Sattuuko muilla aikuisilla trampoliinilla hyppiminen päähän?
Auts! Trampoliinilla pomppiminen sattuu päähän. Onkohan minulla lihakset niin jumissa?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 10:08"]
Ehhehe... Oikeasti, onko joku muu huomannut? ap
[/quote]
En oo trampalla hyppinyt, mutta viime kesänä viikinkilaivassa (Lintsillä) tuntui että aivot heilui pään sisällä. Ihan karmee fiilis. Vanhuus ei tule yksin, ei pysy enää keho mukana kaikenlaisessa rynkytyksessä.
Mulla sattuu. Mua myös alkaa huimata heti eka hypystä niin, etten pystykään hyppimään. Jos kuitenkin hypin, en pysy pystyssä sen jälkeen.
Mulla tulee myös huono olo hyppimisestä ja joskus ohimoille tulee ikävää paineen tunnetta.
Yksi lapsistamme jaksaisi hyppiä trampalla vaikka koko päivän, mutta yksi tulee parin minuutin jälkeen ahdistuneen näköisenä pois ja sanoo, ettei tykkää.
Tärinä/värinä laudalla treenatessa ihan sama efekti, ja se tarkoittaa yleensä niskalihasten/hartialihasten jumia, myös tasapainoaistinelimessä voi olla vikaa, siihen auttaa asentohuimaukseen käytetty hoito. Keinuminen saattaa aiheuttaa saman kuin tärinä tai hyppiminen.
Mulla sattuu heti polviin. En pysty hyppimään trampoliinilla.
Kannattaa siirtää se tramppa pois katoksesta
Ehhehe... Oikeasti, onko joku muu huomannut? ap
Mä oon 13v, ja trampalla tuntuu, että joku "muljahtelis" päässä... Ja siis se sattuu... Harmi, koska trampalla on kiva hyppiä jos ei satu :/
Hyvänen aika, ap, trampalla hypitään jaloilla, ei päällä.
Mä oon 13-v mullakin välillä sattuu päähän kun hypin. Tykkään kyllä hyppiä kun ei satu...
Ei kuulosta kyllä ihan tavanomaiselta. Kuinka nopeasti se kipu tuntuu? Heti ekasta hypystä vai vasta vaikka vartin jälkeen?