Hei, pidättekö vahakangasta keittiön pöydällä?
Tekis mieli ostaa vahakangas liina pöydän takia, ettei mee pilalle.
Kommentit (27)
Kyllä pidän. Mulla se sopii keittiön 50-lukulaiseen tyyliin, samaa kuosia kuin verhot. On kivan näköinen ja käytännöllinen. Kaikki muukin mätsää,:esiliina, patalaput, astiapyyhkeet ja kahvipurkki :D Mulla on ruokasali erikseen, niinpä keittiö saa näyttää rehdisti keittiöltä eikä edustusneukkarilta. On viihtyisä.
Pidän, Jyskissä kauniita ja sikahalpoja, eivät haise.
En, nykyään aina kankainen pöytäliina. Kangasmaisia vahakankaita käytin lasten ollessa pieniä. Niitä on tosiaan nykyisin tosi fiksuja, ei edes vahakankaaksi uskoisi.
En, meillä on kaunis puupöytä. Lautasten alla on kattaustabletit ja käytämme kankaisia ruokaliinoja. Oman porukan kesken niitä ei pestä jokaisen käytön jälkeen.
Mihin sinä sitä pöytää säästät? Ei sillä jälleenmyyntiarvoa juuri ole, vaikka pinta olisi kuin uusi. Eikö pöytää ole tarkoitus käyttää ja jos se on kaunis pöytä, niin se tuottaa iloa arkeen ihan joka päivä.
Eri asia, jos pöytä on niin ruma tai huonokuntoinen, että se on pakko peittää liinalla. Silloinkin valitsisin kankaisen pöytäliinan, niitä riittävän monta, että voi heittää pesuun, kun tahraantuu.
Kyllä pidän. Pöydän pinta on melko kärsinyt, joten sitä ei tee mieli katsella. Plus vahakangas on helppo puhdistaa pyyhkimällä se kostealla rätillä.
Pidän ja mulla on niitä useita vuodenajan mukaan (kesä, syksy, joulu/talvi jne.). Kaikki liinat on ohuita kangasmaisia, mun mielestä nättejä. Pentikistä saa esimerkiksi tosi näteillä kuvioinneilla ohuita vahakankaita (kalliita kyllä ovat, mutta aina välillä on kankaat alennuksessa ja vahakangas kestää eikä tuhriinnu vaan liat lähtee helposti rätillä).
Mulla kangasmainen vahapöytäliina joka oli hivenen hintavampi. Ei erota kagasliinasta ellei kokeile. Tosi helppo putsata eikä pinty