Hirvittääkö muita + 40 naisia, miltä kuvat +50 naisista
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 21:10"]
No tätä 30+ hirvittää 40+ ikäisten kuvat...Tässä kymmenessä seuraavassa vuodessa tapahtunee se radikaalein muutos.
[/quote]
Sinun onneksesi. Huomaat nelikymppisenä eläväsi upeaa, seksuaalisesti aktiivista aikaa.
Tai sitten esim. Kaisa Liski on oikeasti hyvännäköinen 44-vuotias. Näyttää varmaan hyvältä vielä +50-vuotiaanakin, kun hymyilee niin paljon.
Muistan muuten kun 19-v sain ensimmäisen työpaikkani ja kolmekymppiset olivat sillion hirveän vanhoja...
Ei hirvitä, tavoitteena on olla arvokkaan näköinen ja siinä ei rypyt haittaa. Nuoruuden tavoittelu on niille, jotka ovat aina olleet nättejä, mutta eivät oikeasti todella kauniita. Luotan hyvään luustooni. Cherin äiti on muuten loistava esimerkki hyvistä kasvojen piirteistä, jotka säilyvät kauniina.
Ihmisen luonnollinen elinikä on 40 v jonka elimistö kestää juurikaan vanhenematta mutta siitä eteenpäin on totaaliromahdusta
Ei, jos näytän tältä
tai tältä
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201304240141402_ka.shtml
tai 6-kymppisenä tältä
http://www2.voice.fi/viihde/uskoisitko-etta-tama-malli-on-66-vuotias-katso-kuvat/2/12173
Ei hirvitä. Sain nuorempana ihan tarpeekseni niistä, jotka katsoivat vain upeaa ulkonäköäni - niitä ei kiinnostanut ollenkaan se, kuinka mukava ja fiksu olen.
Olen ihan sinut itseni kanssa.
Terveisin 45v, ylipainoinen, älykäs ja mukava nainen, joka ei kaipaa peräänsä viheltelijöitä
Hirvittää, mut siksi aloinkin käyttämään Mary Kayn tuotteita. Ne on jenkkilässä tehty ja siellähän tähän ryppyjen ehkäisyyn panostetaan ihan eri tavoin kuin meikäläisissä rasvoissa!
Kyllä minua silloin hirvitti, mutta nyt ei enää haittaa, kun olen 53. Olen tottunut. Lisäksi olen huomannut, että pieni rupsahtaminen ei näytä haittaavan ketään. Esim. töissä minun kuuluukin näyttää siltä mitä olen eli kokeneelta kollegalta, joka pystyy neuvomaan nuorempia.
Ei hirvitä.Täytän heinäkuussa 45 ja mua luullaan 35 vuotiaaksi :) vaikka ei luultaisikaan niin ei siltikään hirvitä.Mulla on luonnostaan tummat hiukset ja harmaat hiukset korvien kohdalla näkyy tosi hyvin silloin kun tulen parturista.Välillä värjään, mutta en sitä kovin pitkään jatka :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 22:56"]
Ei, jos näytän tältä
tai tältä
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201304240141402_ka.shtml
tai 6-kymppisenä tältä
http://www2.voice.fi/viihde/uskoisitko-etta-tama-malli-on-66-vuotias-katso-kuvat/2/12173
[/quote]
Näillä kaikilla on neliömuotoiset kasvot ja suhteellisen leveät leukaperät. Tämän tyyppisten piirteiden katsotaan yleensä vanhenevan kauniisti. Lisäksi naiset ovat pitäneet painonsa kurissa toisin kuin esim. yllä esitetty Kathleen Turner.
Olen kohta 50, ei hirvitä enkä ole edes miettinyt tuollaisia. Ehkä jos näyttäisin joltakin 70-vuotiaalta, niin kuin jotkut nelikymppiset muuttumisohjelmissa, siitä voisi tulla ongelma. Minäkin ilmeisesti näytän ikäistäni nuoremmalta, ainakin tavatessani ikäiseni ihmisen, hän yllättyi kuullessaan ikäni, luuli kymmenen vuotta nuoremmaksi. En ramppaa missään kasvohoidoissa, kaapissa on 5 euron kasvovoide eikä juuri muuta. Terveet elämäntavat varmaankin vaikuttavat asiaan.
Ei hirvitä, mutta yllättää.
En vielä ole kunnolla sisäistänyt sitä että en ole enää nuori. Siksi on kovin yllättävää että 10 v vanhemmat näyttävät oikeasti vanhoilta. En missään nimessä haluaisi näyttää parikymppiseltä, mutta esim. käsiäni (kämmenselät) katsoessani olen yllättynyt että mitkä noita-akan kädet minulle on vaihdettu nukkuessani.
Mä en välittäisi vanhenemisesta. En ihan tykkää kun näytän niin ikääntyneeltä. Vanheneminen ylipäätään ei ole mikään kiva juttu vaan siihen liittyy paljon pelon ja turvattomuuden tunteita ja huolen aiheita. Ei pelkästään ulkonäkö tai kroppa vaan myös se, että millä rahalla elän sitten parin kymmenen vuoden päästä. Yhteiskunta ei ole mua auttanut tähänkään asti enkä ole saanut sitä mitä olen tilannut niin tuskin se muuttuu myöhemminkään.
Miksi yli 50-vuotiailla on aina kädet nyrkissä? Siksi, että kädenselät näyttävät silloin yhtä sileiltä kuin nelikymppsenä :D
Totta että neliönmuotoiset kasvot kestävät paremmin aikaa. Vanhentuessa kasvothan menevät ikäänkuin rusinaksi, siksi vahvat piirteet pysyvät jotenkin ryhdikkäinä kun taas hyvin pitkä/kapeakasvoinen näyttää ryppyisemmältä nuorempana.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:25"]Totta että neliönmuotoiset kasvot kestävät paremmin aikaa. Vanhentuessa kasvothan menevät ikäänkuin rusinaksi, siksi vahvat piirteet pysyvät jotenkin ryhdikkäinä kun taas hyvin pitkä/kapeakasvoinen näyttää ryppyisemmältä nuorempana.[/quote]
Jep, mulla on hyvin siro kasvojen luusto ja pyöreähkö leuanmuoto, ja jo 38-vuotiaana on kamalat roikahtaneet bulldogin leukaperät :( Jos olisi tuollaiset vahvat leukaperät niin ei varmasti roikkuisi näin.
Noooh, katsopas miltä Cherin 86-vuotias mutsi näyttää, niin voit ajatella, että kaikkea ei vielä menetetä yli viisikymppisenä.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2320729/Cher-s-mother-turned-time-Amazing-photographs-singer-66-gets-looks--86-year-old-mum.html