Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taitaa tulla itku eskarilaisen kevätjuhlissa:(

Vierailija
09.05.2013 |

Jotenkin haikeeta, että toi lähtee ihan kohta kouluun.
Ihan äskenhän se oli vielä mun vatsassa..... Miten ihmeessä mä selviän ilman itkua noista kevätjuhlista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo selvinny kuivin slmin vielä yksistäkään joulu- tai kevätjuhlista, en muskari-, piano-, laulu- enkä sirkusesityksistä. Aina volisen ja lasta hävettää :D :D

Tulen myös aina em. ja vastaavissa tilanteissa itkemään.

Vierailija
2/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole jos itket, kunhat et kauheaan ääneen vollota, ota nenäliinoja mukaan.

Niin minäkin taatusti itken, meidän kuudesluokkalaisen juhlassa. Tuo on viisi lasta ja tuo on meidän nuorin. Meillä on aina ollut joku tossa pienessä ala-asteen koulussa, nyt ei ole enää ketään

"vauvaa" perheessä kun kuopuskin lähtee isojen kouluun, byääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä tyhmemmästäkin itkeä joten anna mennä vaan :) Minä en ole ikinä itkenyt vastaavissa tilanteissa, mutta en itkekään kuin masennuksesta ja ahdistuksesta ja olisi aika karua olla lasten juhlissa ahistunut. Liikutuksesta ei kyynelkanavat aukea.

Vierailija
4/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ap ja mua tosiaan aikaisemminkin itkettänyt lasten juhlissa, mutta olen pystynyt pidättelemään itkun. Itken myös esim kun telkkarista näytetään vauvan syntymää ym.
Taidan olla liian herkkä.

Vierailija
5/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks vollottaja. Kevätjuhlat on niin liikkiksiä :)

Vierailija
6/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä liikutun aina noissa juhlissa vaikka en itkekään. Suvivirttä ei laulettu päiväkodin juhlissa, mutta "koivun oksaan korkealle teki peippo pesän" ajoi ihan saman asian :) Kyynel silmässä.