Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi äitienpäivä?

Vierailija
10.05.2013 |

Mitä siis siihen päivään sisältyy?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekemät onnittelukortit ja halaukset.

Mä en viettäisi koko päivää, jos se ei olisi lapsille niin tärkeä. Mä en kaipaa mitään aamiaisia enkä lauluja enkä varsinkaan mieheltä mitään muistamisia, kun en mä sen äiti ole.

Mun oma äiti kaipasi äitienpäivänä jotain, mitä emme onnistuneet hänelle antamaan ja koko päivä oli yhtä piinaa. En halua omille lapsilleni samaa.

Vierailija
2/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais nukkua pitkään, joskus kymmenen aikaan voisivat herättää. Kortit on jees, mutta niitä vessapaperirullakukkakimppuaskarteluja en kaipaa. Paljon halisuukkoja. Jos mies haluaa antaa lahjan,se olis joku yllätysrqvintolailta, reissu, teatteriliput tms eikä pörrösukkia tai uutta silitysrautaa. Käytäis äitienpäivälounaalla jossain pienessä rauhallisessa paikassa jossa ois vaan pari muuta lapsiperhettä, meidän lapset osais käyttäytyä (kerrankin), ja tietty ne muutkin lapset. Kävelyllä tai pyöräretkellä auringonpaisteessa joenvartta. Saisin mennä rauhassa puutarhakauppaan ja ostaa kaikki parvekekukat (jotka joku muu istuttaisi). Illalla tulis mummu lapsenvahdiksi ja me päästäis miehen kans sinne teatteriin tms. Sen jälkeen hyvää seksiä eikä maanantaina töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä haluta nukkua 1-2 tuntia pidempään aamulla. Haluan kaikilta lapsiltani (kunhan nuo vauvatkin kasvavat isommaksi) halaukset ja suukot, kortit jos ovat tehneet.

Säähän nyt ei voi vaikuttaa, mutta olisihan se kiva, jos olisi kaunis ilma, voisimme mennä puistoon piknikille, pelata palloa yms. :) Olisi ihan täydellistä!

Lahjoja en kaipaa, ei äitienpäivä minusta ole sitä varten.

Vierailija
4/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina täydellinen äitienpäivä nykyisessä elämässä:) Mies ja lapset hössöttää, laittaa ruuat ja kakut vimpan päälle:) Minä saan rapsutella puutarhassa, lukea lehtiä ja katsoa elokuvaa jos sataa... Ruokapöydässä viihdytään sitten tuntikausia, juttua riittää kun nuo isot lapset ei enää asu kotona ja viikon parin tapaamistauon jälkeen on paljon asiaa:D

Entisessä elämässä äitienpäivänä vietettiin exän syntymäpäiviä...

Vierailija
5/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuleva. Olen lentokoneessa matkalla lämpöön.

Mä olen aina inhonnut sitä, kun pitää muka yrittää nukkua pitkään. Muut tuo sänkyyn kahvit härpäkkeineen ja mä en ole koskaan osanut syödä aamuisin. Ei siis tota tänä tulevana äitienpäivänä.

Vierailija
6/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 07:49"]

Mun oma äiti kaipasi äitienpäivänä jotain, mitä emme onnistuneet hänelle antamaan ja koko päivä oli yhtä piinaa. En halua omille lapsilleni samaa.

[/quote]

Mulla sama, äitini oli aina marttyyri äitienpäivänä, ja sitä en halua omalle lapselleni/miehelleni. Tosin teini joutuu ostamaan mulle äitienpäivälahjan ihan kasvatusmielessä: toisia ihmisiä on muistettava, ei aina voi olla saamapuolella :)

Kun poika kasvaa aikuiseksi, hänen ei todellakaan tarvitse tulla joka jumalan vuosi äitienpäiviä viettämään äitinsä kanssa ;)

Vierailija
7/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala vuoteeseen jonkin makean jälkkärin kera, jonka jälkeen hitaalla temmolla ulos luontoon vaeltelemaan ja nuotiossa makkaraa paistamaan. Tunnelma olisi tietysti iloinen ja rento. Mieskin osaisi olla hermoilematta pikku jutuista.

Oikeastaan, nyt kun mietin, niin mulle paras lahja olisi rento mies. Se hermostuu ja stressaa ihan pienistäkin asioista. On siis todella hermoheikko, eikä se edes tiedä, mikä sen aiheuttaa.

Vierailija
8/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala vuoteeseen ja lasten häslinkiä ympärillä, sitten koko poppoo golfkentälle ja sieltä syömään pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
9/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi (ja osaisi) nukkua pitkään, lapset tulisivat herättämään korttien kanssa ja alakerrassa odottaisi valmis aamiainen. Tämä toteutuu muuten, paitsi että herään kuitenkin ennen seitsemää ja pyöriskelen sitten sängyssä... Pitääkin muistaa ottaa kirja yöpöydälle valmiiksi illalla.

Suurin toive on, että lapset eivät kinaisi/riitelisi/tappelisi päivällä. Ja että saataisiin syödä hyvillä mielin ja rauhassa. Turha toive varmaan tänäkin vuonna.

Lahjoja en ihmeemmin odota, valkovuokot ja kortit ovat ihania. Ja lasten mahdolliset askartelut. Mies muistaa kyllä joka vuosi, ja onhan sekin kivaa. 

Vierailija
10/10 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aamulla toivotukset ja halit ja pusut lapselta, ja mieheltäkin. Kukkia toivoisin ja aamupalan valmiiksi, mutta ei sänkyyn. Lahjaksi riittäisi lapsen päiväkodissa tekemät jutut. 

Päivällä voitais tehdä jotain yhdessä, käydä lenkillä tai kävelemässä, jos on kiva ilma. Illalla mies tekisi ruokaa minun toiveitteni mukaan, ja voitais syödä vaikka jäätelökakkua jälkkäriksi. Kumpikin voisi omalle äidilleen soittaa. Illalla ehkä seksiä, jos kumpikin olisi virkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi