Mitä luulet että miehesi miettii, kun hän touhuaa kielensä kanssa alapäässäsi?
Kommentit (20)
Jotakin seksikästä naista, ei mitään valittavaa akkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 23:56"]
Jotakin seksikästä naista, ei mitään valittavaa akkaa.
[/quote]Amen
...että tämän takia kannatti syntyä maailmaan.
t. nuolemisesta pitävä kielimies
kuulemma täyttää mielessään veroilmoitusta
Ei varmaan mitään kun ei touhua kielen kanssa alapäässä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 00:26"]
[/quote]
miksei?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 00:26"]
[/quote]
miksei?
[/quote]
Koska en saa siitä kummempia kiksejä. Ei se pahalta tunnu, mutta ei mitenkään tajunnanräjäyttävältäkään niin on jäänyt pois ajan kanssa. Toisin päin kyllä on suuseksiä, että ei tarvitse miestä sääliä.
Alkoi tehdä mieli. Saisinpa nuolla kosteaa majavaa...
Se kuuntelee kuulemma. Hengityksen rytmiä, reaktioita. Se tuntee itsensä äijäksi kun saa mut uikuttamaan avuttomana nautinnosta.
Kielimiehiä. En valita! :)
Ei se mitään ajattele.
Ehkä siksi, kun se niin tykkää nuolla, muttei se kovin kummonen ole.. ainoa hetki, kun näyttelen, että se lopettais sen. Mua oikeesti ällöttää, kun pitää toisen pissavehkeitä laittaa suuhun. Se on todella vastenmielistä.
Olen muutaman kerran ottanut suihin suihkussa, enkä ole tarkoituksellisesti edes yrittänyt olla hyvä.. jätän aina ohjeet omaan arvoonsa. Käytän "vahingossa" hampaita ja vähän rouhaisen kädellä sieltä ja täältä. TOIMII! Eipä se ole onneksi multa usein suuhoitoa pyytänyt. Jess!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 02:51"]
Ei se mitään ajattele.
Ehkä siksi, kun se niin tykkää nuolla, muttei se kovin kummonen ole.. ainoa hetki, kun näyttelen, että se lopettais sen. Mua oikeesti ällöttää, kun pitää toisen pissavehkeitä laittaa suuhun. Se on todella vastenmielistä.
Olen muutaman kerran ottanut suihin suihkussa, enkä ole tarkoituksellisesti edes yrittänyt olla hyvä.. jätän aina ohjeet omaan arvoonsa. Käytän "vahingossa" hampaita ja vähän rouhaisen kädellä sieltä ja täältä. TOIMII! Eipä se ole onneksi multa usein suuhoitoa pyytänyt. Jess!
[/quote]
Pimpin nuolemisessa ei ole mitään vastenmielistä! Hyvänen aika, sitä vartenhan luoja on luonut miehelle kielen.
t. kielimies
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 03:01"]
Ei se mitään ajattele.
[/quote]
Pimpin nuolemisessa ei ole mitään vastenmielistä! Hyvänen aika, sitä vartenhan luoja on luonut miehelle kielen.
t. kielimies
[/quote]
Kyllä se on puhumista varten sen luonnut ja varmaan maistamistakin. Kielimiehet ei vaan tunnu tajuavan sitä, ettei kaikki välitä nuolennasta. Ei vaikka saisi ns. kuinka hyvää.. semmoista monien kehumiakin on testattu, ei hääviä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 03:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 03:01"]
Ei se mitään ajattele.
[/quote]
t. kielimies
[/quote]
Kyllä se on puhumista varten sen luonnut ja varmaan maistamistakin. Kielimiehet ei vaan tunnu tajuavan sitä, ettei kaikki välitä nuolennasta. Ei vaikka saisi ns. kuinka hyvää.. semmoista monien kehumiakin on testattu, ei hääviä.
[/quote]
Sinulla sitä ei ole yhtään romantiikan tajua.
t. kielimies
Että onpas täällä kuuma ja loppuisipa pian.
t. Mies
Ei se mitään ajattele.
[/quote]
Miksi edes olet miehen kanssa jos et halua ottaa suihin? Sinun kaltaisen ihmisen ei pitäisi seurustella.
mun miestä ainakin kiihottaa homma kovasti, kun on aina sen jälkeen kova erektio päällä :)!
Varmaan samaa kuin nro 18, harvoin sitä on tarjolla joten voin päätellä, ettei se mitään lempipuuhaa ole. Toisinaan kuitenkin tarjoaa sitä, mutta meneehän siinä aikansa ennen kuin loppuhuipennus saavutetaan, eiköhän siinä ehdi pariin kertaan toivoa että "tulis jo". Sitten kun (tämä) nainen sen huomaa, niin tulee hätä ja paniikki ja itsekin alkaa yrittämään liikaa, niin eihän siitä mitään tule. =/ Ollaan kai sanattomasti yhdessä todettu, että paras kun ei lähdetä koko puuhaan, on jo sen verran ikävä oravanpyörä. Harvoin tarjolla > tiedän ettei halua > sitten kun antaa, mulla kestää > huomaan että mies kyllästyy > paineet (ja siitä syystä, että seuraava kerta koittaa taas 3 kk päästä...) > lopetus. Aaargh.
Viittiiks joku muka vastata noin ällöttävään kysymykseen..