Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan LGBT-yhteisöstä tuominnut valtamedian hehkuttamaa 11v drag queeniä, joka mm. esiintyi

Vierailija
10.07.2020 |

homobaarissa aikuisille miehille, jotka heittivät hänelle seteleitä?

Onko tällainen lasten seksualisointi LGBT-yhteisön mielestä ihan OK? Valtamediaa ei ainakaan haittaa pätkääkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki tai didn’t happen. Ja joku muu kuin Mv-lehti tai tv7.

Vierailija
2/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on alkanut kyllästyttää tuon yhteisön toiminta. Oon itse bi enkä tykkää yhtään, että lapsia ja nuoria sotketaan näihin asioihin tällä tavoin tai heitä yritetään saada hoitoihin. Kannatan kyllä seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies, enkä käy baareissa. En ole myöskään kuullut aloituksen tapahtumasta. Luultavasti "valtamedia" on tässä yhteydessä Seiska tms. roska-aviisi.

Vierailija
4/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubilla esiintyi, mutta esiintyjä heitteli valeseteleitä, ei yleisö oikeita.

Vierailija
6/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ajatus.

Egyptiläinen ilmaisee vastaavan asian näin:

Herra seuraavassa on Sjir, eli "Osiris" ja kaksi tytärtä kaksi jumatarta. Tyttäristä voi lisäksi mainita, etta toinen on eilinen ja toinen on huominen. Teksti menee:

Katso (koska) teidän nimenne on herra kahdelle tyttärelle, kahdelle rakkaudelle, kahdelle silmälle, kobralle kahdesta puhtaasta ja kevyestä, katso (koska) olen tuonut teille kaiken täydellisen, ja hävittänyt teille kaiken epätäydellisen, en ole tehnyt syntiä (epätäydellistä) ihmisiä kohtaan.

Sitten teksti jatkuu, miten on täydellstä.

Siihen sisältyy kaiken muunkin ohessa, että:

N NK NKK NKK

Suomeksi:

En rakastele sinunlaisesi rakasteijaa sinunlaisesi rakastelijana.

(merkit ovat tuossa maskuliinisia K mm. mask. pers. pron sinä hieroglyfeissä, jokaisen K-päätteisen sanan jäljessä on ejakuloiva penisideogrammi)

Egyptologi E.A.W. Budge käänsi viime vuosisadan alussa tuon kohdan yksinkertaisesti: I have not committed fornication. Samoihin aikoihin ilmestyi sanakirja, jossa sana NKK on käännetty: Sodomite; to commit sodomy. Sittemmin, noin kymmenen vuotta sitten sana poistettiin kokonaan muutamista sanakirjoista. Mutta toisaalta kaikkein viimeisimmässä se on taas uudelleen.

No niin. Silti:

Sana sodomy on tietysti kovin kristillispainotteinen. Jos sitä kaytettäisiin käännoksessä, niin silloin se menisi:

I have not made love as a sodomy committer with a sodomy committer

Jos jätetään kristillinen vaikutus sanoista pois voisi tuo kohta mennä:

I have not, climaxed as a climaxer (masc,) of himself, with a climaxer of himself

En ole antanut nautintoa itselleni nautinnon tuottajana, itselleen nautinnon tuottajan kanssa.

Siihen sisältyy tällaisia ajatuksia. Alkuperäinen kieli ei kuitenkaan istu täysin (ainakaan tuolta osin) sen kummemmin suomeen, kuin englantiin.

Kyse on moraaleista, ja nuo moraalit on tuossa tekstissä asetettu samalle viivalle, oli sitten kyse valehtelusta, syyttomän rankaisemisesta.....jne. jne.

Sama teksti mainisee vielä: En ole rakastellut sitoen......

Koska, kuten alussa oli lainaus, kaikessa oli kyse keveydelle valolle, ilolle kunnialle antamisesta, niin kyse tuossa (En ole rakastellut sitoen......) on tietysti sen vastakohdalle sitomisesta. Jolle tulee sitten lopulta loppu. 

Vierailija
7/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
8/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tällainen lasten seksualisointi LGBT-yhteisön mielestä ihan OK? Valtamediaa ei ainakaan haittaa pätkääkään."

Ilmeisesti on monen "heistä" mielestä, ja "heterot" usuttavat samaan.

Ne likaiset ja kuolemaan menijät, jos tietävät mutta ei kiinnosta.

9/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki tai didn’t happen. Ja joku muu kuin Mv-lehti tai tv7.

Googlaa Desmond is amazing. Jätkän äiti on jakanut somessa videota, jossa tämä esiintyy baarissa, huomauttaen, ettei poika päässyt anniskelualueelle, ja syyttäen perversseiksi kaikkia lastensuojeluilmoituksia tehneitä.

Vierailija
10/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin on alkanut kyllästyttää tuon yhteisön toiminta. Oon itse bi enkä tykkää yhtään, että lapsia ja nuoria sotketaan näihin asioihin tällä tavoin tai heitä yritetään saada hoitoihin. Kannatan kyllä seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.

Hoitoihin? Tiedätkö sinä mikä drag Queen on? Esiintyjä yksinkertaisesti selitettynä. Artisti. Ei transsukupuolinen eikä transvestiitti. Miksi ihminen joka esiintyy kokisi tarvetta sukupuolenkorjaukselle kun esiintyy.. toki jos oikeasti yksityiselämässä kokee, että elää väärässä sukupuolessa niin silloin voi olla transsukupuolinen drag queen.

Vierailija
11/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoihin? Tiedätkö sinä mikä drag Queen on? Esiintyjä yksinkertaisesti selitettynä. Artisti. Ei transsukupuolinen eikä transvestiitti. Miksi ihminen joka esiintyy kokisi tarvetta sukupuolenkorjaukselle kun esiintyy.. toki jos oikeasti yksityiselämässä kokee, että elää väärässä sukupuolessa niin silloin voi olla transsukupuolinen drag queen.

Siihenhän se johtaa sitoo, sille ja niin niille lapsille myos sitten tapahtuu. Jos ei juuri tuolle lapselle, niin muille. Se ei ole lopulta niin kivaa, koska ei niin täydellistä.

Vierailija
12/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hyväksikäyttöä jota mikään intersektionaalisen feminismin lokero ei pysty piilottamaan.

Vierailija
13/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos pitää paikkansa.

Vierailija
14/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut homomiehet on youtubes arvostellu ilmiöö, moni prideen osallistuva homo pitää lasten hyväksikäyttönä jos prideen tuodaan lapsia,tää desmont tapaus on amerikas tosi paheksittu joiltain tulee oksennus vaik olis homokin.