Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset syrjii koska olen kehitysvammainen

Vierailija
09.07.2020 |

Eivät ota keskusteluihin mukaan ja kiva oli kuulla et muut oltiin pyydetty facessa kaveriksi, paitsi MINÄ. Aina olen ulkopuolinen ja tuntuu kuin tämä vamma ajaa oikein ihmiset pois.

Ihanku otsassa lukisi että älkää puhuko tai ottako juttuihin mukaan. Saa kiusata vapaasti kun olen erilainen ja huono.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu. Kyllä kuulostaa tosi tyhmältä porukalta. 

Tsemppiä sulle, en voi muuta sanoa. Ymmärän miltä susta tuntuu.

Vierailija
2/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisillä ei ole kokemusta kehitysvammaisista, he saavat pelätä tai heillä on omat ennakkoluulot, jotka voivat olla hyvinkin tiukassa ja silloin ihmisen pitäisi tehdä töitä itsensä kanssa, jotta pystyy nämä käsitykset muuttamaan, moni ei edes halua yrittää, sillä se vaatii paljon henkisesti, kun muuttaa itsessään niitä käsityksiä, joihin kovasti uskoo,, moni on kasvatettu näkemään asiat tietyllä tavalla. Etsi sellaisia ystäviä jotka pitävät sinusta juuri sellaisena kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä millä lailla olet kehitysvammainen?

Vierailija
4/5 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan yhtä hyvä kuin muut. Ja kirjoitat erittäin hyvin suomenkieltä, en huomaa mitään eroa muihin teksteihin täällä.

Vierailija
5/5 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan yhtä hyvä kuin muut. Ja kirjoitat erittäin hyvin suomenkieltä, en huomaa mitään eroa muihin teksteihin täällä.

Antoi kyllä aihetta epäillä, että onko ap sittenkin trolli.