Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut naiset sanovat, etteivät "tarvitse mitään",

Vierailija
10.05.2013 |

kaikkea on jo. Ettekö haluaisi saada jotain ihania kauneusjuttuja, lomamatkoja, lehtitilauksia, mitä vaan? Onko teillä oikeasti jo kaikki?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää lahjojen saamisesta, koska olen todella tarkka siitä, mitä kotiini haluan. Yleensä lahjat tulevat ihmisiltä, jotka eivät tunne makuani tarpeeksi hyvin, läheisemmät tietävät olla antamatta mitään ainakaan etukäteen kysymättä. Saahan ne turhat tavarat tietenkin laitettua vaikka kirppikselle, mutta toisaalta vastustan myös turhaa kuluttamista, joten mieluiten en halua mitään. Siksi siis saatan sanoa, että minulla on jo kaikkea, vaikka jotain saattaa olla toivelistalla.

Vierailija
42/44 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tarkoittaa sitä, että ollaan mielummin kokonaan ilman lahjaa kuin että saataisiin jotakin, mistä ei tykkää. Roinaa on muutenkin liikaa, siksi lahjat eivät useinkaan tunnu lahjoilta.

Jos joku osaisi antaa jotain mistä tykkään, tietysti ilahtuisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Aku Ankan tilauksen, mutta mies ei usko. Luulee että pelleilen.

Vierailija
44/44 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 19:29"]

kaikkea on jo. Ettekö haluaisi saada jotain ihania kauneusjuttuja, lomamatkoja, lehtitilauksia, mitä vaan? Onko teillä oikeasti jo kaikki?

[/quote]

En minä kaipaa kyllä mitään tuollaisia. Matkustelusta en välitä, kosmetiikkaa en juuri käytä, lehtiäkään en tilaa. Ei minulla ole kovin paljoa, ei edes omistusasuntoa, mutta en kaipaa oikasti mitään lisää.