Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä automatka ja äidin musiikkimaku

Vierailija
10.07.2020 |

Minä nuorena ja terävänä ajan mutta kun äiti istuu vänkärin paikalla pitää vielä olla koko ajan selaamassa radiokanavia jos siellä soi sekunninkaan jotain mikä ei häntä miellytä. Arttu Wiskari on kuulemma kaikista pahin. Minulle nyt ei suurta väliä mikä kanava on auki mutta tuo jatkuva vaihtelu, vielä kun minun se pitää ajaessa tehdä, syö hermoja. Mitä teen? Suoratoistot voi unohtaa kun matka suuntautuu kauas Lappiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviradio on paras.

Vierailija
2/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita radio kiinni ja sano että se on rikki, kaputt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mamma onnikkapysäkille. Se joka ajaa, päättää musiikin.

Vierailija
4/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä Arttu Wiskarista olen samaa mieltä.

Vierailija
5/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa jotain meditointimusiikkia niin pysytte kumpikin rauhallisina.

Vierailija
6/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat mammalle kuulokkeet.

Vierailija
7/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa keskenänne äänikirja, mitä kuuntelette. Jos tämä ei onnistu, niin radio kiinni.

Joo, toi jatkuva selaaminen on ärsyttävää. Mutta jos äitisi ei itse tätä tee, jätä tekemättä. Sano että häiritsee.

Vierailija
8/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyyn voi ladata musiikkia etukäteen niin, että voit kuunnella myös ilman nettiä.

Vierailija
9/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetraja päättää. Näin meillä ja jos kuljettaha sanoo ettei radioon kosketa niin siihen ei kosketa. Aina voi pysähtyä ja käskeä pois kyydistä.

Vierailija
10/10 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on radiossa tuo paha että sieltä tulee kaikenlaista musiikkia. Helpointa on pitää autossa niitä kahta kuuntelemisen arvoista musaa. Eli rokkia ja heviä. Varsinkin jos äityli on uskovaista sorttia niin black sabbath ja judas priest sopii hyvin uskonnolliseen makuun. 

Kaikesta ei kuitenkaan tarvitse tehdä ongelmaa. Anopin kuljetuslaatikko eli tutummin suksiboksi soveltuu myös myös äidin ja muiden sukulaisten kuljettamiseen. Peräkärrykin on ihan ok keino. Jos kuitenkin pitää kestää aikuisena vanhempia autossa niin anna niiden ajaa ja vedä kunnon känni päälle, se helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan