Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarzanit vai Pommit??????

Vierailija
10.05.2013 |

Maailman parhaan ohjelman mielettömän vaikea valinta!!!???

Molemmissa joukkueissa kaksi kovaa Emmi ja Katri vastaan Ninni ja Minna. Kaikki muut on kyllä aika paljon huonompia ja jotkut ihan kamalan huonoja. Meillä kotona, työpaikalla ja kaveripiirissä jakautuu fanitus aika hyvin tasan. Jokaisella tuntuu olevan omat suosikkinsa ja inhokkinsa. Toivoisin että joku noista neljästä voittaisi kisan mutten osaa tehdä selkeää valintaa joukkueiden välillä. Susanna, Anna, Nina ja Leina omat inhokit ja tuossa järjestyksessä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tärkeään kysymykseen on pakko vastata ;)

Tarzanit, pommeista kyllä kaikki muut on ok paitsi se Minna ja Niko.

Vierailija
2/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Katri tai Sabina voittaa. Emmikin on ok. Inhokkeja on Suski, Niko ja Minna!

Anna on täysin huomaamaton ja jotenkin väräässä paikassa. Samoin se pommien missi. Se Suski on kova valittamaan ja tosi lapsellisen ja omahyväisen oloinen, vaikka on jo aika nainen. Niko on ihan tööt, ei tajua tästä maailmasta mitään. Minnan kanssa ovat oikeita kiusaajia ja oman navan tuijottajia. Minna on vakavamman oloinen, kuin ennen, esim. surper-Marjo-ohjelmassa ja yrittää luoda yhteishenkeä virittämällä vihamielistä asennetta toista jengiä kohtaan. Tosi lapsellista. Leina on ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan pihalla. Mikä ohjelma? Kuten huomaatte katson telkkua tosi vähän, lähinnä uutisia, dokkareita ja leffoja. Onko joku reality, mikä kanava?

Vierailija
4/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:56"]

Näin tärkeään kysymykseen on pakko vastata ;)

Tarzanit, pommeista kyllä kaikki muut on ok paitsi se Minna ja Niko.

[/quote]

Minnan persoona on itselleni hyvin tuttu omasta elämästä ja osaan suhtautua häneen varmaan hyvin erilailla miten monet muut. Niko sen sijaan on aivan liian mahdoton ymmärtää mutta hauskahan se kyllä on. Eilinen haluisin seurustella sen salkkareiden pojan kanssa nauratti ainakin meillä ihan mahdottomasti ja samaten tarzanien laulu pommeille. No myönnettään että ihan kaikki ja olen aivan koukussa sarjaan.

Vierailija
5/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:03"]

Mä oon ihan pihalla. Mikä ohjelma? Kuten huomaatte katson telkkua tosi vähän, lähinnä uutisia, dokkareita ja leffoja. Onko joku reality, mikä kanava?

[/quote]

Subilta viidakon tähtöset.:-)

Vierailija
6/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarzanit ! Aiti ja sisko kannattaa pommeja...Ma taas tarzaneita koska katri on niin lutunen ja emmi on fiksun oloinen. Niko minna,nina kuhmusilari ovat arsyttavia

Vierailija
7/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ärsyttävä , Niko viihdyttävä, se silikonopommi pommeista ok vaikka aluksi aivan ihme tyyppi. Se yks missi aivan mitäänsanomaton. Muut kivoja. Koukussa olen. Kivaa viihdettä:)

Vierailija
8/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
9/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan fantastinen jakso taas eilen!!! Minna paran pinna paloi kunnolla ja jos joku tarzaneista olisi mennyt irvailemaan niin siellä olisi tapahtunut ihan kauheita!! Susannan takia hävisivät rahakisan ja jotenkin kamalaa ja nolostuttavaa katsoa aina hänen suorituksiaan. Olisko sitä itsekin noin paljon hitaampi mitä nuoremmat??? en kyllä suostu uskomaan tuota.:-))

Vierailija
10/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10! Tottakai nuoret on nopeampia ja kestävämpiä. Taidat olla itsekkin nuori, kun sitä et tajua. Itse olen 48v. ja muista kyllä millainen olin 25v. Nuoret on myös tyhmiä.

Vierailija
11/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 10:50"]

Taidat olla itsekkin nuori, kun sitä et tajua. Itse olen 48v. ja muista kyllä millainen olin 25v. Nuoret on myös tyhmiä.

[/quote]

No ei tämäkään vastaus kovin suuresta älykkyydestä kieli...

-ohis

Vierailija
12/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 10:50"]

10! Tottakai nuoret on nopeampia ja kestävämpiä. Taidat olla itsekkin nuori, kun sitä et tajua. Itse olen 48v. ja muista kyllä millainen olin 25v. Nuoret on myös tyhmiä.

[/quote]

En minä nuori ole hieman alle 40. En kyllä suoraan sanottuna usko että juurikaan häviäisin jos edes häviäisin. Riippuu paljon tytöstä minkälaisessa kunnossa on. En koe itseäni myöskään vanhaksi ja fyysisestihän olemme vahvempia mitä nuoret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän