En tykkää olla selvinpäin
Kommentit (11)
Onneksi ei tarvi olla selvinpäin. Karmea ajatuskin. Mun mielestä päihteitä pitäisi olla enemmän laillisina. Voisi ottaa enemmän fiiliksen mukaan. Nautinto aineita ne on ja aina on oikea hetki nauttia elämästä.
Jos lsd olis laillista, niin vetäisisin tuon krapula-myrkyn sijaan pikku tripit ..
Zinc
Minä en ole käyttänyt pisteitä lokakuun jälkeen ja en keksi miksi niitä enää edes käyttäisin. Tykkään itsestäni juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole käyttänyt pisteitä lokakuun jälkeen ja en keksi miksi niitä enää edes käyttäisin. Tykkään itsestäni juuri näin.
Mitä hiton pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Selvin päin menee aika hukkaan.
Selvinpäin menee aika hitaasti. Menis tämäkin loppupäivä kaljaa ottaessa nopeasti.
Voi olla että ratkean....
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.mutta heikosti,todella heikosti nyt lomalla.kunhan loma loppuu,aloitan taas.
Tupakoitsijana minun käy kyllä sääliksi teitä jotka olette tuosta aivosoluja lamaannuttavasta aineesta riippuvaisia. Itse pysyn nautiskeluaineissa kuten tupakka ja kahvi jotka ei ainakaan estä aivojen toimintaa.
En minäkään.onneksi loma niin ei ole pakko.