Sillan alle vai miehen kanssa
Siinä mun vaihtoehdot. Kumpikin paska vaihtoehto. Kumman valitsisit?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Omaan asuntoon. Ihan itse omilla rahoilla tienattuun, ei edes pankin omistamaan. Siinä minun vaihtoehtoni.
Ei ole minun vaihtoehtoni. ap
Mene töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu ja hommaa oma kämppä.
Suomalaisessa yhteiskunnassa on aina vaihtoehtoja ei kannata lähteä on/off linjoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan asuntoon. Ihan itse omilla rahoilla tienattuun, ei edes pankin omistamaan. Siinä minun vaihtoehtoni.
Huonostipa olet korttisi sitten pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonostipa olet korttisi sitten pelannut.
Niin olen kun olen sairastunut.
Johan alkaa miehet kiinnostaa kun tulee elämän realiteetit eteen.
Oma suositukseni on sillan alle. Olet silloin ikäänkuin vapaa etkä mikään lokkeilija.
Asuntohakemus kunnalle, sossu, turvakoti jos väkivallan uhkaa ....
Sosiaalitoimiston kautta oma asunto. On viihtyisämpi vaihtoehto kuin sillanalus.
Tule tänne mun luo.
t. Kiltti mies
PS. Kesällä on ihan oikeasti kiva olla koditon. Eli jos minä en kelpaa sinulle niin jää kodittomaksi mieluummin kuin että olisit jonkun muun kanssa. Ei todellakaan kannata kiusata itseään sillä lailla että jäisi jumiin toisen kanssa suhteeseen vain asumisjärjestelyn tms takia.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu ja hommaa oma kämppä.
Voisitko antaa oman työpaikkasi ap:lle? Sinun kun on ilmeisesti helppo löytää uusi, kävelet vain mihin tahansa firmaan sisälle.
Miehen kanssa siihen asti, että saat raha-asiasi sen verran kuntoon, että pystyt muuttaamaan omillesi.