Mitä haluat vielä kokea elämässä?
Mitä haluat vielä kokea elämäsi aikana? Mitä haluaisit kokea, että voisit sanoa, että olet saanut elämältä tarpeeksi?
Kommentit (36)
Mulla oli nämä haaveet: opiskella yliopistossa, saada "pysyvä" parisuhde (=yli kolme kuukautta) ja työskennellä eräässä suomalaisessa mediatalossa.
Nämä ihme kyllä kaikki toteutuivat. Nyt pulmana on ettei ole uusia tavoitteita. Mitäs nyt sitte? Entä jos ei enää tiedä mitä kaipaa? Tuntuu että elämä ilman tavoitteita ei oikein ole johtamassa mihinkään.
Nytkö vaan käyn töissä ja muut ajat istun sohvalla?
Jos sen naimisiin menon, vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastumisen.
Sama, tällä kertaa molemminpuolisen sellaisen.
Muhun on rakastuttu, mutten itse uskaltanut rakastaa, heittäytyä, ottaa riskiä, että sattuu. Toivottavasti saan vielä mahdollisuuden, nyt olisin valmis...
Rakastuminen taas olisi ihanaa.Oli se niin ihana taas leijailla siellä rakastumisen ” pilvessä”.
Niin,siis toista kertaa jo aviossa..
Kimppakivaa kahden naisen kanssa.
Vanhemman naisen kanssa panemisen.
Öööööööööööööööööööööööö...
Laskuvarjohyppy.
Palkankorotus.
Ylennys.
Lakko.
Yleislakko.
Ööööäöäääääööäöööööööööö...
No en nyt osaa muuta sanoa.
Rakastua ja saada vastarakkauta. Saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nämä haaveet: opiskella yliopistossa, saada "pysyvä" parisuhde (=yli kolme kuukautta) ja työskennellä eräässä suomalaisessa mediatalossa.
Nämä ihme kyllä kaikki toteutuivat. Nyt pulmana on ettei ole uusia tavoitteita. Mitäs nyt sitte? Entä jos ei enää tiedä mitä kaipaa? Tuntuu että elämä ilman tavoitteita ei oikein ole johtamassa mihinkään.
Nytkö vaan käyn töissä ja muut ajat istun sohvalla?
Eikö ole harrastuksia?
Pitääkö elämän johonkin johtaa?
Kuolemaan se johtaa joka tapauksessa.
Minä ainakin teen kaikkea mielenkiintoista jatkuvasti.
Ns. suurista asioista haluaisin kokea lasten aikuistumisen, lastenlapset,.
Eläkkeellä olisi varmaan kiva omistautua harrastuksille, jos terveyttä riittää..
Toivon hyvää loppuelämää ilman suuria huolia. Haluaisin nähdä, että läheisillä olisi asiat hyvin ja lapsi pääsisi hyvään työpaikkaan. Isoäidiksi tulo olisi hieno juttu.
Haluaisin elää rikkaan elämää lopun elämäni, jos aikaa olisi vaikka muutama kk.
Sama kuin jo mainittu molemminpuolinen rakastuminen.
Kysymyksen asettelu on hieman väärä.
Haluan kokea ja pystyn kokemaan kun on kaksi eria asiaa.
Zinc
Kaikki vaatii rahaa, eikä mulla ole kuin nää prosentit tähteellä
Haluan
- matkustaa Trans- Siperian junalla
- lähteä ulkomaille vapaaehtoiseksi
- käydä Burning Man- festivaaleilla
Nämä aion toteuttaa.
Omakotitalo järven rannalta
Koira
Lapsi
Väitöskirjan teko
Kirjan kirjoittaminen
Oman alani mieluisan työn saaminen
Matkustelua
Puoli maratonin juoksu
Olenko mä ainoa joka ei keksi mitään?
Kaikki on juuri hyt ihan hyvin, hartaimmat toiveet on vaan tyyliin että rakkaat ihmiset pysyy terveinä ja talo pystyssä. Haaveet on pieniä: päästä poimimaan mustikat piirakkaan ja sienimetsään, käydä joskus vaikka Kolilla tai muussa kauniissa kotimaan kohteessa, maailmalla matkailusta olen saanut aika lailla tarpeekseni...
Mä olisin kuollut nuorena, elämälle ahneena ja matkustusintoisena jos oisin tiennyt joskus vielä kirjoittavani tällaista. :D