti kivasta aloituksesta ilman edes rivien välistä v I ttuilua.

Vierailija
5/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin ja kiittäisin jos joku ok-tasoinen nainen ei antaisi aina pakkeja

Vierailija
6/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kiittää ketään muuta kuin äitiäni. Kiitos äiti että jaksoit hoitaa minua pienenä. Sen jälkeen elämä onkin ollut yhtä alamäkeä. Ei ole miehen elämä mitenkään mukavaa tässä maailmassa.

Vierailija
7/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin ja kiittäisin jos joku ok-tasoinen nainen ei antaisi aina pakkeja

Kenenkään ei ole pakko seurustella. Täällä saa itse päättää alkaako jonkun kanssa olemaan, jos haluat erilaisempaa menoa joudut menemään muualle tosin siellä sitten testaan taloudellinen kantokyky.

Vierailija
8/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Älä ole tylsämies.

Terv. Nainen

No olipa tyly vastaus.

Tyly, mutta hyödyllinen kumminkin?

Sitähän me naiset ollaan!

Vierailija
9/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin jo ennen kuin klikkasin tämän auki millaiseksi tämä ketju muodostuu. Odotin vähän enemmän vielä alapääjuttuja mutta ehkä niitäkin vielä joku avulias aatu lisäilee. :D

Symppis aloitus kyllä, siitä pisteet.

Mutta naisena ja äitinä haluan huomauttaa, että kaikki kohdat 1-3 on ainakin mulle olleet ankaran työn takana. Ei todellakaan tulleet "kuin luonnostaan". Sen verran sitä tähän rooliin on sosiaalistettu että olen ne pakosta harteilleni parisuhteessa ottanut, mutta paljon kivempi olisi kumppani joka koittaisi itse venyä samaan...

Mutta tyhjää parempi toki että ap sentään osaa arvostaa eikä pidä ihan itsestäänselvyytenä.

Vierailija
10/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoana kertana, kun vaimo käy yksin kaupassa, hän tuo minulle sieltä jotakin ekstrakivaa, joka osoittaa, että hän tuntee minut läpikotaisin ja haluaa ilahduttaa.

Vaimo saa minut joka päivä nauramaan.

Hän on seissyt rinnallani siitä huolimatta, että minä olen ollut alkoholisoitunut, masentunut ja työtön.

Vierailija
11/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osaa olla ”paha poliisi” ja kukaan ei edes huomaa sitä. Näyttää niin kiltiltä ja viattomalta. Viimeksi tänään todistin tätä ja säästin pari tonnia.

Vierailija
12/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valtavan taitavia lasten kanssa. Hoitavat niin vaipan vaihdot kuin taaperoiden itkupotku kohtaukset kuin luonnostaan, niin miesten ei tarvitse.

Vierailija
13/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valtavan siistejä ja muistavat aina muistuttaa jos mies unohtaa vaikka likaisen sukan makuuhuoneen lattialle nanosekunniksi. ;)

Vierailija
14/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ketju, joka todistaa, että miehille naiset ovat ilmaa :D Elleivät satu hyötymään hänestä, mutta sekin unohdetaan. Ja naiset kuolaa ja palvoo miehiä joilta eivät saa edes arvostusta :D

Vierailija
15/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin vaimossani hänen kauneuteensa. Hän hymyili aina ja sädehti kuin pieni aurinko. Mutta rakastuin hänen luonteeseensa. Hän on kiltein ihminen, jonka tiedän. Hänellä on aina aikaa ja halua auttaa muita, ja hän tekee sen hymyillen. Hän on mukana milloin missäkin vapaaehtoistoiminnassa, ja sen lisäksi ammatissaan auttaa muita (hän on sairaanhoitaja). Hänen kanssaan on helppoa keskustella mistä tahansa. Hän oli ensimmäinen, joka vastasi siihen tarpeeseen, joka minulla oli fyysistä kontaktia kohtaan: hän ottaa minut syliinsä ja pitää minua hyvänä. Se ei ole vähentynyt lainkaan yhdessäolovuosiemme aikana. Hänen kanssaan ei tule koskaan riidelleeksi, koska hän empaattinen ja fiksu. Istumme alas ja keskustelemme asiat halki. Hänen kanssaan olen käynyt elämäni mielenkiintoisimmat keskustelut. Jos maailma olisi täynnä vaimoni kaltaisia ihmisiä, se olisi täydellinen paikka olla ja elää. Olen joka päivä kiitollinen siitä, että olen saanut hänet omakseni.

Vierailija
16/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taafs yksi ketju, joka todistaa, että miehille naiset ovat ilmaa :D Elleivät satu hyötymään hänestä, mutta sekin unohdetaan. Ja naiset kuolaa ja palvoo miehiä joilta eivät saa edes arvostusta :D

Aika harvassa on miestenkehumisketjutkin...

Vierailija
17/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi ketju, joka todistaa, että miehille naiset ovat ilmaa :D Elleivät satu hyötymään hänestä, mutta sekin unohdetaan. Ja naiset kuolaa ja palvoo miehiä joilta eivät saa edes arvostusta :D

Mistä tuon repäisit? Paljon kauniita sanoja miesten suusta naisista tässä ketjussa.

Vierailija
18/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ex-vaimo lapsista, vaikka erottiinkin.

Vierailija
19/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kiittää ketään muuta kuin äitiäni. Kiitos äiti että jaksoit hoitaa minua pienenä. Sen jälkeen elämä onkin ollut yhtä alamäkeä. Ei ole miehen elämä mitenkään mukavaa tässä maailmassa.

Luuletkos oikeasti, että naisen elämä on yhtään helpompaa tässä maailmassa, päinvastoin - Naisiin kohdistuu kaikki maailman paineet, ulkonäköpaineista lähtien.

Vierailija
20/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kuulee miesten arvostavan naisia, varsinkaan sitä omaa puolisoaan. Joten kiitos teille jotka edes yritätte.

Ei silti vielä ole tarpeeksi syytä alkaa miestä itselleen hankkimaan. Suurin osa miehistä kuitenkin halveksuu kaikkia femiinisiä piirteitä naisissa, kuten naisen tunteellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän